Popular Post Aly Posted March 22, 2020 Popular Post Share Posted March 22, 2020 Для різноманіття розбавлю ГБ наземкою, бо бачу, знову все авіатори окуповують... Розпочав роботу над 2С1 від "Скіф" в масштабі 1:35. Модель в мене лежить вже декілька років, тож треба все ж таки зробити. Хоча "Скіф" не відрізняється копійністю - на діорамі зазвичай не дуже видно проблеми з геометрією тощо. Але певні елементи точно треба переробляти. Як на мене, найбільше кидається в очі різниця в катках, я помітив це під час роботи над МТЛБ. Замовляти допи не хотів, тим більше що в умовах карантину це ускладнено, тож вирішив допилювати катки самотужки. Перша спроба: Просто розточую за допомогою мінідрелі з кульковою насадкою пази на катку. На цьому фото ще не видно (згодом викладу) - дійшов висновку, що треба потім додатково пройтися поліровальною насадкою більшого диаметру, щоб загладити краї профілю. До речі відмітив собі, що фотозйомка добре допомагає виявити недоліки, які я не помічаю оком. base, pentagonschik, Fokkerd21 and 6 others 6 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aly Posted March 22, 2020 Author Share Posted March 22, 2020 Перепилювання 14 катків зайняло в мене десь чотири години. Точно менше, ніж замовляти Мастерклабовські катки. Навіть менше, ніж якщо б я зробив одну майстер-модель і по ній відливав би решту катків. Але ідея з відливкою з епоксідки має свої плюси - якщо колись з якихось дивних причин я знову сунуся робити скіфовський МТЛБ чи Гвоздіку - то мати вже нормальну якісну форму для відливки було б доречно. Але ж зараз вже все, зробив як зробив. Для порівняння: мої катки, катки Мастерклаба і реальні катки на реальній 2С1 "Гвоздика" в зоні АТО: Маки, Fokkerd21, Bams and 1 other 1 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Aly Posted April 2, 2020 Author Popular Post Share Posted April 2, 2020 Продовжуємо потрохи пиляти "Гвоздику" Поки що не вирішив, чи буду я робити внутрянку, чи будуть відкриті задні двері - тому корпус вирішив не склеювати в цілому. Доробляю верхню частину (яку точно не має зачепити шпаклівкою після з'єднання верхньої і нижньої частини). У "Скіфа там все дуже бідненько. Я ледачий, тож доробляю тільки найбільш помітне. Ковпаки просто вирізав з корпусу, надав нормальної форми, отвори зашпаклював, а ковпаки приклеїв зверху на розпорки. Протягнув вісь відкриття люку моторного відсіку з тягнутого літніка - бо металеву проволоку зробити прямою мені складніше. Поставив Мастерклабовські шпільки з гайками на ковпаках і на лючку. Поставив ручку на люку моторного відділення. Трішки попиляв петлі. Фіксатори люка переробляти вже не буду. Поки що воно ось так виглядає: Ну і просто для порівняння - корпус до початку робіт: foxbot, MARADER, ВПК and 4 others 4 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
base Posted April 4, 2020 Share Posted April 4, 2020 В 22.03.2020 в 15:23, Aly сказав: Перепилювання 14 катків зайняло в мене десь чотири години. Точно менше, ніж замовляти Мастерклабовські катки. Навіть менше, ніж якщо б я зробив одну майстер-модель і по ній відливав би решту катків. Але ідея з відливкою з епоксідки має свої плюси - якщо колись з якихось дивних причин я знову сунуся робити скіфовський МТЛБ чи Гвоздіку - то мати вже нормальну якісну форму для відливки було б доречно. Але ж зараз вже все, зробив як зробив. Для порівняння: мої катки, катки Мастерклаба і реальні катки на реальній 2С1 "Гвоздика" в зоні АТО: це моя "улюблена" тема! Ж) краще тільки траки з 4 шматків кожен склеювати і потім з них гуслю робить... Ж) Fokkerd21 and Aly 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Aly Posted April 13, 2020 Author Popular Post Share Posted April 13, 2020 А тим часом потрохи працюю з моделлю далі. Хотів нашвидкоруч зробити трішки внутрянку заднього відсіку (бо думаю