Jump to content

Convair B-58 Hustler (1/48 Monogram)


Seversky

Recommended Posts

Аэрограф плюется, то ли краска густая и давление малое, то ли игла не плотно запирает сопло.

Разберёмся!

Нет, черный глянец под металлик не планирую, т.к. модель будет матовая, как большинство строевых машин.

Link to comment
Share on other sites

Только что, Seversky сказал:

Нет, черный глянец под металлик не планирую, т.к. модель будет матовая, как большинство строевых машин.

А вот и зря, я бы тебе посоветовал все таки нанести, не ради блеска, а ради более качественного нанесения Металлика, сам блеск можно потом и лаком прибить...

Игорек, можно еще лучше сделать, нанести черный глянец по панельного получится очень круто в плане фактурности поверхности...

Ну это мое мнение конечно...))))

 

Link to comment
Share on other sites

Да, Максим, неделю работал как раб на галерах, с утра и пока не стемнеет!

Зато, теперь есть уверенность, что успею на выставку в Киеве.

Леня, грунтовал сперва тамиевским серым грунтом (проявочный слой), а после устранения ошибок задул ганзовским 1000-м. Глянец получился благодаря очень разведенному грунту, практически закрашенный растворитель залил в аэрограф на последок.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
11 минуту назад, Лекарь сказал:

А что ты масками делал, для чего возня, что ты имитировал....???

Я так понимаю выгорание от выхлопа движков..?

Глеб опередил с вопросом. Це шо??

Link to comment
Share on other sites

Ну да, при помощи масок делал след от выхлопа. Иначе я своим Миолом ничего не смог бы сделать.

Вот, когда у меня будет Сильверлайн, тогда с масками можно будет не извращаться!

Сережа, отаке хотел воспроизвести.

12998584_1273993595948449_2576591504645876726_n.jpg1614179_663081457131905_2683458847043159774_o.jpg

Link to comment
Share on other sites

1 час назад, MARADER сказал:

Отлично получилось! Это похоже, тень от коробления облшивки от нагрева выхлопа.

Спасибо!

Это не тень, это разница в нагреве обшивки в местах, где она прилегает к силовому набору, плюс копоть от выхлопа, которая оседает на впадинах обшивки.

Я еще чуть подшаманю расшивку и панели перед элевонами.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Новые сообщения на форуме

    • Та замовлю Фенгда, не проблєма, але шкода бо IWATA буде лежати без діла, а він так кльово зручний особливо його прямокутний тригер.   І ще є питання про якість між FENGDA і Miol, TAGORE  та BEZAN ? чи всі вони на одному конвеєрі робляться?  Десь читав, що є FENGDA оригінал і НЕ оригінал, це може буть правда?
    • Краще візьми аерограф Фенгда чи Міол і не парся. Колхозити Івату - це як підклеїти скрипку Страдіварі суперклеєм. І, як чув в якомусь фільмі: "...це скрипка Страдіварі, і звучання її бездоганне. Щоправда, щоб почути це, не ній має грати віртуоз..."
    • Всім, привіт! Зломав сопло на аерографі IWATA CM-C Plus Custom Micron.  (на малюнку під номером 1С ), а саме при відкручуванні ключиком сопла, та частина сопла що має різьбу залишилася у середині корпуса, під мікроскопом якось тяжко але викрутив другу половинку сопла з корпуса, тож тепер маю сопло з двох частин). Крутив вертів соплом на столі міркував може приклеїти сопло до корпусу і всьо?... на герметик або клей, та ні, бо доведеться розберать і чистити аерограф і тоді вже дійсно буде капець. З практики чи можна замінити сопло іншого виробника схожої моделі наприклад FENGDA BD-180 або TAGORE TG180, зовні вони всі схожі, але підозрюю і розумію що начинка аерографів різна, тим більше у оригінала IWATA сопло 0,23 а в FENGDA BD-180 та TAGORE TG180 мають 0,25 та 0,20 відповідно. Ще дивився в інеті точнісіньоко такий BEZAN ЛОТОС і він має у комплекті ще додатково 2ш голки з соплами. Тому міркую чи можу я щось замудрити з слплом іншого виробника.  Оригінальне сопло IWATA на модельку CM-C Plus Custom Micron в інеті знайшов саме дешевше це 3650 грн.  Тому міркую про заколхозити). Поділіться Вашими міркуваннями, буду дуже вдячний.  Аерограф використовую для підкрасів при детейлінгу автівок, тому точність яка при малюванні занадто тонких ліній мені не дуже важлива.
    • Всім вітання, а ми продовжуєми засідання нащого маленького клубу та гуртка. Народу малувато - літо...Сьогодні на гуртку відбувалась збірка справжнього динозавра  - Як-6 від бозна кого...наче "Альфа". Це ледь не найперша модель, що створена на пострадянському просторі, валялася у мене ледь не 20 років, аж поки не знайшла свого нового хазяїна. Деталізація лякаюча, хоч збирається пристойно - принаймні, пиляти небагато. А на клубі наш молодий, але все ж шановний колега пробує робити камуфляж аерографом без використання масок. МОдель IBG Bergepanzer III 1/72. Фарби ІСМ при тиску 2 атм (тобто, відносно високий) лягають непогано. Німецький коричневий у ниш ледь трохи не співпадає Dunkelbraun. Швидше DunkelPink)) Сам я випробовував нову приблуду з Алі-Експресса, кругоріз від Dspiae. Спецефічна штука, працювати нею треба акуратно. І розпочав маленьку каторгу - нафарбування хрестів на Фоккер, адже декалі не маю. Бажаючих запрошую приєднуватись. Разом ми можемо наробити ще більше фоток! Може, навіть з моделями що вийде. 
×
×
  • Create New...