Jump to content

Dassault Rafale C Hobby Boss 1/72


Apple

Recommended Posts

Попробую і я свої сили раз така пянка. Вибирати з загашника є що, тим більше є два конкурента. Вибрати біле чи чорне, червону таблетку чи синю!?

35588865.jpg    

В плані дизайну однозначно Рафаль, модель Єврофайтера більш деталізована, більше озброєння.

Такщо мій вибір Рафаль.  

35588866.jpg  

По мат частині знаю мало, фото прототипів не багато такщо якщо в когось є фото 7-НН або 330-ЕС буду радий.    Зразу питання по основному кольорі, в інструції дають Гунзе 315, хочу красити Тамією по табляцях перевідних вроді як ХF-20 хоча в інструкції Тамії для основного немає аналога?

Link to comment
Share on other sites

2 часа назад, Apple сказал:

З салона видно штовхачі, а внутрішня сторона яку видно не буде гладка як дупця немовляти.

Что-то мне подсказывает (даже не заглядывая в инструкцию), что после монтажа кресла, окраски, тонировки и т.п., через закрытое остекление - видно этих толкателей не будет. Хотя да, на первый взгляд засада)

Link to comment
Share on other sites

Так их убрать несложно. Разведите шпаклю и капните в центр, чтобы она растеклась и заполнила "кружок" - потом аккуратно убрать излишки. 

Ну маразм, да, но китайцы - они такие.

Link to comment
Share on other sites

Під сидінням навіть напрягатись не буду,а от все добро під фонарем за сидінням видно. 

Після ніш шассі Як-3 1/48 від Звезди такі штовхачі зовсім не страшні, хоча шкурити це моя сама не любима робота в моделізмі.

Link to comment
Share on other sites

Вчора трохи шукав фото бортів, по 330-EC дуже мало фото, по 7-НН більше,але... китайці видно самі не поняли що шось курять, на коробці 7-НН, 104 і в інструкції мають різні емблеми частини  і такі ж фото реальних бортів я знайшов,  як правильно розрізняти номера бортів!?

1389.jpg

RafaleC-104-7HH-b.jpg

Link to comment
Share on other sites

Китайцы никогда не отличались дотошностью в таких вопросах.

Можно афтемаркетную деку поискать... Например Syhart делает интересные варианты в 72-м.

Link to comment
Share on other sites

Я от почав трохи з озброєння розбиратись і китайці і там не дуже дотошні. Є якісь 2 лєві ракети, по центру можна отвори і не сверлити бо з набору там немає що повішати, при сверлінні отворів переміряв штиркі які будуть туда заходити бо вони різні по діаметру відповідно треба і отвори різного діаметру сверлити. 

 По передивився англіські будови, по кілю прийдеться робити хірургічне втручання. 

 

RafaleC-104-7HH-b.jpg

Link to comment
Share on other sites

Розібрався з декою, є дві помилки:

1. 104 бор 7-НН має дві різні емблеми на кілях з кожної сторони

RAFC_104_7HH_07.jpg

2. 103 борт має мати код  330-EG ,а не 330-ЕС який є в В

Link to comment
Share on other sites

20 часов назад, Apple сказал:

По этой ссылке - морской Рафаль, а у него много отличий от сухопутного. Самое заметное - полностью другая носовая стойка.

Link to comment
Share on other sites

7 годин тому, Tali сказано:

По этой ссылке - морской Рафаль, а у него много отличий от сухопутного. Самое заметное - полностью другая носовая стойка.

Нижче є чорна С-шка

Думаю може прикупити деку від Автентіка тільки щось ніде немає її в інтернет магазинах наших. 

Link to comment
Share on other sites

5 часов назад, Apple сказал:

 

Думаю може прикупити деку від Автентіка тільки щось ніде немає її в інтернет магазинах наших. 

тоже искал с полгодика тому - не нашел, у нас всё давно раскуплено.

Но... не было счастья, так несчастье помогло - не пожмотился и подарил своей М-ке вот такой шедевр

Link to comment
Share on other sites

23 минуты назад, Tali сказал:

А у самого Аутентика или Саши @foxbot спрашивали?

У Саши нет. Есть у Аутентик. Но Саша помочь связаться не сможет. :(

И, кстати, декаль на Рафаль не я рисовал, а Олег сам. 

Link to comment
Share on other sites

За Syhart могу сказать, что деки очень хорошие. Смещения цветов нет, подложка хоть чуть толстовата, но эластична и прекрасно приваривается. 

photo_10_1479591182.JPG

Link to comment
Share on other sites

Вчора трохи попрацював, зрізав антену на горі, зрізав переставив датчик, прорізав руль зверху 

35617879.jpg

Пошпаклював боковини крісла і зібрав докупи, буду пробувати зробити ремні дотого використовував тільки готові. Як для пластикового крісла в1/72 непогано виглядає, але звичаной що до смоли не дотягуює. Зібрав колеса задні, треба думати як поглибити протектор.

35617906.jpg

Склеїв докупи баки, походу вони зварні з листів тому прийдеться робити зовнішню розшивку.

35617881.jpg

Залив Тамійним грунтом з квадратної баночки(вона густа) штовхачі в повітрозабірниках, попробую наскільки така технологія краща за шпаклівку.

35617880.jpg

Понаводці найшлась деколь від Автентіка, правда в Донецьку. Магазин відписався що роблять доставку в Україну правда не часто. 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Новые сообщения на форуме

    • Начал работу над моделью. Как и в предыдущей части проекта (постройка Leopard 2 Revolution I от Tiger Models) параллельно с другими узлами собираю аотихоньку, так сказать «на фоне», гусеницы, поскольку это самая долгая и нудная часть сборки. Сделал первый кусочек из шести траков. Для удобства производитель даёт шаблоны для сборки отдельных траков друг с другом, что очень помогает. Сами траки собираются по тому же принципу что и у Леопарда от Tiger Models, но по ощущению как-то медленнее и сложнее, возможно из-за немного другого сочленения (а значит и мест нанесения клея) нижней и верхней половинок трака.   Отделил от литников дно и левую боковину ванны и обалдел от деталировки! Сварочные швы воссозданы везде где они есть у оригинала, очень тонко и реалистично - просто сказка! Пластик чистенький, приятный в обработке, без утяжин или  смещений, места креплений к литникам выбраны оптимально - любо-дорого с ним работать!
    • Итак, бак будет без швов. Поковыряли тему поглубже, появился нюанс: снизу есть то ли слив, то ли дренаж, но Арма даёт его в носовой части ПТБ, фото нам говорят о задней части - будем переделывать
    • По трудоемкости, думаю вопрос не стоял, экономия летучего  металла вполне себя оправдывала. Янки тоже практиковали картонные ПТБ.  А вот стыковочные швы на таких баках, должны бы быть малозаметными, по всей логике.
×
×
  • Create New...