зробити привідкритим задній люк). Скоріш за все там нічого видно не буде, але хоча б трішки позначити треба перед склеюванням корпусу. Тому не заморочувався з матчастиною, робив, як простіше. Однак маю зазначити, що якщо ви збираєтеся робити цю частину видимою - не повторюйте моїх помилок! По-перше гільзи у верхній укладці, а в нижній снаряди (в мене навпаки). По-друге в них різні фіксатори - у гільз ось такі: foxbot, MARADER, Tali and 6 others 6 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReservoirDogUA Posted April 13, 2020 Share Posted April 13, 2020 Снимаю шляпу, Али. Так заморочиться - это надо много терпения. ВПК 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aly Posted April 19, 2020 Author Share Posted April 19, 2020 В 13.04.2020 в 20:42, ReservoirDogUA сказав: Снимаю шляпу, Али. Так заморочиться - это надо много терпения. Та фігня то, тим більше що карантин все ще триває Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aly Posted April 19, 2020 Author Share Posted April 19, 2020 Склеїв корпус (верхню і нижню половину). Склейка, як майже постійно у "Скіфа", була непростою. По-перше традиційно деталі між собою не сходяться нормально. Тож зводити половинки довелося в декілька етапів, з проклейкою спочатку основних точок, потім доклейкою додаткових, фіксуючи половинки з застосуванням струбцин і прищепок. І дарма я робив зверху на корпусі всілякі елементи - нанесення шпаклівки і подальше виведення поверхонь "в нуль" знесло або пошкодило більшість елементів. Це не так щоб дуже страшно, бо основне - ке кришки повітряного забору карбюратора, я їх просто відділив. Але виводиться в "ноль", щоб не було "сходинок" - воно важко і довго... Поки корпус сох - зайнявся заднім люком (бо його внутришній бік буде добре видно). Тут він ще не закінчений: MARADER, foxbot, Fokkerd21 and 1 other 2 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Aly Posted April 21, 2020 Author Popular Post Share Posted April 21, 2020 Насправді я дійсно не планував так заглиблюватись в перепіл "Скіфа". Бо все одно допиляти до нормальної копійності не вийде, а перетворення будь-якої роботи в повільне борсання - знижає мотивацію. Однак карантин триває, і скоріш зап все його продовжать - тож поспішати нема куди. І я вирішив робити вікно водія відкритим. А це означає випілювання частини корпусу - у Скіфа там мало того, що все залито пластиком, та ще й не за розміром. Але ж якщо випіляв вікно і плануєш ставити скло - треба хоча б задню стінку кабіни водія зробити, яка заразом перегородка з моторним відсіком. Перегородку ставити у вже склеєний корпус незручно - тож я за разом випіляв отвір над радіатором, який буде закриватися решіткою, і заклеюв його пластіком. Окрім іншого переробив забірник на правому борті (чи вихлопний патрубок - хоча і несхожий ніби то): взяв рідний "Скіфівський", розрізав вздовж, вклеїв всередину смужку пластику (бо має бути ширше) і скруглив по краях. Ну і сфотографував вже закінчений задній люк (головне не забутися шпаклівку в куточку потім зашкурити). Иван Колесников, MARADER, foxbot and 2 others 4 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aly Posted April 24, 2020 Author Share Posted April 24, 2020 Продовжую роботу. Мені дуже подобається фототравлення, вкладене в модель! На відміну від сміття, яке "Скіф" вкладає в модель МТЛБ, тут фототравлення дуже доречне і підходить до місця. Bams, Иван Колесников, Fokkerd21 and 1 other 2 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Aly Posted April 25, 2020 Author Popular Post Share Posted April 25, 2020 Ну що ж, з корпусом в цілому відстрілявся. Вікно водія оздобив едуардовським фототравленням від МТЛБ - в мене трохи залишків є. Люк водія, склоочисник і заслонку на вікно буду робити після фарбування - бо думаю робити там водія, що напіввиліз з люку, тож