Jump to content

Recommended Posts

Фігурок вояків УНР у нас ніхто не випускає   -  шкода,що МІНІАРТ з їх великим досвідом у виготовленні фігурок різних армій різних епох забула за українських вояків періоду УНР і не тільки.Сучасні укр.танкісти з салом це вже класно,але...маловато буде :)

Link to comment
Share on other sites

Ні, я юрист. ;) Ну, ще був за життя купою всього додатково, але зараз я юрист. ;) Щодо фігурок - не засуджую МініАрт, адже в першу чергу це бізнес, треба розуміти, що продається, а що ні. Вояки УНР продаватися масово точно не будуть. Тож більше претензій до виробників смоли - ось вони як раз могли б щось зробити. Щодо протектора - то британський протектор, спеціально створений для умов поганих доріг-бездоріжжя тощо. Однак на моїй моделі такого протектору не буде, бо цей броневик 2-ї серії, а "Петлюра" був 3 серії, вони помітно відрізняються ззовні. 

Link to comment
Share on other sites

10 часов назад, Aly сказал:

Ні,  юрист. ;) Ну, ще був за життя купою всього додатково, але зараз я юрист.

Ну що ж,нас тепер двоє.

Щодо протектора - МІНІАРТ точно не робить модель з таким візерунком протектора. Поперечні смуги так,сніжинка так, а такого малюнка я ще не бачу в каталозі моделей броньовиків.

Link to comment
Share on other sites

6 годин назад, Gavrosh сказав:

Щодо протектора - МІНІАРТ точно не робить модель з таким візерунком протектора. Поперечні смуги так,сніжинка так, а такого малюнка я ще не бачу в каталозі моделей броньовиків.

Так, бо в нього Остін 3 серії, зовнішньо він дуже відрізняється від другої. А ці шини ставилися лише на другій серії, і частково - на першій. На третій таких шин не було, вони навряд чи могли переставлятися з більш старих машин, бо дуже швидко зношувалися. Не знаю, чи є в планах фірми розвивати цю лінійку далі, бо там треба інші літники розробляти-вкладати. Але загалом на базі Остіна 30 НР була зроблена ціла низка різних машин - тож в принципі можна багато чого зробити на базі цього набору. Якщо продажи Остіна були прийнятними - то цілком може бути розвиток.  

Link to comment
Share on other sites

Непогано виходить.Добре,що його не буде видно,бо лопаті вентилятора з дубових бочкових дощок трохи бентежать.У мене теж є декілька моделей ( ГАЗ-ААА,трактор та інші) з двигунами і лопатями з досок.Буду збирати,подумаю чи міняти на травло (чи щось самопальне).

До речі,а хтось підкаже - чи виготовляють травло саме вентиляторів для подібних моделей двигунів?

Link to comment
Share on other sites

Вітаю! Гарно виходить, Алі, думаю після "розпису" буде "канхветка"!

А щодо лопаток вентилятора, таки так і є, якщо із майже не видно то ок, а якщо видно добре, то... міняти. Не знаю за травло, але на мій погляд, такі прості детальки можна за мінімальний час вирізати з жесті, наприклад з під пива, коли, та будь з чого...

Вдалого будування! 

Link to comment
Share on other sites

2 година назад, Gavrosh сказав:

Непогано виходить.Добре,що його не буде видно,бо лопаті вентилятора з дубових бочкових дощок трохи бентежать.У мене теж є декілька моделей ( ГАЗ-ААА,трактор та інші) з двигунами і лопатями з досок.Буду збирати,подумаю чи міняти на травло (чи щось самопальне).

До речі,а хтось підкаже - чи виготовляють травло саме вентиляторів для подібних моделей двигунів?

Я не став перепилювати лопасті вентилятора саме тому, що їх геть не видно, при цьому власне кромки там красиво зпилені, тож в око не кидається їх товчщина. Щодо вентиляторів загалом - саме для цих моделей не знаю, але можна пристосувати афтермаркет від моделей до тих саме ЗІС-151, ГАЗ-66 тощо, де вентилятори є - просто підібрати відповідну цілкість лопастей. 

Link to comment
Share on other sites

1 хвилину назад, Владимир Губенко сказав:

Не знаю за травло, але на мій погляд, такі прості детальки можна за мінімальний час вирізати з жесті, наприклад з під пива, коли, та будь з чого...

Так, але якщо вже воно буде видно - треба відтворювати кріплення вентилятора, хоча воно також не дуже складно, але трішки заморочливо  

Link to comment
Share on other sites

5 годин назад, Gavrosh сказав:

Може маєш таку інфу,може ні... :) Так, скину на всяк випадок.

Дякую! Будівництво цікаве! Хоча трішки дивує обраний ним варіант фарбування двигуна. 

Link to comment
Share on other sites

Хоча трішки дивує обраний ним варіант фарбування двигуна. 

Може з ним зв*язатись (якщо це буде можливо)  і розпитати звідки у нього така інфа про фарбування двигуна.Може він так,від ліхтаря,на свій розсуд це робив.

Link to comment
Share on other sites

Зареєструвався на бритмоделере.Як тільки отримаю лист і підтверджу реєстрацію,напишу сам цьому моделісту стосовно "остіна".Може (якщо має) скине на моє прохання якусь інфу по  остінах.

Link to comment
Share on other sites

  • foxbot pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Новые сообщения на форуме

    • Тогда получается что у академии длинна нормальная. 
    • ну сколько можно одно и тоже талдычить: длина D и B одинакова. 11,5м - миф, запущенный  каким то неаккуратным корректором при царе Горохе( оригинальное число 11,15м) и разнесенный разносортными ..удаками по просторам сети.
    • Насправді треба було легко загрунтувати відповідним грунтом від Тамії - в даному випадку білим(для червоних і помранчових у тамії є ще рожевий грунт). Потім у три-чотири проходи зафарбувати з балона. З просушкою хвилин 30 між проходами. Фінішне покриття більш "вологим" шаром, але не допускаючи "передуву" з надлишком фарби. Спроби задути в один прохід малореальні і можливі лише для пласких поверхонь  
    • Давно я не брал в руки шашки :-))) Не писал сюда, надо бы исправить. Решил слегка модернизировать свои основные изделия, авиационные стапели BB-01 и BB-07. Модернизации подверглись станины, они стали легче, как результат стапели BB-44 и BB-45
    • Коллеги! А нет ли у кого тех документации на штуку Д и Б ? На Б у меня есть итальянский мануал и длинна фюзеляжа там указана как 11 метров, во всех доступных мне источниках длинна фюзеляжа Д -11,5 м. И другой информации нет. Так вот длинна фюзеляжа до капота у Б и Д- одинаковые-8,64 метра. Выходит оставшиеся-50 см. это разница в длине капотов Б и Д. Переводим 50 см в наш 72ой масштаб получаем пресловутые 7мм. недостатка длинны капота академии.  

Форум GreenMats.CLUB, также известный как "Общество владельцев зеленых ковриков", создан группой украинских моделистов осенью 2014 года и открыт для всех, кто увлекается стендовым моделизмом и военно-исторической миниатюрой.

Мы не спрашиваем «Чей Крым?» и не просим показать паспорт при входе, но предупреждаем, что большинство форумчан - украинцы. Просто имейте это в виду.

У нас запрещена политика и прочие, не относящиеся к моделизму темы!

×
×
  • Create New...