Jump to content

(ГОТОВО) АН-225 "Мрія" Revell 1/144


Bodik

Recommended Posts

Всім привіт.

Розпочинаю роботу над черговою моделлю. На цей раз це новинка від Revell Ан-225 "Мрія". Планую зібрати з коробки з мінімальними допрацюваннями.

IMG_20190822_172649.thumb.jpg.412cc7290d0e27a0957c0a0e2382f63a.jpg

Link to comment
Share on other sites

5 хвилин назад, Tali сказав:

Буржуй! )

Куда ты ее поставишь потом? )

Та це не мені, після збірки поїде на своє постійне місце дислокації))

Link to comment
Share on other sites

В 06.09.2019 в 00:37, Bodik сказав:

І тут засада....над кабіною екіпажу розшивка не зійшлась, хоча в інших місцях все норм і пази зійшлись....тепер ламаю голову, чи я десь накосячив, чи виробник.

Bodik - 100% не Ви! Я десять років тому збирав Ревельний «Руслан»,і обережно збирав, але рівно в цьому ж місці саме така проблема. А так як Ревел під «Мрію» тількі переробив деякі з частин, а шо можно лишив «як було», то там точно тіж самі проблеми. Я зараз думаю ще один «Руслан» збирати, скоріш за все внутрішню частину фюзеляжу вставляти не буду, тоді там все сходиться файно. 

За будівництвом слідкую, наснаги Вам! 

Link to comment
Share on other sites

8 годин назад, UA-320 сказав:

Bodik - 100% не Ви! Я десять років тому збирав Ревельний «Руслан»,і обережно збирав, але рівно в цьому ж місці саме така проблема. А так як Ревел під «Мрію» тількі переробив деякі з частин, а шо можно лишив «як було», то там точно тіж самі проблеми. Я зараз думаю ще один «Руслан» збирати, скоріш за все внутрішню частину фюзеляжу вставляти не буду, тоді там все сходиться файно. 

За будівництвом слідкую, наснаги Вам! 

Хух...Ви мене заспокоїли...а то я собі голову ламаю чому ж всі пази зійшлись, в деяких місцях розшивка зійшлась а в деяких така засада...

На животі і спині теж в деяких місцях схожа ситуація...

Якби ж я знав, то не ставив би внутрішню частину, а поки виправляємо те що є)

Дякую)

 

Link to comment
Share on other sites

В 05.09.2019 at 23:37, Bodik сказал:

Поставив ілюмінатори та склеїв половини фюзеляжу, довелось з ними повозитись. І тут засада....над кабіною екіпажу розшивка не зійшлась, хоча в інших місцях все норм і пази зійшлись....тепер ламаю голову, чи я десь накосячив, чи виробник. Але це некритично, лючки перенаріжу, розшивку теж підправлю.

Шви ще раз ,для надійності, пролив клеєм і зашпаклював.

IMG_20190905_224750.thumb.jpg.b50cd3dfb1f0d4a3e3a18b891c572bd2.jpgIMG_20190905_224746.thumb.jpg.cdcc711486aad38ca8e7020ab1386ebc.jpgIMG_20190905_231146.thumb.jpg.6851fd1b69c4dd1f85c2ebdbd6cde9c1.jpgIMG_20190905_231202.thumb.jpg.5ead0b1cf6fb4d95e5a438152c2b85f4.jpg

"І тут засада....над кабіною екіпажу розшивка не зійшлась"  - я про німців ,як про працелюбну націю,був кращої думки,а тепер...н-у-у-у не знаю...

Link to comment
Share on other sites

51 хвилину назад, Tali сказав:

Блин, это ж на одну только шпаклевку/шлифовку сколько времени нужно... 
Здоровенная, швы длинные )

Це точно, але без цього ніяк...на білому найменша бяка буде видна, тому треба гарно всі шви обробити і потім все відполірувати

Link to comment
Share on other sites

13 часа назад, Bodik сказал:

Продовжую шпаклювально-шліфувальні роботи. Зачистив усі шви на фюзеляжі і повторно наніс тонкий шар шпаклівки. Зачистив шви і відновив розшивку на хвостових стабілізаторах.

