Jump to content

BAe Nimrod MR2, Airfix 1/72


vit79

Recommended Posts

6 минут назад, palanbor сказал:

а ведь похож, стервец... ))

Вот именно, похож, чем дальше в лес, тем больше нахожу косяков в пластике, поэтому решил делать как есть, впереди востановление расшивки, травленка и куча другой мелочевки.

Link to comment
Share on other sites

6 минут назад, Tali сказал:

колесики бы "обжать" чутка...

Да, обязательно обожму, хочу еще протектор обозначить, ну а если по хорошему, если задние колеса  в принципе похожи, то передние вообще не в дугу, но то все лирика

Link to comment
Share on other sites

14 минуты назад, vit79 сказал:

если по хорошему, если задние колеса  в принципе похожи, то передние вообще не в дугу, но то все лирика

Насобирай фото и @stelmakh_d тебе правильные  смоляные сделает )

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Начал клеить фототравление и засомневался, как по мне  выглядят лючки толстовато и немасштабно или пойдет? Что скажете? Или лючки не клеить и ограничится изкаробочными размеченными расшивкой? 

P90304-210551.thumb.jpg.bbba30c6df896b873521aca95359a735.jpg P90304-211617.thumb.jpg.c6592df65d0d40125cc011f6dcc88557.jpg P90304-210633.thumb.jpg.671048b1555dee21c8695ef6482b8931.jpg P90304-211059.thumb.jpg.9aa7f51cd845d30aaa465aba973414d2.jpg 

Вот фото настоящих лючков для сравнeния, что скажeтe, лeпить или в мусорку?

extNimrod68.thumb.jpg.8e813974cb6846e5e22097d3f2c51e5f.jpg

extNimrod74.thumb.jpg.dd15137a0f865a3f48d66fd1014c4015.jpg

Link to comment
Share on other sites

Да там лючки ужe размeчeны, травленые на плате показались красивыми, в реале что то не то. Короче надо думать. Хотя может после грунтовки толщина не так будет заметна?

Link to comment
Share on other sites

Я бы убрал травло  и оставил стоковую расшивку. По тем фото,что Вы привели,складывается впечатление,что на прототипе лючки практически заподлицо с обшивкой консоли.

Link to comment
Share on other sites

Еще раз убеждаюсь, что в 72-ом масштабе травло полезное только для кокпитов и то цветное, а так по наружке больше половины из эдиковского набора пойдет на выброс. Есть конечно нужные элементы, но без них можно обойтись или заменить на самодел

Link to comment
Share on other sites

46 минут назад, Tali сказал:

кажется, что можно крой оставить

а заклёпки? в травлении они есть, так что лучше, действительно, паяльником притопить травло.

Link to comment
Share on other sites

15 часов назад, Tali сказал:

с паяльником жешь наверняка выдавятся пластиковые "колбаски" по контуру

то есть пройтись шлифшкуркой опосля - не вариант?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Новые сообщения на форуме

    • Теж думав про Whait if..., але трохи вагався. Тепер аж на душі легше стало😁
    • Та замовлю Фенгда, не проблєма, але шкода бо IWATA буде лежати без діла, а він так кльово зручний особливо його прямокутний тригер.   І ще є питання про якість між FENGDA і Miol, TAGORE  та BEZAN ? чи всі вони на одному конвеєрі робляться?  Десь читав, що є FENGDA оригінал і НЕ оригінал, це може буть правда?
    • Краще візьми аерограф Фенгда чи Міол і не парся. Колхозити Івату - це як підклеїти скрипку Страдіварі суперклеєм. І, як чув в якомусь фільмі: "...це скрипка Страдіварі, і звучання її бездоганне. Щоправда, щоб почути це, не ній має грати віртуоз..."
    • Всім, привіт! Зломав сопло на аерографі IWATA CM-C Plus Custom Micron.  (на малюнку під номером 1С ), а саме при відкручуванні ключиком сопла, та частина сопла що має різьбу залишилася у середині корпуса, під мікроскопом якось тяжко але викрутив другу половинку сопла з корпуса, тож тепер маю сопло з двох частин). Крутив вертів соплом на столі міркував може приклеїти сопло до корпусу і всьо?... на герметик або клей, та ні, бо доведеться розберать і чистити аерограф і тоді вже дійсно буде капець. З практики чи можна замінити сопло іншого виробника схожої моделі наприклад FENGDA BD-180 або TAGORE TG180, зовні вони всі схожі, але підозрюю і розумію що начинка аерографів різна, тим більше у оригінала IWATA сопло 0,23 а в FENGDA BD-180 та TAGORE TG180 мають 0,25 та 0,20 відповідно. Ще дивився в інеті точнісіньоко такий BEZAN ЛОТОС і він має у комплекті ще додатково 2ш голки з соплами. Тому міркую чи можу я щось замудрити з слплом іншого виробника.  Оригінальне сопло IWATA на модельку CM-C Plus Custom Micron в інеті знайшов саме дешевше це 3650 грн.  Тому міркую про заколхозити). Поділіться Вашими міркуваннями, буду дуже вдячний.  Аерограф використовую для підкрасів при детейлінгу автівок, тому точність яка при малюванні занадто тонких ліній мені не дуже важлива.
    • Всім вітання, а ми продовжуєми засідання нащого маленького клубу та гуртка. Народу малувато - літо...Сьогодні на гуртку відбувалась збірка справжнього динозавра  - Як-6 від бозна кого...наче "Альфа". Це ледь не найперша модель, що створена на пострадянському просторі, валялася у мене ледь не 20 років, аж поки не знайшла свого нового хазяїна. Деталізація лякаюча, хоч збирається пристойно - принаймні, пиляти небагато. А на клубі наш молодий, але все ж шановний колега пробує робити камуфляж аерографом без використання масок. МОдель IBG Bergepanzer III 1/72. Фарби ІСМ при тиску 2 атм (тобто, відносно високий) лягають непогано. Німецький коричневий у ниш ледь трохи не співпадає Dunkelbraun. Швидше DunkelPink)) Сам я випробовував нову приблуду з Алі-Експресса, кругоріз від Dspiae. Спецефічна штука, працювати нею треба акуратно. І розпочав маленьку каторгу - нафарбування хрестів на Фоккер, адже декалі не маю. Бажаючих запрошую приєднуватись. Разом ми можемо наробити ще більше фоток! Може, навіть з моделями що вийде. 
×
×
  • Create New...