Jump to content

Blackburn Buccaneer S.2C 1:72 от AIRFIX стройка ООВ. ГОТОВО.


MAUS

Recommended Posts

Добрый вечер, коллеги!  Продолжаю издеваться над набором. На очереди ниши шасси. Что можно сказать? Ниша носовой стойки совершенно голая и просто просит доработок. Ниши основных стоек для 72го масштаба выполнены приемлемо, хотя придания им некоторой объёмности  тоже не повредит. В стоковом варианте всё выглядит так:

PB201649.JPGPB211677.JPG

PB211678.JPGPB211679.JPG

PB211675.JPG

 

Link to comment
Share on other sites

Кстати, пока вы не начали красить, советую сточить накладки, которых не было на флотских машинах, в частности на нижних задних частях мотогондол, они были только на машинах RAF. Я поспешил, и убрал не все. Вот тут дядька детальней рассказывает, он строит африканца и RN https://brexitmodeller.com/forums/topic/3610-a-pirate-of-24-and-a-couple-more/

Link to comment
Share on other sites

1 час назад, vit79 сказал:

Кстати, пока вы не начали красить, советую сточить накладки, которых не было на флотских машинах, в частности на нижних задних частях мотогондол, они были только на машинах RAF. Я поспешил, и убрал не все. Вот тут дядька детальней рассказывает, он строит африканца и RN https://brexitmodeller.com/forums/topic/3610-a-pirate-of-24-and-a-couple-more/

Виталий, спасибо большое! До покраски мне ещё, как до Шанхая  лангустом. Впереди серьёзная ревизия внешних поверхностей и исправление обнаруженных косяков. 

Link to comment
Share on other sites

Изучая фотографии  реального  Букканира, нашел некоторые неточности в проработке наружных поверхностей фиксовской модели. В принципе пока ничего критичного.

1063955-large (2).jpg1152594 (2).jpgBucA6 (2).jpg

BucC8 (2).jpgbuccaneer_s.2b_6_of_9.jpgSAAF_Buccaneer_cockpit_view (2).jpg

w_buccaneer_duxford_9 (2).jpgb7e723e8613f46839ee89b41d83d97a5.jpg

Link to comment
Share on other sites

Там не все так просто, читал бритмоделлеровские обсуждалки, разные вент отверстия и их расположение может отличаться на Raf и RN. Мало того и на флотских разных годов есть отличия. Вывод нужны хорошие фото тех времен, чтобы разглядеть, а их в таком качестве очень мало. А saafовские борта, больше всего отличались. Вывод, делать как нравится

Link to comment
Share on other sites

Фикс для большего охвата модификаций наклепал много лишнего для моряка, и наоборот, есть недостающие элементы. В новой коробке, которая планируется на раф, я смотрю пирошнура вообще нет, даже и не знаю как его в 72ом изобразить грамотно

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Новые сообщения на форуме

    • Та замовлю Фенгда, не проблєма, але шкода бо IWATA буде лежати без діла, а він так кльово зручний особливо його прямокутний тригер.   І ще є питання про якість між FENGDA і Miol, TAGORE  та BEZAN ? чи всі вони на одному конвеєрі робляться?  Десь читав, що є FENGDA оригінал і НЕ оригінал, це може буть правда?
    • Краще візьми аерограф Фенгда чи Міол і не парся. Колхозити Івату - це як підклеїти скрипку Страдіварі суперклеєм. І, як чув в якомусь фільмі: "...це скрипка Страдіварі, і звучання її бездоганне. Щоправда, щоб почути це, не ній має грати віртуоз..."
    • Всім, привіт! Зломав сопло на аерографі IWATA CM-C Plus Custom Micron.  (на малюнку під номером 1С ), а саме при відкручуванні ключиком сопла, та частина сопла що має різьбу залишилася у середині корпуса, під мікроскопом якось тяжко але викрутив другу половинку сопла з корпуса, тож тепер маю сопло з двох частин). Крутив вертів соплом на столі міркував може приклеїти сопло до корпусу і всьо?... на герметик або клей, та ні, бо доведеться розберать і чистити аерограф і тоді вже дійсно буде капець. З практики чи можна замінити сопло іншого виробника схожої моделі наприклад FENGDA BD-180 або TAGORE TG180, зовні вони всі схожі, але підозрюю і розумію що начинка аерографів різна, тим більше у оригінала IWATA сопло 0,23 а в FENGDA BD-180 та TAGORE TG180 мають 0,25 та 0,20 відповідно. Ще дивився в інеті точнісіньоко такий BEZAN ЛОТОС і він має у комплекті ще додатково 2ш голки з соплами. Тому міркую чи можу я щось замудрити з слплом іншого виробника.  Оригінальне сопло IWATA на модельку CM-C Plus Custom Micron в інеті знайшов саме дешевше це 3650 грн.  Тому міркую про заколхозити). Поділіться Вашими міркуваннями, буду дуже вдячний.  Аерограф використовую для підкрасів при детейлінгу автівок, тому точність яка при малюванні занадто тонких ліній мені не дуже важлива.
    • Всім вітання, а ми продовжуєми засідання нащого маленького клубу та гуртка. Народу малувато - літо...Сьогодні на гуртку відбувалась збірка справжнього динозавра  - Як-6 від бозна кого...наче "Альфа". Це ледь не найперша модель, що створена на пострадянському просторі, валялася у мене ледь не 20 років, аж поки не знайшла свого нового хазяїна. Деталізація лякаюча, хоч збирається пристойно - принаймні, пиляти небагато. А на клубі наш молодий, але все ж шановний колега пробує робити камуфляж аерографом без використання масок. МОдель IBG Bergepanzer III 1/72. Фарби ІСМ при тиску 2 атм (тобто, відносно високий) лягають непогано. Німецький коричневий у ниш ледь трохи не співпадає Dunkelbraun. Швидше DunkelPink)) Сам я випробовував нову приблуду з Алі-Експресса, кругоріз від Dspiae. Спецефічна штука, працювати нею треба акуратно. І розпочав маленьку каторгу - нафарбування хрестів на Фоккер, адже декалі не маю. Бажаючих запрошую приєднуватись. Разом ми можемо наробити ще більше фоток! Може, навіть з моделями що вийде. 
×
×
  • Create New...