Jump to content

Kawasaki Ki-61-I tei Aoshima 1:72 ГОТОВО


Recommended Posts

2 минуты назад, MAUS сказал:

Удачи! Как по мне, один из самых красивых японских истребителей периода WW II.

Согласен, к тому же это единственный японский истребитель с двигателем жидкостного охлаждения, после он прошёл схожий путь ЛаГГа - после установки на планер Ласточки радиального воздушника Ki-61 стал Ki-100.

Link to comment
Share on other sites

Буду з задоволенням спостерігати.  Раз вже не зможу виставити свої проекти.  Цікаво, чи сильно Aoshima відрізняється від Hasegawa?  Бо в руках не тримав.

Link to comment
Share on other sites

22 година назад, Ltn. Stachel сказав:

  Цікаво, чи сильно Aoshima відрізняється від Hasegawa?  Бо в руках не тримав.

У мене навпаки – хасегавівську в руках не тримав, але є цей кит, є файнмодель та RS, тільки він з низьким гаргротом. З останнім порівнювати не буду, а ось до файновського фюзеляжу доклав: від кінчика носа до гаргроту включно один в один, а ось по вертикальному оперенню Aoshima на 1,5 мм. довше. Причому точної межі немає всі півтора міліметри розтягнуті від гаргроту до краю хвоста.А сам пластик злегка оксамитовий доведеться під метал вигладити скотч-брайтом. Двигун дано окремим набором деталей

image.thumb.png.0f05578634621319d32fd8c24d6503c7.png

Кокпіт також збирається окремим коконом

 image.thumb.png.7b9915a23ea090c9fae2c5e60f3e6a91.png 

крой чёткий

 image.thumb.png.b73ba9626c92ad35b8e84616c512c494.pngimage.thumb.png.f2e90a2664054db6206d78347a81c53d.png

Трохи навіть різкий, думаю що це може бути обумовлено тим, як виробник підійшов до виконання камуфляжу на планері:

 image.thumb.png.e56573ce1bd0ed4eb38defd3586d36d8.png

 Я таке на Кі-61 від Тамії бачив. Але поки вирішив що камо фарбуватиму, деколь металік глушить сильніше лаків.

Link to comment
Share on other sites

О дякую, інтересні кадри.  А я ж на своїй Hasegawa, збирався робити відкриту верхню панель капота, мотор саморобний вже вмонтований, а потім зрозумів що все це пусте. ((

Якраз на Кі-61 я вперше відпрацював задування через трафарети, тільки емблему  сентаю і тех.надписи була дека.

dscn7310-1_67cfd26169e08be123ec2216a1c12

Мій добрий приятель японознавець Станіслав Кожевніков, Хасю таки забракував і якісь моделі Аошими в нього вже були.

Link to comment
Share on other sites

2 година назад, MAUS сказав:

У Хаси поперечное Vкрыла значительно меньше необходимого. Это её главный баг.

Я уже когда делал первые фотосессии, обнаружил что стойки шасси длинноватые и диаметр колёс больше. На Fine Molds колёса должны быть нормальные.

ki-61kobayash_8f6828a163d6a488474f65afcb

Link to comment
Share on other sites

4 часа назад, LvivForever сказал:

А що таке цей скотч-брайт і як з ним працювати?

 

Це такий абразивний матеріал, з різним ступенем градації. Я використовую на моделях 2500 та 1500 грит. Абразивні зерна у ньому розташовані у трьох вимірах і можна сказати хаотично. Працює на суху практично не притискаючи до поверхні, що обробляється. Завдяки своїй структурі і без притиску не зносить все підряд як звичайна наждачка все на своєму шляху, а як би обходить опуклості та горбки. Я ним користуюся і при підготовці пластику до ґрунту, по клепці до речі теж непогано працює і після ґрунту, як і після матових фарб особливо Тамії (мова природно про акрили), навіть лаки можна їм підмотувати. Так само при вправності може вичищати з шару дрібні ворсинки. Загалом мені подобається. Зараз подумалося, але дуже пошарпаний шматочок, а я ріжу листи на шматки 10х5, можна спробувати як трафарет. Єдине про що не забувати це те, що він легко чіпляється за всякі гострі кути, прорізи і так далі.

