Jump to content

МиГ-3 - матчасть


Recommended Posts

Хочу трохи виправитися , та вибачитися . Можно більш менш точно ідентифікувати МиГ-1 на цих двох світлинах та , відповідно , малюнках

https://massimotessitori.altervista.org/sovietwarplanes/pages/mig3/mig1/mig1white7.html

https://massimotessitori.altervista.org/sovietwarplanes/pages/mig3/german-capt/germig1.html

По формі створок шасі , їх наче добре видно . Та й я б все одно про трофейний 100 відсотково так не сказав , не дуже чітке фото .

Link to comment
Share on other sites

11 година назад, Владимир 17 сказав:

Виправте, Massimo Tessitori народився італійцем, думаю, ним і залишається.

Еще и сказочник великий. Что не профиль, все чушь полная. :D

Link to comment
Share on other sites

14 години назад, Владимир 17 сказав:

Виправте, Massimo Tessitori народився італійцем, думаю, ним і залишається.

Дякую ))) Чомусь вважав , що він японець.... Ім`я та прізвище на японські більш схожі ))))

 

2 година назад, heliofly сказав:

Почему ?Вполне себе реальные профили,кмк.Это же не Пилявский...

Звісно не пілявскій але .... Обережно треба відноситися до його висновків , краще перевірити зайвий раз .

2 година назад, foxbot сказав:

Еще и сказочник великий. Что не профиль, все чушь полная. :D

Ну дещо цікаве все ж на його сайті є , наприклад ті випадки коли є достатньо фото прототипа . Саме світлини я з його сайта інколи і тягаю собі в архів ))))

Link to comment
Share on other sites

2 година назад, heliofly сказав:

Почему ?Вполне себе реальные профили,кмк.Это же не Пилявский...

Профили Massimo Tessitori я давно привожу в пример, что не нужно верить профилям. При работе над декалями часто сталкивался с его "творчеством", и каждый раз убеждался, что ничего общего с прототипом они не имеют. Но это лично мое мнение, никому не навязываю. 

Link to comment
Share on other sites

2 хвилини назад, spitfire70 сказав:

Ну дещо цікаве все ж на його сайті є , наприклад ті випадки коли є достатньо фото прототипа . Саме світлини я з його сайта інколи і тягаю собі в архів ))))

Всегда в первую очередь нужно смотреть на фото. И помнить, что профиль - трактовка автора, полученная из имеющейся у него информации. А появится дополнительная информация, и все может измениться. Лично я никогда не стану утверждать, что мои профили правильные. Это мое видение, не более того. Я тоже ошибаюсь.

Link to comment
Share on other sites

7 годин назад, spitfire70 сказав:

Днями знайшов фото   Добре видно різницю в фарбуванні металевої та дерев`яної поверхні літака . Мені так здається .

Дійсно, різниця відтінків на МіГах добре помітна на багатьох фото, на відміну від фоток Як-1, наприклад. Припускаю, що завод №1 у Москві, на якому виготовляли МіГи, був краще забезпечений не лише обладнанням, але і "правильними" матеріалами. З іншого боку, уявити, що на Яках металеві та дерев'яні поверхні фарбували однією фарбою - теж якось важко...
Тоді чому на МіГах так добре видно цю різницю?..

Link to comment
Share on other sites

2 година назад, Андрій Бутко сказав:

 

 

10 годин назад, spitfire70 сказав:

Днями знайшов фото   Добре видно різницю в фарбуванні металевої та дерев`яної поверхні літака . Мені так здається .

 

2 година назад, Андрій Бутко сказав:

Дійсно, різниця відтінків на МіГах добре помітна на багатьох фото, на відміну від фоток Як-1, наприклад. Припускаю, що завод №1 у Москві, на якому виготовляли МіГи, був краще забезпечений не лише обладнанням, але і "правильними" матеріалами. З іншого боку, уявити, що на Яках металеві та дерев'яні поверхні фарбували однією фарбою - теж якось важко...
Тоді чому на МіГах так добре видно цю різницю?..

Так, досить цікаве питання, я теж пробував розгадати в чому справа. Це не єдине фото з таким різним відтінком.

Одна версія, до якої я схильний, це використання різних фарбувальних матеріалів, можливо звучить занадто дивно.

Я не пам'ятаю коли придбав фарби АКАН, тоді вони ще були на нітро-основі, виробник заявляв про найдостовірніші відтінки (умовно повіримо), аналізуємо далі.

Ось маю дві баночки зеленої:

1.  А ІІ З. (авіалак) Зелений. Для верхніх, бокових поверхонь літаків з  дерев'яною, фанерною і полотняною обшивкою.

2.  АМТ-4              Зелений.  Основний колір для верхніх і бокових поверхонь літаків.

Відтінки різні, лак темніший. Чому могла бути така технологія? Можливо за стандартами мирного часу.

Хоча знов таки, на фото літа 1941, є машини з одним відтінком кольору.

 

Link to comment
Share on other sites

В 03.05.2021 в 09:47, LansVVS сказав:

Эх такую бы модельку от Clear Prop  в 72-м... :rolleyes: Красивый самолет и на полке бы смотрелся. 

 

Как на мой взгляд, самая красивая машина среди советских истребителей с двигателями водяного охлаждения. Бездарно угробленая.

Везло мне на странности разные. в средине 90-х, покупаю одним махом МиГ-3 и И-185, рассматриваю пластик. И вдруг!

До боли сходные очертания хвостового оперения, поперечное V- крыла, фонарь кабины. Да ладна, думаю.

Хвалюсь друзьям, а они мне свежий журнал "Крылья-Родины", где чуть ли не разоблачение по изъятому и присвоеному проекту Поликарпова в КБ Микояна.

Link to comment
Share on other sites

Воздухозаборники маслорадиатора немного другой форми , винт с более широкими лопастями ВИШ-22 , колеса , ниши и створки шасси , отстствуют на верхней чати капота маленькие воздухозаборники и віштамповки , семь а не шесть вентиляционних прорезей (жабри) в нижней части капота над крилом , лючки на криле . Еще другой прицел (ПБН-1). Вроде все , кто знает лучше поправьте .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...