Jump to content

C-124 Globemaster II -инфа.


Dembel

Recommended Posts

Собственно надо.

Схемы, чертежики, мануалы, может есть у кого.

Отдельно интересует источник схемы (koku fan, N?, год?)

Заранее благодарен отозвавшимся.

C-124C.jpg

Link to comment
Share on other sites

Есть по С-124 Model Aircraft 2011-08 , Арсенал-Коллекция №04(22) 2014 , AFL_206_-_Douglas_C-124_Globemaster_II и два валка : C-124C (52-1004) Globemaster II Walk Around , Douglas C-124C Globemaster, National Museum of the USAF . Если интересно , могу скинуть одним архивом на почту .

 

Link to comment
Share on other sites

9 часов назад, Tali сказал:

Чем богат.

 

Отличное качество, спасибо.

9 часов назад, spitfire70 сказал:

Есть по С-124 Model Aircraft 2011-08 , Арсенал-Коллекция №04(22) 2014 , AFL_206_-_Douglas_C-124_Globemaster_II и два валка : C-124C (52-1004) Globemaster II Walk Around , Douglas C-124C Globemaster, National Museum of the USAF . Если интересно , могу скинуть одним архивом на почту .

 

AFL есть, остальную литературу просмотрел, спасибо. Если не затруднит, валки на 4012712@mail.ru, может я что проглядел.

По японской схеме: пролистал все коку-фаны и фамос аэрпланы что есть в наличии, такого оформления чертежа не встретил. Может кто подскажет в каком издании так чертежи оформлялись?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Новые сообщения на форуме

    • Вітаю всіх. Крім неспішного виконання Fokker D.VIII від Едіка, щось стукнуло в голову зробити ще й їхнього МіГа-21 1/144. Робота йде вдома, де немає можливості працювати аерографом. Тому вирішив спробувати техніку відмивки, тобто нанесення кількох шарів розведеної фарби. Але до цього справа ще не дійшла, поки що інтр'єр та загальна збірка.
    • Мої вітання всім. Щось підзапусти тему про клуб та гурток, а він, тим не менш, продовжує діяльність. "Гвоздьом" місяця стала червона сорокоп'ятка від ІСМ. От захотів хлопець саме таку, хоча я намагався наставити на путь істинний...Але ж непогано вийшло. І це ще не закінчено - попереду змивка і вазерінг. Потроху продожується тема Мессерштітта від УМ. І мессер, і гармата фарби ІСМ. Але фото погано передає колір, наприклад, червоний насиченіший. Це гурток. А після гуртка іде клуб. У відвідувачів просуваються поторху БМП-3 від Скіф та Le.Pz.Sp.Wg(Sd.Kfz.221) Leichter Panzerspahwagen (назву скопіював, таке не запам'ятати)). А сам дорвався одразу до двох моделей - Fokker D.VIII 1/48 та  МіГ-21СМТ 1/144, обидва від Едуарда. МіГ хочу спробувати фарбувати повністю пензлями у техніці відмивки, тобто нанесення в кілька шарів розведеної фарби для досягнення розмитого краю плям камуфляжу...От тільки фарби куплю. Кому цікаво - запрошую відвідати клуб. Відбувається по неділях у Києві, фабрика Каштан, на перехресті Окружної та Берестейського. Деталі прошу в лічку. Всім дякую за увагу))
    • Якщо труба і стержень виготовлені з одного матеріалу, мають одинаковий діаметр, то стержень завжди матиме вищу міцність на стискання, розтягування, згин та кручення(за рахунок більшої площі поперечного перерізу пристисканні та розтягуванні та більшого моменту опору поперечного перерізу при згинанні). На практиці частіше використовують в конструкціях труби через економію матеріалу, виграш у вазі при деякому збільшенні діаметру з метою досягнення одинакової міцності в порівнянні з конструкцією із суцільних стержнів. 
    • Мне кажется, там были черные кресты на белом фоне 
    • Андрей,привет! Я рад, что ты меня понял.
×
×
  • Create New...