Jump to content

БТС 4 танковий тягач


Recommended Posts

Красивая модель. Но... В Афгане ХРЕН встречалась такая техника. Разве что на севере, в качестве испытаний.

Нахрен в Афгане было буксировать подбитую технику?https://megogo.net/ru/view/6800-afganskiy-izlom.html

Link to comment
Share on other sites

16 минут назад, Владимиr сказал:

а НАХРЕН такой коментарий

А вот "захрен", потому что мой двоюродный брат был в Афгане,  ДШМБ, и ни разу не видел таких "трахторов".

Я ему специально картинку отослал, и спросил. Он мне сказал :(

Link to comment
Share on other sites

2 година назад, Dronych сказав:

А вот "захрен", потому что мой двоюродный брат был в Афгане,  ДШМБ, и ни разу не видел таких "трахторов".

Я ему специально картинку отослал, и спросил. Он мне сказал :(

От при чому Афган? Протип - машина 2000 року 170 танкового полку!

А модель вийшла дуже вдало. Вітаю!

Link to comment
Share on other sites

2 година назад, Dronych сказав:

А вот "захрен", потому что мой двоюродный брат был в Афгане,  ДШМБ, и ни разу не видел таких "трахторов".

Я ему специально картинку отослал, и спросил. Он мне сказал :(

Те, що він не бачив абсолютно нічого не означає. Він же в десантниках був, а не в танкістах і охопити оком всю техніку 40-ї армії просто не міг. Та і, якщо погугл ти, то теж можна знайти фотопідтвердження.

Модель як на мене вийшла чудово, власноручно роботи просто вражають.

Link to comment
Share on other sites

В 28.07.2018 в 14:22, ironbull сказав:

Тягач відтворює прототип з взводу технічного забезпечення 1 танкового батальйону 170 тп, 51 гв. мсд 2000 рік

к слову такой вариант имеет индекс БТС-4АД

850393909.thumb.jpg.f179c074dee736cb8789a548b7d7b209.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

42 минуты назад, Mike_F сказал:

Те, що він не бачив абсолютно нічого не означає. Він же в десантниках був, а не в танкістах і охопити оком всю техніку 40-ї армії просто не міг

Да, наверное Вы правы!

Link to comment
Share on other sites

  Вітаю колеги. Дякую за інтерес до такої цікавої машини. Поясню деякі ключові, а потім часткові моменти. Для розуміння теми танкового тягача потрібно знати призначення цієї машини- це евакуація пошкоджених бронеоб"єктів з поля бою, буксирування несправних бронеоб"єктів, витягування техніки що застрягла , виконання демонтажно-монтажних робіт вузлів і агрегатів( двигун, коробка передач ).В організаційному плані два таких тягачі були в складі взводу технічного забезпечення танкового батальйону. В ремонтній роті танкового (мотострілецького) полку могло бути 4-6 тягачів. Крім прямого призначення виконувались роботи по вонтаженню несправної техніки на зал.платформи, автотрейлера, валка дерев, переміщення вантажів,обладнання інженерних споруд.

  Прокоментую думки колег.Але спочатку хочу зауважити, що коментуючи процес, факт чи подію потрібно бути хоча б трохи в суті питання, інформаційний простір дає таку можливість.Тепер по суті, озброївши тягач кулеметом ДШКМТ , з"явилась можливість прикривати евакуаційні групи вогнем, полегшувати їхню роботу, при цьому висота рубки-лазу давала можливість долання глибоких бродів, глибиною до 2-х метрів.Додаткове бронювання днища підвищувало мінну стійкість, планки давали можливість монтажу мінного тралу.Дана машина продукована Львівським БТРЗ , частина таких тягачів попала по призначенню в ДРА, а інша частина в полки внутрішніх округів. Судячи по фото колеги LansVVS тягач в "південних штатах". Трішки пізніше фото прототипу.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Гарна доробка,

тільки до прототипу краще не прив'язувати, бази у прототипа (БТС-4А) і моделі (БТС-4Г)  різні: Т-54 і Т-55 і це доволі помітно.

 

Корректніше було б назвати машину  БТС-4АД. 

Link to comment
Share on other sites

Очень понравилась модель, особенно "доставила" ведучка на платформе с продетым тросиком, очень реально, только настоящий танкист знает, зачем эта приблуда :) (мы обычно используем 64-ный трос для закрепления бревна при самовытаскиваннии)

Есть байка, почему в Афгане трубу лаз снимали. Во-первых она там нахрен была не нужна :) (особо нечего форсировать), а во-вторых первое время "духи" принимали машину за некую ракетную установку, поэтому первой всегда выводили из строя её. Учитывая, что тягач при движении колоны в основном находилась в ЗПК или в ГПЗ с тралами, это усложняло дальнейшую эвакуацию подбитой техники, да и приводило к заторам на узких дорогах перевалов.

