Popular Post Watson Posted December 16, 2018 Popular Post Share Posted December 16, 2018 Curtiss XP-42 Curtiss XP-42, позначення компанії Model 75S був розроблений американською авіаційною компанією Curtiss-Wright Corporation в кінці 1930-х років. На планер Р-36А було встановлено новий дванадцяти циліндровий двигун Allison V-1710-19, який розвивав потужність 1150 к.с. (845 кВт). Розташований в Буффало завод компанії Curtiss завершив переобладнання в березні 1939 року, і в той же місяць літак був відправлений на аеродром Райт-Філд (Wright Field) для проведення офіційних випробувань USAAC. Як і передбачали песимісти, відразу ж після перших випробувань були виявлені проблеми з охолодженням двигуна. Чималий совкоподібний повітрозабірник, розташований нижче пропелера, і направляючий жолоб всередині капота не змогли забезпечити подачу двигуну (і особливо його заднім циліндрам) достатньої кількості повітря. Під час ще наземних випробувань і наступних польотів температурний датчик знаходився у небезпечній червоній межі. Під час горизонтального польоту перший і єдиний неозброєний XP-42 за рахунок значного зносу двигуна зміг розігнатися до швидкості 554 км/год. На початку сорокових років ВПС армії США втратили інтерес до XP-42 і єдиний літак цього типу був переданий NACA. З 1942 року на XP-42 були випробувані різні варіанти охолодження двигуна, повітряні гвинти і, нарешті, суцільноповоротний стабілізатор. У підсумку винищувач був відправлений на тимчасову стоянку і в січні 1947 року його було остаточно утилізовано. ХР-42 так і залишився на стадії створення прототипу.... КОРОБКА Коробка розміром 22 х 11 х 3 см з твердого картону з верхнім відкриттям. На форзаці коробки маємо зображення літака в трьох проекціях, назва фірми виробника, назва прототипу, каталожний номер моделі та масштаб, країна виробник. ДЕТАЛІ НАБОРУ Деталі моделі відлиті з поліуретанової смоли бежевого кольору. Лиття досить пристойної якості. Є кілька моментів, які виправити справа кількох хвилин. «Совок» повітрязабірника дещо товстуватий і зменшити його товщину зсередини буде важкувато. Деталі розфасовано у три пакети. Пакет 1: крило, дві половинки фюзеляжа, капот двигуна, гвинт Пакет 2: стабілізатори, елементи кокпіту, шассі та інша дрібниця Пакет 3: декаль, два ліхтарі кабіни пілота вакуформовані з тоненької плівки і досить прозорі (але, як на мене, затонкі); стекол у закабінні «вуха» в моєму наборі чомусь не було. ІНСТРУКЦІЯ Інструкція на аркуші паперу формату А4 двостороннього друку. Простенько, але зрозуміло. Є навіть прив’язка по кольорах палітри Humbrol щодо фарбування кокпіту. ДЕКАЛЬ Декаль на один варіант. Зсувів у друці не має. Про якість можна буде сказати лише при нанесенні на модель. В завершенні можу сказати, що дана модель стане гарним доповненням в лінійці пошановувачів Кертісовських Хоків. Андрій Бутко, palanbor, ВПК and 4 others 5 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tali Posted December 17, 2018 Share Posted December 17, 2018 Вдячний! Но у нас уже полгода есть отдельный раздел с обзорами. /перенесу.../ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Watson Posted December 17, 2018 Author Share Posted December 17, 2018 12 хвилини назад, Tali сказав: Но у нас уже полгода есть отдельный раздел с обзорами. Доброго дня. Трішки не зрозумів. Розміщення огляду ніби правильне: ЛІТАКИ - Обзоры, обсуждения моделей - Другие. Що не так? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tali Posted December 17, 2018 Share Posted December 17, 2018 Посмотрите в главное меню сайта.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Watson Posted December 17, 2018 Author Share Posted December 17, 2018 Зрозумів. Вибачте. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.