IMG_20190910_230118.thumb.jpg.159849ca81915ac19127afbb5f5d9457.jpgIMG_20190911_230609.thumb.jpg.3b7999e87b323cafa1e2eeccfd5cf070.jpgIMG_20190911_230556.thumb.jpg.cd00354e4511778ca2b9e4c8a9dcd56c.jpgIMG_20190911_230454.thumb.jpg.988460b119459bd92e340d53fcc7b202.jpg

муляр-штукатур🤣

Link to comment
Share on other sites

В 04.09.2019 at 23:17, Bodik сказал:

Пофарбував і приклеїв кабіну екіпажу, особливо не заморочувався, там практично нічого видно не буде. Поклав за нею вантаж, інструкція рекомендує це зробити, вирішив не ризикувати. Також зібрав і приклеїв на свої місця ніши основних шасі. Відділив половини фюзеляжу, зачистив їх, пофарбував частину, де кабіна екіпажу.

IMG_20190904_225702.thumb.jpg.46c834e4778f2aeec74314bf2f0bac7d.jpgIMG_20190904_225710.thumb.jpg.f04dc20cb60214a244eca1f188263452.jpgIMG_20190904_225724.thumb.jpg.e1998789cf265c6b23b4448a89939a68.jpgIMG_20190904_225914.thumb.jpg.3ab24b4563bca97a32f34a0a918ada57.jpgIMG_20190904_225753.thumb.jpg.8a34b47ddce9a79bc6e570a104a1f565.jpg

Это же сколько груза надо впихнуть в него, что бы он не падал на хвост?

Link to comment
Share on other sites

7 годин назад, Руслан сказав:

Это же сколько груза надо впихнуть в него, что бы он не падал на хвост?

Я поклав близько 20 грам,але модель і так важка і поки назад не завалюється, тому вантаж більше для перестрахування.

Але це поки без крил...

Link to comment
Share on other sites

Блин, вот что мешает производителям делать стекло с запасом, чтобы моделист потом не изощрялся в заделке стыков по контуру переплета? (

Link to comment
Share on other sites

21 хвилину назад, Tali сказав:

Блин, вот что мешает производителям делать стекло с запасом, чтобы моделист потом не изощрялся в заделке стыков по контуру переплета? (

Економія або звичайна лінь....а може ще якісь фактори, це тільки їм відомо.

 

Link to comment
Share on other sites

Відполірував і покрив футурою скло кабіни екіпажу, закрив його масками. Зачистив шви на носі і стабілізаторах, підшпаклював деякі місця повторно. Далі відновити розшивку і можна йти далі.

IMG_20190918_230720.thumb.jpg.1f2b7dfcba44e5808176d9ad60486252.jpgIMG_20190919_221732.thumb.jpg.8c3fff2ed04189dc399ca73d4851a0e4.jpgIMG_20190920_215345.thumb.jpg.0d1f721015f477f1141bbfcc1289a703.jpgIMG_20190920_215333.thumb.jpg.78ef0eb34236b25a012c70939cb16d78.jpgIMG_20190920_215402.thumb.jpg.d68b7d11bcf8e60dc74c56f5cb46d33a.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Новые сообщения на форуме

    • Flow improver додаю завжди, 1:5, де 5 це суміш фарби і розчинника. забиватися може під час промивки - це залежить як і в якій послідовності  це робити. Я мию таким чином (акрил): вода, при цьому пензликом чищу чашку і дно, потім cleaner, при чому спочатку ватною паличкою змоченою цією рідиною спочатку чищу дюзу та кінчик голки. При продуванні очистником викручую  хід курка  до максимума і як що конструкція аерографу дозволяє, закриваю на пару секунд пальцем дюзу, щоб був образний хід повітря - в чашці зʼявляються бульбашки.  Не забуваю крутити пензликом в чашці. На останок знову промиваю водою, поступово зменшуючи регулятором хід курка до мінімуму. Можливо навіть краще при доливанні суміші (фарба-розчинник-flow improver) аер взагалі не промивати, а лише після закінчення роботи з певною фарбою
    • може голка крива? чи жижи типу Flow improver додати/додати більше потрібно було.. У мене таке теж буває, чистий аерограф, першу заправку норм видуває, промиваю, заливаю другу - і забивається наглухо, а бо починає то сікати по-троху, то на повну шмаляти. Хоча ж промиваю перед кожним наповненням.
    • Робив аерографом з соплом 0.2, не розумію чому, але воно постійно забивалось, хоча аерограф перед роботою був абсолютно чистим, замінив голку, пішло трошки легше
×
×
  • Create New...