Jump to content

ГОТОВО. Ki-10-II IJA China 1938 1/48 Fine Molds


Recommended Posts

А не слишком ли она (растяжка) крупная получилась? На фото реального самолета они больше на тросы похожи чем на ленты.

Сам процесс создания, конечно, застуживает уважения:)

Link to comment
Share on other sites

27 хвилин тому, MARADER сказано:

А не слишком ли она (растяжка) крупная получилась?

Очень даже может быть. Хотя ширина всего 0,5 мм, что в переводе на на 48-й масштаб, примерно 25мм. Может, и имело бы смысл сделать из полосок потоньше, но у меня нет такого их количества. Да и визуально, не на фото с увеличением, смотрится довольно ажурно. Оставлю как есть. В любом случае, спасибо за подсказку. Сам не заметил этот момент.

Link to comment
Share on other sites

  • foxbot pinned this topic

Спасибо всем.

И еще... Забыл об этом написать при постройке, может кому пригодится при сборке этой модели. После установки козырька, прицел целиком установить невозможно. Не проходит в отверстие козырька. Мне пришлось распиливать на две части уже окрашеный и монтировать с двух сторон. Поэтому или установка прицела, потом козырька на уже окрашеную модель, или клеить все это дело сразу и потом париться с покраской этого участка. Ну и как вариант, можно сделать, как сделал я.;)

Link to comment
Share on other sites

Думаю, и меня поддержат многие, у большинства первая модель была не такой осознанной. Вы же подошли к вопросу со всей серьезностью и результат отличный! Как говорят некоторые "мне нра!".:)

Link to comment
Share on other sites

5 годин тому, DimaADA сказано:

Особенно понравилось исполнение фонаря

Спасибо. Да, с фонарем пришлось повозиться. Маски резал сам и клеил с двух сторон - с наружной и внутренней.

Link to comment
Share on other sites

  • Tali unpinned this topic
  • 1 year later...

Very nice and neat work, Rdv.  Thanks for showing in-progress photos of your build. I hope you will consider building another Ki.10 kit in the future, and sharing your results with us.  The small fittings on the main wing struts and rear fuselage spine are formation lights.  The two wing strut fittings are enclosures for a dry-cell battery that powered the light bulbs.  I had a similar arrangement on a bicycle in 1960.

Regards,

Ken Glass

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Новые сообщения на форуме

    • Краще візьми аерограф Фенгда чи Міол і не парся. Колхозити Івату - це як підклеїти скрипку Страдіварі суперклеєм. І, як чув в якомусь фільмі: "...це скрипка Страдіварі, і звучання її бездоганне. Щоправда, щоб почути це, не ній має грати віртуоз..."
    • Всім, привіт! Зломав сопло на аерографі IWATA CM-C Plus Custom Micron.  (на малюнку під номером 1С ), а саме при відкручуванні ключиком сопла, та частина сопла що має різьбу залишилася у середині корпуса, під мікроскопом якось тяжко але викрутив другу половинку сопла з корпуса, тож тепер маю сопло з двох частин). Крутив вертів соплом на столі міркував може приклеїти сопло до корпусу і всьо?... на герметик або клей, та ні, бо доведеться розберать і чистити аерограф і тоді вже дійсно буде капець. З практики чи можна замінити сопло іншого виробника схожої моделі наприклад FENGDA BD-180 або TAGORE TG180, зовні вони всі схожі, але підозрюю і розумію що начинка аерографів різна, тим більше у оригінала IWATA сопло 0,23 а в FENGDA BD-180 та TAGORE TG180 мають 0,25 та 0,20 відповідно. Ще дивився в інеті точнісіньоко такий BEZAN ЛОТОС і він має у комплекті ще додатково 2ш голки з соплами. Тому міркую чи можу я щось замудрити з слплом іншого виробника.  Оригінальне сопло IWATA на модельку CM-C Plus Custom Micron в інеті знайшов саме дешевше це 3650 грн.  Тому міркую про заколхозити). Поділіться Вашими міркуваннями, буду дуже вдячний.  Аерограф використовую для підкрасів при детейлінгу автівок, тому точність яка при малюванні занадто тонких ліній мені не дуже важлива.
    • Всім вітання, а ми продовжуєми засідання нащого маленького клубу та гуртка. Народу малувато - літо...Сьогодні на гуртку відбувалась збірка справжнього динозавра  - Як-6 від бозна кого...наче "Альфа". Це ледь не найперша модель, що створена на пострадянському просторі, валялася у мене ледь не 20 років, аж поки не знайшла свого нового хазяїна. Деталізація лякаюча, хоч збирається пристойно - принаймні, пиляти небагато. А на клубі наш молодий, але все ж шановний колега пробує робити камуфляж аерографом без використання масок. МОдель IBG Bergepanzer III 1/72. Фарби ІСМ при тиску 2 атм (тобто, відносно високий) лягають непогано. Німецький коричневий у ниш ледь трохи не співпадає Dunkelbraun. Швидше DunkelPink)) Сам я випробовував нову приблуду з Алі-Експресса, кругоріз від Dspiae. Спецефічна штука, працювати нею треба акуратно. І розпочав маленьку каторгу - нафарбування хрестів на Фоккер, адже декалі не маю. Бажаючих запрошую приєднуватись. Разом ми можемо наробити ще більше фоток! Може, навіть з моделями що вийде. 
    • Вот такой Nesher вырисовывается...
×
×
  • Create New...