Jump to content

Імітація води, хвиль, сліду корабля/катера


Ridibunda

Recommended Posts

Шановне панство!
А чи має хтось досвід імітації води, хвиль та сліду від швидкісного корабля/катера, та чи має час та натхнення викласти на сайті щось на зразок "how to..." ?
Технологія, матеріали, покрокові інструкції

Link to comment
Share on other sites

есть специальный гель - домой приду, покажу тюбик. Чтоб делать непосредственно волны.

Прозрачная смола - если что-то залить для массива

 

Link to comment
Share on other sites

8 хвилин назад, Andrew_VD сказав:

Я робив давненько крейсер, подробиці тут:

 

Да, бачив, читав, потонув у подробицях... Без фото проміжних етапів важко натягнути на голову )))

Link to comment
Share on other sites

Знайшов парочку проміжних фото.

Застосовується 3 матеріали:

Water Effects Atlantic Blue Acrylic Gel 200ml Vallejo Paints 

- забарвлений гель, є різні кольори, в моєму випидку це був атлантик

ÐаÑÑинки по запÑоÑÑ ÑÑдожеÑÑвеннÑй гелѠ

- прозорий художній акриловий гель, або в найближчому до Вас художньому магазині, або розетка і т.д. На фото приклад, їх безліч різних виробників, хто з них кращий чи гірнший, не знаю. Звичайно, можна купити і фірмовий вальєхівський прозорий, але прайс в рази більший.

 

ÐаÑÑинки по запÑоÑÑ vallejo foam effect 

- жижа для імітації піни та бризок. Теж має гелеподібну форму, в принципі, можна замініти сумішшю того ж гелю з високо концетрацією білої акрилової фарби. Але я не експериментував у цьому напрямку. Була під рукою жижа - використав.

 

Якщо розбити мою інструкцію на кроки за порядком: 

1. Основа покрашена в Tamiya Royal Blue.
2. Далее слой геля Vallejo цвета Atlantic.
3. Контур будущих волн белым гелем Vallejo Water Texture (пузырьки в глубине)
4. Слой геля Atlantic с добавлением 25% (все пропорции конечно на глаз:)) прозрачного стуктурного 3D-геля (какой-то польский под руку попался в художественном магазине)
5. Контур пузырьков
6. Слой 50/50 Атлантики с прозрачным
7. Контур пузырьков
8. Слой 25/75
9. Контур пузырьков

 

Ось Вам проміжні фото, це був закінчений етап №4. Далі таким же чином вкладаєте контури бульбашок, потім наступний шар розбавленого гелю.

20024114_1350406091663303_8753408040387896144_o.thumb.jpg.58f2a71c9e32a7debaf0190f9a7d95b6.jpg20121389_1350406351663277_4177104451655210116_o.thumb.jpg.ab2e3f0b9ee880d19f2ccfe8f8ff910c.jpg

Всі шари гелю розрівнюються на поверхні шпателем. Останній прозорий - від корабля і до гребнів хвиль - шпателем, перед кораблем тичковими рухами великим пензлем з жорсткою щетиною. 

Link to comment
Share on other sites

До речі, майте на увазі, що гелі (і забарвлений і прозорий) в банці мутні. Набирають прозорості з часом в залежності від товщини шару. У мене доходило аж до тижня.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Вопрос в тему. Взял вальеховскую "стил воте". Хотел сделать лужу в воронке от снаряда. Залил. На следующее утро жидкость уселась в центре. Т.е. приобрела такую же воронкообразную форму. Залил еще раз. Тоже самое. Не подскажите из-за чего?

Link to comment
Share on other sites

Силикон при застывании даёт усадку. Чем толще слой силикона- тем больше усадка.

Нужно наносить тонкими слоями. Сначала по " берегам"  воронки, а потом понемногу добавлять в глубину.

Link to comment
Share on other sites

3 часа назад, Dronych сказал:

Силикон при застывании даёт усадку. Чем толще слой силикона- тем больше усадка.

Нужно наносить тонкими слоями. Сначала по " берегам"  воронки, а потом понемногу добавлять в глубину.

А не простіше невеликою кількістю епоксідки? А зверху трішечки  можна вже і супер-пупер "вальеховскую "стил воте" .

