Jump to content

ГОТОВО! Nakajima J1N1-S Gekko Type 11


Mike_F

Recommended Posts

Хотел бы услышать мнение коллег, особенно @igor lysh, по поводу окраски кабины и остальных внутренностей Гекко. Во всех материалах кабина окрашена в алюминий и аотаке. Но где-то читал, что существовала специальныя накадзимовская краска для окраски интерьеров. Так ли это? 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 28.02.2017 at 07:42, igor lysh сказано:

в смесь аотаке и накаджимовского интерьерного, 

Пока по немногу пытаюсь собрать кокпит и параллельно думаю как его красить. Терзают меня смутные сомнения на счет аотаке. Если посмотреть фото кабин других накадзимовских самолетов, то нигде не встречается такое сочетание цветов в кокпите. Сомнений добавил и комментарий товарища @flomaster к модели Ирвинга на соседнем ресурсе: "В накадзимовском зеленом не было коричневого, только синий оттенок (более холодный).
Встречались "Гекко" с частично окрашенным кабинетом, но это не правило а скорее исключение (возможно машина ремонтировалась в полевых условиях, может еще чего). С завода они выходили в фирменных цветах - как кабинет (это касается и черного переплета фонаря внутри), так и планер."

Link to comment
Share on other sites

Ну по интерьеру вообще сложно что либо сказать.
Оттенков масса как для Накадзимы так и для Мицубиши.
Референсы под Ноль, но не думаю что в рамках одного предприятия интерьеры разных машин одного времени выпуска красили в разные цвета.
Кстати вариант часть аотаке, часть под интерьерным имеет право на жизнь - видел фотку на http://www.aviationofjapan.com, правда сейчас ее искать времени нет, сорри.
Так что тут скорее всего дело личное - кто как видит.

http://www.aviationofjapan.com/2008/08/zero-interior-colours-ii-nakajima.html
http://www.aviationofjapan.com/2008/08/zero-interior-colours-ii-mitsubishi.html

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
В 27.06.2017 at 10:33, Mike_F сказал:

Думал, что эту проблему решит другой фонарь. Но на раздобытом новом фонаре из аналогичного набора имеются точно такие же дефекты, повторяющие даже их форму на деталях из моего набора. Буду пробовать полировать.

это конструктивный дефект т.е. неустранимый - при разработке пресс-формы допущена ошибка, в результате видна линия встречи двух встречных потоков пластика, поступавшего из ближайших соседних питателей.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Новые сообщения на форуме

    • Та замовлю Фенгда, не проблєма, але шкода бо IWATA буде лежати без діла, а він так кльово зручний особливо його прямокутний тригер.   І ще є питання про якість між FENGDA і Miol, TAGORE  та BEZAN ? чи всі вони на одному конвеєрі робляться?  Десь читав, що є FENGDA оригінал і НЕ оригінал, це може буть правда?
    • Краще візьми аерограф Фенгда чи Міол і не парся. Колхозити Івату - це як підклеїти скрипку Страдіварі суперклеєм. І, як чув в якомусь фільмі: "...це скрипка Страдіварі, і звучання її бездоганне. Щоправда, щоб почути це, не ній має грати віртуоз..."
    • Всім, привіт! Зломав сопло на аерографі IWATA CM-C Plus Custom Micron.  (на малюнку під номером 1С ), а саме при відкручуванні ключиком сопла, та частина сопла що має різьбу залишилася у середині корпуса, під мікроскопом якось тяжко але викрутив другу половинку сопла з корпуса, тож тепер маю сопло з двох частин). Крутив вертів соплом на столі міркував може приклеїти сопло до корпусу і всьо?... на герметик або клей, та ні, бо доведеться розберать і чистити аерограф і тоді вже дійсно буде капець. З практики чи можна замінити сопло іншого виробника схожої моделі наприклад FENGDA BD-180 або TAGORE TG180, зовні вони всі схожі, але підозрюю і розумію що начинка аерографів різна, тим більше у оригінала IWATA сопло 0,23 а в FENGDA BD-180 та TAGORE TG180 мають 0,25 та 0,20 відповідно. Ще дивився в інеті точнісіньоко такий BEZAN ЛОТОС і він має у комплекті ще додатково 2ш голки з соплами. Тому міркую чи можу я щось замудрити з слплом іншого виробника.  Оригінальне сопло IWATA на модельку CM-C Plus Custom Micron в інеті знайшов саме дешевше це 3650 грн.  Тому міркую про заколхозити). Поділіться Вашими міркуваннями, буду дуже вдячний.  Аерограф використовую для підкрасів при детейлінгу автівок, тому точність яка при малюванні занадто тонких ліній мені не дуже важлива.
    • Всім вітання, а ми продовжуєми засідання нащого маленького клубу та гуртка. Народу малувато - літо...Сьогодні на гуртку відбувалась збірка справжнього динозавра  - Як-6 від бозна кого...наче "Альфа". Це ледь не найперша модель, що створена на пострадянському просторі, валялася у мене ледь не 20 років, аж поки не знайшла свого нового хазяїна. Деталізація лякаюча, хоч збирається пристойно - принаймні, пиляти небагато. А на клубі наш молодий, але все ж шановний колега пробує робити камуфляж аерографом без використання масок. МОдель IBG Bergepanzer III 1/72. Фарби ІСМ при тиску 2 атм (тобто, відносно високий) лягають непогано. Німецький коричневий у ниш ледь трохи не співпадає Dunkelbraun. Швидше DunkelPink)) Сам я випробовував нову приблуду з Алі-Експресса, кругоріз від Dspiae. Спецефічна штука, працювати нею треба акуратно. І розпочав маленьку каторгу - нафарбування хрестів на Фоккер, адже декалі не маю. Бажаючих запрошую приєднуватись. Разом ми можемо наробити ще більше фоток! Може, навіть з моделями що вийде. 
×
×
  • Create New...