скотч-брайт.jpg

Link to comment
Share on other sites

9 часов назад, Ltn. Stachel сказал:

 

Якраз на Кі-61 я вперше відпрацював задування через трафарети, тільки емблему  сентаю і тех.надписи була дека.

dscn7310-1_67cfd26169e08be123ec2216a1c12

 

От невдача! А я саме такий камо обмірковував для своєї ластівки. ((( доведеться інший халатик шукати .... з перламутровими гудзиками. ))

Link to comment
Share on other sites

47 хвилин назад, лесоруб сказав:

От невдача! А я саме такий камо обмірковував для своєї ластівки. ((( доведеться інший халатик шукати .... з перламутровими гудзиками. ))

О, не треба так зауважватись, моя "Ластівка" це минула епоха, 1999 рік.  Творіть дива сьогодні!

Link to comment
Share on other sites

1 година назад, лесоруб сказав:

Це такий абразивний матеріал, з різним ступенем градації. Я використовую на моделях 2500 та 1500 грит. Абразивні зерна у ньому розташовані у трьох вимірах і можна сказати хаотично. Працює на суху практично не притискаючи до поверхні, що обробляється. Завдяки своїй структурі і без притиску не зносить все підряд як звичайна наждачка все на своєму шляху, а як би обходить опуклості та горбки. Я ним користуюся і при підготовці пластику до ґрунту, по клепці до речі теж непогано працює і після ґрунту, як і після матових фарб особливо Тамії (мова природно про акрили), навіть лаки можна їм підмотувати. Так само при вправності може вичищати з шару дрібні ворсинки. Загалом мені подобається. Зараз подумалося, але дуже пошарпаний шматочок, а я ріжу листи на шматки 10х5, можна спробувати як трафарет. Єдине про що не забувати це те, що він легко чіпляється за всякі гострі кути, прорізи і так далі.

скотч-брайт.jpg

А можна ще раз фотку, щоб детально роздивитися? (попередня фотка не завантажеться чогось...)

Link to comment
Share on other sites

45 минут назад, LvivForever сказал:

А можна ще раз фотку, щоб детально роздивитися? (попередня фотка не завантажеться чогось...)

Щось не виходить ні попереднє фото перезалити ні нове вставити, видає помилку. ((((
Скотч-брайт - це для автомалярів знайомий розхідник.

https://autosklad.net/ua/p567425960-skotch-brajt-mirka.html

Ось. Ссилку пройшло.

Link to comment
Share on other sites

В 19.09.2023 в 21:10, Ltn. Stachel сказав:

Буду з задоволенням спостерігати.  Раз вже не зможу виставити свої проекти.  Цікаво, чи сильно Aoshima відрізняється від Hasegawa?  Бо в руках не тримав.

Порiвняння  ревеллу,дрегону,фм та хасегави.Нажаль ,  aошими серед нiх

немає

http://www.aviationofjapan.com/2008/10/dragons-tony-tribulations-part-2.html?m=1

Опiс   Аошими

https://www.britmodeller.com/forums/index.php?/topic/234996783-172-kawasaki-ki-61-hien-tony-by-aoshima-released-new-variant-ki-61-1-tei-244-in-january-2017/

Link to comment
Share on other sites

Доброго дня! 

Коль уж пошло сравнение Ki-61 от разных производителей и из "разных эпох", то стоит заметить, что наилучшая модель Ki-61-I на сегодня это девайс от Tamiya, качество которой настолько высоко, что всех остальных конкурентов на сегодня стоит игнорировать, разве что RS; но учитывая цену (RS дороже Tamiyi) выбор очевиден... 

А модель Ki-100 от Aoshima, по словам самих же японских моделистов, полный и необъяснимый провал. 

