Jump to content

Постройка 1/48 Tamiya P-47D Oh Johnnie


Recommended Posts

Да чето не нравятся они мне, какие-то бочкообразные все, как из бревна выпилены :) Это только ВВ2 касается ;)

Да еще и Сережа 48 их собирает, надо ж морально поддерживать товарища, рассказывать, что он не то совсем собирает :D

Link to comment
Share on other sites

Да еще и Сережа 48 их собирает, надо ж морально поддерживать товарища, рассказывать, что он не то совсем собирает :D

​Напиши завещание и молись. 

48.

Link to comment
Share on other sites

По просьбам трудящихся - краткое описание процесса окраски фюзеля (с крылом все понятно - там просто два Алклада):
/извините, что без фоток - сильно спешил и процесс не снимал/

  • Нанесение аэром тонкого слоя грунта Gunze.
  • Прешейдинг черной акриловой краской Gunze - тонкими слоями вдоль линий расшивки. 
  • Нанесение желтого цинк-хромата Tamiya на капот и борта в районе кокпита и на зализ - там где топчутся техники и пилоты. Это нужно для дальнейшей имитации сколов. Если бы крыло было зеленое - нанес бы, конечно, и на крыло, но в данном случае оно неокрашено.  
  • Спонжем нанес жидкую маску на цинк-хромат - "рисунок" виден на итоговых фотографиях. Таким образом мы защищаем желтый от дальнейших слоев краски. 
  • Окраска в цвет акрил Tamiya Olive Green - следим за тем, чтобы прешейдинг остался ОЧЕНЬ явным. 
  • Смачивание поверхности, посыпка солью и минут 20 на просушку.
  • Окраска в цвет акрил Tamiya Olive Drab. Вот здесь важно закрыть прешейдинг так, как должно быть на выходе - то есть, чтобы он был чуть виден. 
  • Подсушиваем буквально 15 мин и под водой жесткой кистью или зубной щеткой снимаем соль. Заодно отходит жидкая маска, обнажая скол до желтого грунта. 
  • Все это хорошенько сушим и при необходимости подшлифовываем - у меня местами шагрень получилась.
  • Слой футуры.
  • Деколи с сетом и солью.
  • Слой футуры. 
  • Смывка с исопльзованием "миговских" и "акашных" смывок. Обратите внимание, что смывки - на эмалевой основе, поэтому наносить их нужно на акрил. Использовал черную, темно-зеленую и темно-серую смывки. На фюзеле - в основном черную, так как темно-зеленая была почти не видна. 
  • Имитация следов пыли и потеков. Для этого взял новую для себя химию AK Interactive Dust and Dirt Deposit. Наносится тонкой кистью, а затем чистой кистью, смоченной в уайт-спирите растирается как нужно. Эффект дивный и, что важно, не уничтожается лаком. 
  • Немного сухих пигментов из тамиевских пудрениц. 
  • Финишный акриловый матовый лак Tamiya.

Вот собсно и все.

Если что-то непонятно или нужно дополнить - не стесняйтесь. 

 

Link to comment
Share on other sites

  • Tali unpinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Новые сообщения на форуме

    • Теж думав про Whait if..., але трохи вагався. Тепер аж на душі легше стало😁
    • Та замовлю Фенгда, не проблєма, але шкода бо IWATA буде лежати без діла, а він так кльово зручний особливо його прямокутний тригер.   І ще є питання про якість між FENGDA і Miol, TAGORE  та BEZAN ? чи всі вони на одному конвеєрі робляться?  Десь читав, що є FENGDA оригінал і НЕ оригінал, це може буть правда?
    • Краще візьми аерограф Фенгда чи Міол і не парся. Колхозити Івату - це як підклеїти скрипку Страдіварі суперклеєм. І, як чув в якомусь фільмі: "...це скрипка Страдіварі, і звучання її бездоганне. Щоправда, щоб почути це, не ній має грати віртуоз..."
    • Всім, привіт! Зломав сопло на аерографі IWATA CM-C Plus Custom Micron.  (на малюнку під номером 1С ), а саме при відкручуванні ключиком сопла, та частина сопла що має різьбу залишилася у середині корпуса, під мікроскопом якось тяжко але викрутив другу половинку сопла з корпуса, тож тепер маю сопло з двох частин). Крутив вертів соплом на столі міркував може приклеїти сопло до корпусу і всьо?... на герметик або клей, та ні, бо доведеться розберать і чистити аерограф і тоді вже дійсно буде капець. З практики чи можна замінити сопло іншого виробника схожої моделі наприклад FENGDA BD-180 або TAGORE TG180, зовні вони всі схожі, але підозрюю і розумію що начинка аерографів різна, тим більше у оригінала IWATA сопло 0,23 а в FENGDA BD-180 та TAGORE TG180 мають 0,25 та 0,20 відповідно. Ще дивився в інеті точнісіньоко такий BEZAN ЛОТОС і він має у комплекті ще додатково 2ш голки з соплами. Тому міркую чи можу я щось замудрити з слплом іншого виробника.  Оригінальне сопло IWATA на модельку CM-C Plus Custom Micron в інеті знайшов саме дешевше це 3650 грн.  Тому міркую про заколхозити). Поділіться Вашими міркуваннями, буду дуже вдячний.  Аерограф використовую для підкрасів при детейлінгу автівок, тому точність яка при малюванні занадто тонких ліній мені не дуже важлива.
    • Всім вітання, а ми продовжуєми засідання нащого маленького клубу та гуртка. Народу малувато - літо...Сьогодні на гуртку відбувалась збірка справжнього динозавра  - Як-6 від бозна кого...наче "Альфа". Це ледь не найперша модель, що створена на пострадянському просторі, валялася у мене ледь не 20 років, аж поки не знайшла свого нового хазяїна. Деталізація лякаюча, хоч збирається пристойно - принаймні, пиляти небагато. А на клубі наш молодий, але все ж шановний колега пробує робити камуфляж аерографом без використання масок. МОдель IBG Bergepanzer III 1/72. Фарби ІСМ при тиску 2 атм (тобто, відносно високий) лягають непогано. Німецький коричневий у ниш ледь трохи не співпадає Dunkelbraun. Швидше DunkelPink)) Сам я випробовував нову приблуду з Алі-Експресса, кругоріз від Dspiae. Спецефічна штука, працювати нею треба акуратно. І розпочав маленьку каторгу - нафарбування хрестів на Фоккер, адже декалі не маю. Бажаючих запрошую приєднуватись. Разом ми можемо наробити ще більше фоток! Може, навіть з моделями що вийде. 
×
×
  • Create New...