Tali Posted January 14, 2016 Share Posted January 14, 2016 В 2016 году ICM порадует любителей "антиквариата" моделью Model-T 1917 Ambulance в масштабе 1/35 (35661). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maj Posted January 14, 2016 Share Posted January 14, 2016 Я ж говорил что много чего будет интересного. Спасибо за обзоры. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tali Posted January 14, 2016 Author Share Posted January 14, 2016 Пожалуйста. Ща кофейку допью и еще накидаю... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maj Posted January 14, 2016 Share Posted January 14, 2016 ..........вкусненького, для расстройства желудка. А что бы его вылечить( как предписывает врач) со временем придётся что нибудь прикупить. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Олексій Єременко Posted October 20, 2016 Popular Post Share Posted October 20, 2016 Огляд REVIEW ICM 35661 Ford Model T 1917 Ambulance 1/35 by mazdie Всіх вітаю! Відкриваю особисто для себе зовсім новий напрямок моделізму - автомобілі. Вирішив стартувати "по історичному" - почати збирати з найстаріших знакових авто і поступово рухатися до сучасних машин. Сказано - зроблено. Тут якраз в магазі з'явилася новинка від ІСМ, яку я відразу ж взявся оглядати. Попереджу відразу, я не спец по автомобілям, власної автівки не маю, тому часом можу писати якусь ахінею Перепрошую за це. Отож... ► Прототип ◄ Історія та вплив на неї Ford Model T настільки значущі та цікаві, що закохатися в цей автомобіль просто неможливо. Збирати авто почали в 1908 році, перейшовши від індивідуального ручного збирання до застосування цілої складальної лінії. То була власна ініціатива Генрі Форда, досить вдала та поворотна для розвитку автомобілебудування. Не зважаючи на всю зовнішню простоту та спрощену конструкцію під масове виробництво, автівка зовсім не була примітивною, нічим не поступалася більш дорогим моделям того часу. Саме від Ford T веде свій початок специфічна американскька школа конструювання автомобілів. В США цей клас автомобілів (середній) є основним і по сьогоднішній день. Машина мала чотирициліндровий двигун об'ємом 2,9 л, двоступеневу коробку передач планетарного типу та ряд нововведень - окрема головка блоку циліндрів, педальне перемикання передач. Машина могла рухатися з максимальною швидкістю 70 км/год. Навіть не уявляв, що в той час авто могли так швидко їздити. Передчуваю, що ще багато нового й цікавого дізнаюся, знайомлячись із темою автомоделізму Також варто зазначити, що Форд Т став першим світовим автомобілем, тобто випускався не лише в США, а й у багатьох інших країнах (наприклад, Німеччина, Великобританія, Франція, Австралія...). А ще мене вразила загальна кількість зібраних авто - 16 500 000 штук в період 1908-27 роках! Капєц! Шістнадцять з половиною мУльйонів автомобілів!!! І тільки гляньте-но на роки виробництва! В 1925-27 роках вже існували більш продвинутіші автівки, а Форд Т продовжував збиратися навіть тоді!!! Вражає та надихає... На руках поки що опинилася санітарна машина на шасі Форд Т, тому оглядати буду її. А от збирання почну таки з легкового цивільного варіанту. ► Коробка та упакування ◄ Коробка з міцного картону накривається досить красивою кришкою із тоншого картону. Гарний боксарт та вся необхідна інформація на кришці вказані. Коробка для подарунка чудова, для транспортування прекрасна. Всередині два літніка в одному цупкому пакеті, літнік з прозорими деталями в меншому пакетику, інструкція та декаль. Все досить пристойно та гарно. Поїхали... ► Рамка А ◄ Великий літнік із 26 деталями. Пластик сірого кольору, досить приємний на дотик та вигляд. Не знайшов жодного шматочку облою. Дефектів теж немає. Лише на деталі даху якесь чорне вкраплення, щось потрапило в пластик при литті. Відлито просто ПРЕКРАСНО:) Кожна деталька, кожна петелька, кожне віконце мега круто виглядають. Просто очі радіють такій якості. Немає слів... На літніку маємо раму, елементи кабіни, деталі для кузова, деталі оснащення (ящики, носилки, відкидні полиці, тощо), елементи інтер'єру кабіни, інтсрументи, запаска. На всіх горизонтальних деталях є направляючі для установки вертикальних стінок та перегородок, посадкові місця для дрібніших деталей, жолоби для скла. Розчарування #1. Всі віконця та лючки відлиті заціло з елементами конструкції. Відкритими без випилювання не зробити ніяк.