Jump to content

И-16 тип 24, Eduard, 1/48 (ГОТОВО)


Bodik

Recommended Posts

Класно виходить!  Богдане,вибач,можливо я нічого не петраю в планерах,але мені не зрозуміла "девственная" чистота фюза в місцях,де човпуться чобітьми як техніки так і пілоти. Поправ мене,якщо я помиляюся.

20210520_224019.jpg.44d87f0819e14b5d3b6d87f1821cbf3f.jpg

Link to comment
Share on other sites

7 годин назад, Gavrosh сказав:

Класно виходить!  Богдане,вибач,можливо я нічого не петраю в планерах,але мені не зрозуміла "девственная" чистота фюза в місцях,де човпуться чобітьми як техніки так і пілоти. Поправ мене,якщо я помиляюся.

20210520_224019.jpg.44d87f0819e14b5d3b6d87f1821cbf3f.jpg

Це ще попереду. На моделі ще навіть змивки нема.

Link to comment
Share on other sites

9 годин назад, Gavrosh сказав:

Прошу пробачення,це якийсь конкретний борт?

Так.

Борт лейтенанта Кричевського Григорія Олександровича 254 IAП

За іншими даними Володимира Михайловича Гайдова 254 IAП

image.thumb.png.4f9fd26f323c97f6b973c1723f128b0c.png

Link to comment
Share on other sites

25 хвилин назад, Ltn. Stachel сказав:

Мої вітання!

Модель достатньо вдала, от тільки повітряний гвинт має не масштабні плями відпавшої фарби, великуваті.

Дякую.

На фото прототипу вони теж досить великі, але може й перестарався я з ними)

Link to comment
Share on other sites

Добрый Ишак получается в итоге. Имхо- тросы сильно натянуты, должны провисать. Это не поздно исправить.

Link to comment
Share on other sites

Богдане, гарно виходить! Хоч і не дуже він мені подобається (в принципі сам літак), але коли небудь я його теж побудую. Це один з тих літаків, який обов'язково має стояти на полиці!

Link to comment
Share on other sites

8 годин назад, MAUS сказав:

Добрый Ишак получается в итоге. Имхо- тросы сильно натянуты, должны провисать. Это не поздно исправить.

Дякую. 

Перероблю, це не проблема)

Link to comment
Share on other sites

7 годин назад, Владимир Губенко сказав:

Богдане, гарно виходить! Хоч і не дуже він мені подобається (в принципі сам літак), але коли небудь я його теж побудую. Це один з тих літаків, який обов'язково має стояти на полиці!

Дякую. 

Як тільки  почнете збирати його, одразу він Вам більше  сподобається)

Link to comment
Share on other sites

10 часов назад, Владимир Губенко сказал:

Богдане, гарно виходить! Хоч і не дуже він мені подобається (в принципі сам літак), але коли небудь я його теж побудую. Це один з тих літаків, який обов'язково має стояти на полиці!

  аналогічно !!!

Link to comment
Share on other sites

11 година назад, MAUS сказав:

Добрый Ишак получается в итоге. Имхо- тросы сильно натянуты, должны провисать. Это не поздно исправить.

Хоча на цьому фото троси теж натягнуті, але це музейна машина...

image.thumb.png.ef1f6f434588057df4c9df73d7c97c6d.png

Link to comment
Share on other sites

19 часов назад, Bodik сказал:

Ще трохи  прогресу. Встановив козирьок ліхтаря. Виготовив та встановив БАНО. Зробив тросики уборки шасі, правда не впевнений чи нормально вони стоять, чи все ж я їх занадто натягнув.

20210524_222515.thumb.jpg.6c8b4a49bc36acadeb752c6fe27a129f.jpg20210524_222518.thumb.jpg.5ac54af2ad146a84ab956a26fc61debd.jpg

А где окошки в нишах шасси?

Link to comment
Share on other sites

20 годин назад, MAUS сказав:

Добрый Ишак получается в итоге. Имхо- тросы сильно натянуты, должны провисать. Это не поздно исправить.

  Тросы не должны провисать. Слабина тросов автоматически выбиралась подъемным механизмом шасси.

1450350824_-16.thumb.jpg.c1f4332a97e92be2e1d97cc205c867f8.jpg  page001.thumb.jpg.c1b837df04ca9cab39849a6b97f01c23.jpg

Link to comment
Share on other sites

2 хвилини назад, Владимир 17 сказав:

  Тросы не должны провисать. Слабина тросов автоматически выбиралась подъемным механизмом шасси.