Link to comment
Share on other sites

Сравнивал те наборы что у меня есть, то ФайнМолдс выглядит аккуратнее что ли, Аошима на шаг ниже и есть подозрение что пытались кое что содрать у Файн. Тройку замыкает RS, но отстаёт меньше чем на полкорпуса от Аошимы, всё таки литьё и крой у той лучше. С выхлопными патрубками так вообще у этой парочки одинаково беда, там даже выковырять никак не то чтобы высверлить. С патрубками буду что то думать. Как то повеселил подход Аошимы к отображению лючков на гаргроте:

image.thumb.png.6d6bdfea70e57da1cdd637469c39c112.png

пришлось эти "бородавки" удалять как и заднюю часть кокпита

 image.thumb.png.257a8c477d65e397b8c79acf08d86b25.png

вместо неё буду монтировать саморобную

 image.thumb.png.b514c083595486d4597105988581db01.png.

Тут у меня в другом загвоздочка образовалась, как это ни смешно но в окраске самого кокпита, другие производители все как один рекомендуют красить кокпит в вариации на песочную(RLM79) тему как то Тамия XF59, но документально обоснованных подтверждений я этому не нашёл. Aoshima решила поступить по хитрому типа сам решай:

 image.thumb.png.48da5d5f7eabe48c8bf51f672481f644.png 

то есть левую сторону в gray green а правую в RLM79. Что то я начинаю подозревать что в Aoshima трудятся не только японцы 😉. Третий день голову ломаю какой цвет выбрать, может подскажете в какую сторону идти - направо или налево?

Link to comment
Share on other sites

Хороший вопрос. Все зависит от серий - на ранних серо-голубой грунт, средние - условно РЛМ-79, поздние и Ки-100 - зеленый и опять же серый. 

http://www.aviationofjapan.com/2023/03/grey-blue-cockpit-interior-in-ki-61.html

https://www.tapatalk.com/groups/hyperscale/kawasaki-ki-61-interior-color-question-t498236.html

 

Есть полезная табличка

https://forum.largescaleplanes.com/index.php?/topic/96390-ive-seen-this-question-of-cockpit-color-for-the-hien-before/

Link to comment
Share on other sites

5 годин назад, Basily сказав:

Хороший вопрос. Все зависит от серий - на ранних серо-голубой грунт, средние - условно РЛМ-79, поздние и Ки-100 - зеленый и опять же серый. 

http://www.aviationofjapan.com/2023/03/grey-blue-cockpit-interior-in-ki-61.html

https://www.tapatalk.com/groups/hyperscale/kawasaki-ki-61-interior-color-question-t498236.html

 

Есть полезная табличка

https://forum.largescaleplanes.com/index.php?/topic/96390-ive-seen-this-question-of-cockpit-color-for-the-hien-before/

Спасибо. В том то и дело что по поводу разновидностей РЛМ-79 документально подтверждённых данных нет а учитывая что живых Ки-61 буквально раз-два и обчёлся и валк есть только по одной и там серо-зелёный окрас. Так же есть буквально пара фотографий в цвете и на них видно что ниши шасси и кокпит серо-зелёный

image.thumb.png.35cd776098bc03f86db5b97f27225936.pngimage.thumb.png.f7ee5bfc4879067565d60cec2b692d4e.png

а на чёрно-белых коих чуток больше тоже не видно чтобы жёлто-песочно-оливковые вариации  просматривались.

Я пока игрался с движком:

image.thumb.png.ab141381a0a8085920a84631dcc53620.png

image.thumb.png.a2bee5945575b180afe73fda686d0ed4.pngimage.thumb.png.441e31bb75a82cc9e9ec2a1cd4790b39.png

image.thumb.png.aded8ceee41b3326fab635c858734b3a.pngimage.thumb.png.ba526f80a4da2aac2a2a6760728056ae.png

в какой то момент остановил себя, понимая что делаю не просто суслика а такого крота который никогда после стыковки фюзеляжа белого света не увидит, на этом решил что достаточно и так же решил что буду красить кокпит и ниши в серо-зелёные вариации.

Link to comment
Share on other sites

Якраз тільки згадав, як ми ламали собі голови, пробуючи розгадати кольори Mr.Color, на той час поняття "викраски" навіть не існувало. 

Колір що я підібрав, це був ескіз з польського журналу AJ-press, й досі не знаю чи правильний.

dscn7316-1_2a5c1c86f9f0df0c2a5dcaa11269f

А що до ніші шасі, задавався питання, чому там пофарбовано, якщо все пузо не фарбувалося зовсім. Але зафарбуав.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...