Розчарування #2. В інструкції ані слова про те, що можна зробити відкинутим задній борт. Не проблема, але...Розчарування #3. Якщо відкинути задній борт, то внутрішня його поверхня не відтворена. Там нічого, крім слідів від штовхачів та заглиблень зовнішніх ящиків. Вихід доволі простий - просто обклеяти всю поверхню тонким дерев'яним шпоном, адже борт був дерев'яним. Наче й не значні проблеми, але зробити "по-людськи" можна було без проблем. Далі. Сидіння в кабіні непогане, є імітація на легку продавленість. Взагалі всі брезентові штуки виглядають реалістично, з характерними провисами та складками. Непогано зроблені ящики, мають прекрасну імітацію навісних замків, просто прекрасні деталі. Фактури дерева на них не відтворено, але для нових машин вона й не потрібна. А хто робитиме поюзані поверхні, то все легко робиться рідкою шпаклівкою. До речі про шпаклівку, сліди від штовхачів нікуди не ділися на решті деталей з внутрішнього боку. Тому доведеться шпаклювати, якщо робитимете відкриту будку. ► Рамка В ◄ Тут елементи двигуна, підвіски, передок з радіатором, топливний бак, система вихлопу, колеса, внутрішні конструкції для будки, органи управління в кабіну, половинки капоту, фари, сигнал, тощо. По якості та деталізації все на найвищому рівні. Зациклюватися на цьому та повторюватися не буду. Колеса досить непогані, але без характерного протектора. Можливо, шини були різні, але на знайдених мною фото вони всі з протектором. Кількість спиць в ободах сходиться (12 штук). Дуже класно виглядає "сосок" для підкачки шин Непогана імітація ступиць з головками болтів. Шини відлиті заодно з дисками. Двигун спрощений, але на себе схожий. Всі дроти та магістралі доведеться відтворювати самотужки по фотографіям. Вихлопні патрубки відлиті заодно з трубою. В місцях з'єднання кришки піддону з двигуном місця відмічені, а от самих здорових і помітних болтів немає. Решітка радіатора фактурна, з дрібною насічкою. Досить непогано виглядатиме на готовій моделі. Наскільки вона правильна, мені не вдалося з'ясувати. Капот сам на себе схожий, з імітацією отворів вентиляції (не сквозні). ► Склянки ◄ Прозорі деталі мають гарну якість. Віконця, лобове скло та фари ідеально прозорі. Не бачу сенсу зациклюватися на їх вивченні. ► Декалі ◄ Декаль рясніє написами та картинками. Всього пропонують ТРИ американських варіанта та ОДИН французський автомобіль: Форд Модель Т 1917 санітарний автомобіль, США 1917 року; Форд Модель Т 1917 санітарний автомобіль 524-го загону американських експедиційних сил, Франція 1918 року; Форд Модель Т 1917 санітарний автомобіль 625-го санітарного загону американських експедиційних сил, Франція 1918 року; Форд Модель Т 1917 санітарний автомобіль 36-го санітарного загону французської армії, Франція 1918 року. ► Інструкція ◄ Мануал класний. Глянцева обкладинка з усією необхідною інформацією та кольоровими варіантами розфарбування. А всередині матовий цупкий папір з детальними схемами збирання. Все абсолютно зрозуміло та наглядно. Фарби приводять в палітрах Revell та Tamiya. ► Висновок ◄ Досить вдала модель дуже цікавого представника автомобільної індустрії. Прекрасна якість та доступна ціна. Не без "гріхів", але прийнятно. Також досить вдало розміщені деталі на рамках - нумерація йде по порядку. Не як у свізди в хаосі розкидана по літніку, а нормально. Так і потрібно. Хто збирає моделі періоду Першої світової, то модель прийдеться якраз в тему. До неї б ще фігурок санітарів цього ж періоду... Однозначно всім рекомендую. Готова модель виглядатиме просто "іміджево", така собі ціла епоха на полиці! Я собі однозначно візьму, але спочатку штатну легковуху На цьому все. Всім бобра -Sabik-, foxbot, Tali and 3 others 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.