1450350824_-16.thumb.jpg.c1f4332a97e92be2e1d97cc205c867f8.jpg 

Дякую за уточнення даного моменту, значить троси так і залишаю.

Link to comment
Share on other sites

3 часа назад, Владимир 17 сказал:

  Тросы не должны провисать. Слабина тросов автоматически выбиралась подъемным механизмом шасси.

1450350824_-16.thumb.jpg.c1f4332a97e92be2e1d97cc205c867f8.jpg  page001.thumb.jpg.c1b837df04ca9cab39849a6b97f01c23.jpg

Против фактов не попрёшь:). Просто запомнилась  давняя дискуссия на эту тему на одном из ресурсов, в результате которой пришли к заключению, что провис был.  По ходу нашёл фото прототипа. Никакого провиса не видно. Короче- век живи, век учись...

pic_74.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Новые сообщения на форуме

    • Та замовлю Фенгда, не проблєма, але шкода бо IWATA буде лежати без діла, а він так кльово зручний особливо його прямокутний тригер.   І ще є питання про якість між FENGDA і Miol, TAGORE  та BEZAN ? чи всі вони на одному конвеєрі робляться?  Десь читав, що є FENGDA оригінал і НЕ оригінал, це може буть правда?
    • Краще візьми аерограф Фенгда чи Міол і не парся. Колхозити Івату - це як підклеїти скрипку Страдіварі суперклеєм. І, як чув в якомусь фільмі: "...це скрипка Страдіварі, і звучання її бездоганне. Щоправда, щоб почути це, не ній має грати віртуоз..."
    • Всім, привіт! Зломав сопло на аерографі IWATA CM-C Plus Custom Micron.  (на малюнку під номером 1С ), а саме при відкручуванні ключиком сопла, та частина сопла що має різьбу залишилася у середині корпуса, під мікроскопом якось тяжко але викрутив другу половинку сопла з корпуса, тож тепер маю сопло з двох частин). Крутив вертів соплом на столі міркував може приклеїти сопло до корпусу і всьо?... на герметик або клей, та ні, бо доведеться розберать і чистити аерограф і тоді вже дійсно буде капець. З практики чи можна замінити сопло іншого виробника схожої моделі наприклад FENGDA BD-180 або TAGORE TG180, зовні вони всі схожі, але підозрюю і розумію що начинка аерографів різна, тим більше у оригінала IWATA сопло 0,23 а в FENGDA BD-180 та TAGORE TG180 мають 0,25 та 0,20 відповідно. Ще дивився в інеті точнісіньоко такий BEZAN ЛОТОС і він має у комплекті ще додатково 2ш голки з соплами. Тому міркую чи можу я щось замудрити з слплом іншого виробника.  Оригінальне сопло IWATA на модельку CM-C Plus Custom Micron в інеті знайшов саме дешевше це 3650 грн.  Тому міркую про заколхозити). Поділіться Вашими міркуваннями, буду дуже вдячний.  Аерограф використовую для підкрасів при детейлінгу автівок, тому точність яка при малюванні занадто тонких ліній мені не дуже важлива.
    • Всім вітання, а ми продовжуєми засідання нащого маленького клубу та гуртка. Народу малувато - літо...Сьогодні на гуртку відбувалась збірка справжнього динозавра  - Як-6 від бозна кого...наче "Альфа". Це ледь не найперша модель, що створена на пострадянському просторі, валялася у мене ледь не 20 років, аж поки не знайшла свого нового хазяїна. Деталізація лякаюча, хоч збирається пристойно - принаймні, пиляти небагато. А на клубі наш молодий, але все ж шановний колега пробує робити камуфляж аерографом без використання масок. МОдель IBG Bergepanzer III 1/72. Фарби ІСМ при тиску 2 атм (тобто, відносно високий) лягають непогано. Німецький коричневий у ниш ледь трохи не співпадає Dunkelbraun. Швидше DunkelPink)) Сам я випробовував нову приблуду з Алі-Експресса, кругоріз від Dspiae. Спецефічна штука, працювати нею треба акуратно. І розпочав маленьку каторгу - нафарбування хрестів на Фоккер, адже декалі не маю. Бажаючих запрошую приєднуватись. Разом ми можемо наробити ще більше фоток! Може, навіть з моделями що вийде. 
×
×
  • Create New...