Jump to content

1/32 Special Hobby Fokker D.II


olgerd83

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Интересный зубастик получается. Я так понимаю это самая первая пасть на летающем аппарате?

У меня как бы и есть свободное время между патрульной службой, а к столику так и не подхожу, на нём будто время остановилось.  Инструменты сложил только на четвёртый день. 

Link to comment
Share on other sites

8 часов назад, Ltn. Stachel сказал:

Я так понимаю это самая первая пасть на летающем аппарате?

скорее всего, аппарат 16 года, я не видел зубастиков более раннего периода

 

8 часов назад, Ltn. Stachel сказал:

У меня как бы и есть свободное время между патрульной службой, а к столику так и не подхожу, на нём будто время остановилось

скоро все наверстаешь, я уверен

6 часов назад, palanbor сказал:

m1363.gif

ирония, все окупанты будут - ☠️

 

Link to comment
Share on other sites

модель - перфетто !

Понравилось абсолютно все. Даже винт наконец стал выглядеть как настоящий ))

Но... с шинами я так и не понял - они что, не крашены ?

Link to comment
Share on other sites

Мерсишка, по шинам, так они же из каучука тогда делались, без добавления сажи, т.е должны быть светло серыми.

Я точно не помню с какого года 17-го или 18-го стали добавлять сажу и они стали темнее.

240516468_bb866e3353_b.thumb.jpg.cc9c45d82499e20cae3bd8e4b8c37f30.jpg

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Новые сообщения на форуме

    • Прямо сейчас начинаю новую модель Volkswagen type87 от фирмы RFM ryefield model 9никогда не работал с этой компанией, и в несвойственном мне масштабе 1:35. думаю. что в этот раз не буду модель сильно "убивать". модель довольно таки серьезная, есть и резина, и травление и даже маски для стекла. Я начал ! 🙏
    • Сто сорок четвертий масштаб ??????? !!!!! Мацьопство !!! Це ж треба збирати з мікроскопом.🤩Бажаю успіху!
    • Вітаю всіх. Крім неспішного виконання Fokker D.VIII від Едіка, щось стукнуло в голову зробити ще й їхнього МіГа-21 1/144. Робота йде вдома, де немає можливості працювати аерографом. Тому вирішив спробувати техніку відмивки, тобто нанесення кількох шарів розведеної фарби. Але до цього справа ще не дійшла, поки що інтр'єр та загальна збірка.
    • Мої вітання всім. Щось підзапусти тему про клуб та гурток, а він, тим не менш, продовжує діяльність. "Гвоздьом" місяця стала червона сорокоп'ятка від ІСМ. От захотів хлопець саме таку, хоча я намагався наставити на путь істинний...Але ж непогано вийшло. І це ще не закінчено - попереду змивка і вазерінг. Потроху продожується тема Мессерштітта від УМ. І мессер, і гармата фарби ІСМ. Але фото погано передає колір, наприклад, червоний насиченіший. Це гурток. А після гуртка іде клуб. У відвідувачів просуваються поторху БМП-3 від Скіф та Le.Pz.Sp.Wg(Sd.Kfz.221) Leichter Panzerspahwagen (назву скопіював, таке не запам'ятати)). А сам дорвався одразу до двох моделей - Fokker D.VIII 1/48 та  МіГ-21СМТ 1/144, обидва від Едуарда. МіГ хочу спробувати фарбувати повністю пензлями у техніці відмивки, тобто нанесення в кілька шарів розведеної фарби для досягнення розмитого краю плям камуфляжу...От тільки фарби куплю. Кому цікаво - запрошую відвідати клуб. Відбувається по неділях у Києві, фабрика Каштан, на перехресті Окружної та Берестейського. Деталі прошу в лічку. Всім дякую за увагу))
    • Якщо труба і стержень виготовлені з одного матеріалу, мають одинаковий діаметр, то стержень завжди матиме вищу міцність на стискання, розтягування, згин та кручення(за рахунок більшої площі поперечного перерізу пристисканні та розтягуванні та більшого моменту опору поперечного перерізу при згинанні). На практиці частіше використовують в конструкціях труби через економію матеріалу, виграш у вазі при деякому збільшенні діаметру з метою досягнення одинакової міцності в порівнянні з конструкцією із суцільних стержнів. 
×
×
  • Create New...