Link to comment
Share on other sites

21 минуту назад, LansVVS сказал:

Я слышал более прозаическую причину, помимо ненужности она ещё и дико завывала в горах на ветру

Может быть, но легко бороться, завесить куском брезента. Как-то во время дождя пришлось в трубе БТСа спать, то так и сделал: и вода не затекала, и сквозняка не было. Шум капель дождя по трубе, романтика ептыть...

Link to comment
Share on other sites

23 години назад, Дмитрий Колесник сказав:

Гарна доробка,

тільки до прототипу краще не прив'язувати, бази у прототипа (БТС-4А) і моделі (БТС-4Г)  різні: Т-54 і Т-55 і це доволі помітно.

 

Корректніше було б назвати машину  БТС-4АД. 

   При такій увазі до БеТееСа , та щоб сходились моделі з прототипами, пропозиція Міні-Арту наладити виробництво всяких-різних тягачів. Буду купувати і будувати.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Новые сообщения на форуме

    • Теж думав про Whait if..., але трохи вагався. Тепер аж на душі легше стало😁
    • Та замовлю Фенгда, не проблєма, але шкода бо IWATA буде лежати без діла, а він так кльово зручний особливо його прямокутний тригер.   І ще є питання про якість між FENGDA і Miol, TAGORE  та BEZAN ? чи всі вони на одному конвеєрі робляться?  Десь читав, що є FENGDA оригінал і НЕ оригінал, це може буть правда?
    • Краще візьми аерограф Фенгда чи Міол і не парся. Колхозити Івату - це як підклеїти скрипку Страдіварі суперклеєм. І, як чув в якомусь фільмі: "...це скрипка Страдіварі, і звучання її бездоганне. Щоправда, щоб почути це, не ній має грати віртуоз..."
    • Всім, привіт! Зломав сопло на аерографі IWATA CM-C Plus Custom Micron.  (на малюнку під номером 1С ), а саме при відкручуванні ключиком сопла, та частина сопла що має різьбу залишилася у середині корпуса, під мікроскопом якось тяжко але викрутив другу половинку сопла з корпуса, тож тепер маю сопло з двох частин). Крутив вертів соплом на столі міркував може приклеїти сопло до корпусу і всьо?... на герметик або клей, та ні, бо доведеться розберать і чистити аерограф і тоді вже дійсно буде капець. З практики чи можна замінити сопло іншого виробника схожої моделі наприклад FENGDA BD-180 або TAGORE TG180, зовні вони всі схожі, але підозрюю і розумію що начинка аерографів різна, тим більше у оригінала IWATA сопло 0,23 а в FENGDA BD-180 та TAGORE TG180 мають 0,25 та 0,20 відповідно. Ще дивився в інеті точнісіньоко такий BEZAN ЛОТОС і він має у комплекті ще додатково 2ш голки з соплами. Тому міркую чи можу я щось замудрити з слплом іншого виробника.  Оригінальне сопло IWATA на модельку CM-C Plus Custom Micron в інеті знайшов саме дешевше це 3650 грн.  Тому міркую про заколхозити). Поділіться Вашими міркуваннями, буду дуже вдячний.  Аерограф використовую для підкрасів при детейлінгу автівок, тому точність яка при малюванні занадто тонких ліній мені не дуже важлива.
    • Всім вітання, а ми продовжуєми засідання нащого маленького клубу та гуртка. Народу малувато - літо...Сьогодні на гуртку відбувалась збірка справжнього динозавра  - Як-6 від бозна кого...наче "Альфа". Це ледь не найперша модель, що створена на пострадянському просторі, валялася у мене ледь не 20 років, аж поки не знайшла свого нового хазяїна. Деталізація лякаюча, хоч збирається пристойно - принаймні, пиляти небагато. А на клубі наш молодий, але все ж шановний колега пробує робити камуфляж аерографом без використання масок. МОдель IBG Bergepanzer III 1/72. Фарби ІСМ при тиску 2 атм (тобто, відносно високий) лягають непогано. Німецький коричневий у ниш ледь трохи не співпадає Dunkelbraun. Швидше DunkelPink)) Сам я випробовував нову приблуду з Алі-Експресса, кругоріз від Dspiae. Спецефічна штука, працювати нею треба акуратно. І розпочав маленьку каторгу - нафарбування хрестів на Фоккер, адже декалі не маю. Бажаючих запрошую приєднуватись. Разом ми можемо наробити ще більше фоток! Може, навіть з моделями що вийде. 
×
×
  • Create New...