Link to comment
Share on other sites

19 часов назад, Gavrosh сказал:

А не простіше невеликою кількістю епоксідки?

Можно. Только какую эпоксидку Вы имеете ввиду?  их ведь великое множество!

Например, некоторые эпоксидные смолы в процессе кристализации тоже дают усадку. А при большом объёме даже закипают и "самовоспламеняются"

http://inter-composite.com/products/epoksidnaya-smola-larit-285/

Link to comment
Share on other sites

даже обычная ЭДП не настолько усаживается, шо капець. А ее мутность для лужи - самое то. А если взять кристАл - то вообще без проблем.

 

Link to comment
Share on other sites

13 минуты назад, rome_beetle сказал:

даже обычная ЭДП не настолько усаживается, шо капець. А ее мутность для лужи - самое то. А если взять кристАл - то вообще без проблем.

 

Спорить не буду.

Просто я работаю с эпоксидными и полиэфирными смолами...

А ЭДП, которая "по научному" подразделяется на марки "ЭД-16", "ЭД-18", "ЭД-20" -это какашка прошлого века на основе сосновой смолы.

Link to comment
Share on other sites

15 минут назад, Dronych сказал:

Спорить не буду.

Просто я работаю с эпоксидными и полиэфирными смолами...

А ЭДП, которая "по научному" подразделяется на марки "ЭД-16", "ЭД-18", "ЭД-20" -это какашка прошлого века на основе сосновой смолы.

И что посоветуете использовать (имею ввиду эпоксидку),не очень дорогое и доступное?

Link to comment
Share on other sites

Из доступного посоветую всетаки ЭДП в любом хозмаге. При замешивании с отвердителем добавить пару капель масляной краски (очень желательно "Хамброл"), какая вам нужна, ну и по насыщенности.

Эпоксидка очень текучая. Если нанесёте толстым слоем, она "стечет" на дно воронки, так что наносите тонкими слоями. Первый слой можно даже пальцем размазать. Время кристализации  порядка 12 часов при температуре +18*С

Не пугайтесь. Эпоксидка с рук прекрасно удаляется при помощи растворителя.

Link to comment
Share on other sites

В 12.10.2018 at 17:45, Dronych сказал:

Из доступного посоветую всетаки ЭДП в любом хозмаге. При замешивании с отвердителем добавить пару капель масляной краски (очень желательно "Хамброл"), какая вам нужна, ну и по насыщенности.

Эпоксидка очень текучая. Если нанесёте толстым слоем, она "стечет" на дно воронки, так что наносите тонкими слоями. Первый слой можно даже пальцем размазать. Время кристализации  порядка 12 часов при температуре +18*С

Не пугайтесь. Эпоксидка с рук прекрасно удаляется при помощи растворителя.

Дякую за пораду!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Новые сообщения на форуме

    • Вважаю що ви дещо перебільшуйте. Це ринок і якби набори Арми не мали попиту то, мабуть, вони б більше нічого не випускали, але, як бачимо, це не так. Окрім Арми і Едика в цьому році свого Мустанга випустила і чеська КР, моделі якої зазвичай ще дешевше, але доволі не прості в складанні, тім не менш мають свою нищу на ринку і своїх прихильників.  
    • VitaminD  использую  под металлики  грунт черный Sunin 2000 . Он конечно не совсем глянцевый, но  глосс  60 точно есть. 
    • єто грунт специальньій под металлик?
    • На сьогодні нові моделі Армахобі коштують дорожче ніж профіпак дуал комбо від Едуард. І що отримуєш? Армахобі - пластик, декаль на три варіанти, маска для фарбування. Едуард - пластик х 2, декаль на 8-12 варіантів, маска для фарбування х 2, кольорове фототравлення х 2, екскурс по історії прототипу в інструкції. Звичайний профіпак від Едуард коштує майже вдвічі дешевше Армахобі, при багатшій комплектації. Думаю, при виборі моделі будуть замислюватися тільки великі фанати Армахобі, інші візьмуть Едуард без роздумів. За терміном випуску моделі Едуард теж має велику фору
×
×
  • Create New...