мені поки що не можна фіксувати ці речі. Ходову також буду робити після фарбування. Тож переходжу до башти. foxbot, ВПК, Fokkerd21 and 2 others 3 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Aly Posted May 1, 2020 Author Popular Post Share Posted May 1, 2020 Працюю над баштою. Зрізав кришку над висувним панорамним прицілом, зробив свою з усілякого хламу. Спиляв трішки виступ на башті над механізмом висування прицілу. Зробив вихід з вентилятора над казеною частиною гармати. Сама гармата -сумне видовище! Вона нерівна, не відповідає за довжиною, не схожа за формою. Але все ж таки я трішки з нею повозькався. З залишків фототравлення від купи різних наборів, з болтів Мастерклаба, з баночної жесті - зробив деякі дрібничкі, сподіваюся, після фарбування вони будуть створювати враження достовірності В результаті зараз гармата виглядає ось так (але це ще не кінець): Иван Колесников, Fokkerd21, Андрій Бутко and 4 others 4 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Aly Posted May 12, 2020 Author Popular Post Share Posted May 12, 2020 На жаль, сюди я викладаю хоч і більш детальну інформацію, але не так оперативно - тож в одному пості об'єднуються результати роботи багатьох днів і купи етапів. І на момент написання тут - модель вже змінилася. Однак літопис варто писати з подробицями "Зшив" за допомогою тоненької мідної проволоки гусениці. За разом наростив гусеницю на 7 траків - бо гусениця в наборі 2С1 так ж саме, як у МТЛБ, а має бути довшою. Можна було і більше, ніж на 7 траків, щоб було провисання, однак вініл у "Скіфа" дуже жорсткий, тож коли імітуєш провисання - то воно може виглядати штучно. І в принципі прикинув, як воно виглядає на моделі. Ось так виглядає. При чому проволочне з'єднання я спеціально поставив на видне місце, щоб оцінити, наскільки воно помітне. Поки що ведучі зірочки не вклеєні, гусениці не встановлені. Ну і власне нарешті було зібрано все для фарбування Через велику кількість різноманітних металевих деталей я вирішив задути модель акриловим автомобільним грунтом типу "Боснія". До того я стравив його з балончика в пляшку, бо задувати з балончика тонко в мене не дуже виходить. Але і з аером також виникла проблемка. Справа у тому, що я зазвичай фарбую водорозчинним художнім акрилом. Навіть не спиртом чи чимось таким летючим розбавляю, а звичайною водою. Для того, щоб розпилена з аеру таким чином фарба трималася на пластику - я зазвичай роблю її трохи густішою, ніж зазвичай, і дую з більшою кількістю повітря. З нитро я прикрутив повітря, і дув ніби то близько, і ніби то він був достатньо рідким - але тим не менш шагрень я вловив. Бо шагрень виникає, коли фарба занадто швидко висихає - а навички роботи з розчиненим водою художнім акрилом зіграли зі мною злий жарт, я не зміг перелаштуватись на роботу з нитро (бо дуже рідко працюю з нитро - домашні не переносять запах). Це не так вже страшно, бо броню можна зашкурити і взагалі використати цей баг, як фічу. Але ось з фігурками треба бути більш обережним. Иван Колесников, Bams, Tali and 6 others 5 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tali Posted May 12, 2020 Share Posted May 12, 2020 Али, я очень по доброму, но спрошу - а ты хорошие модели не пробовал строить? А то у тебя как ни стройка - так сражение с дровами )) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Aly Posted May 12, 2020 Author Popular Post Share Posted May 12, 2020 2 година назад, Tali сказав: Али, я очень по доброму, но спрошу - а ты хорошие модели не пробовал строить? А то у тебя как ни стройка - так сражение с дровами )) Пробував. Не цікаво Насправді дійсно хороші моделі - ні, бо якось хоч і маю гроші - не можу собі дозволити (суто психологічно) витратити дві-три тисячі гривень на модель. Тож максимум, що я маю - це рівень Хоббі Босса чи Трумпетера. Враховуючи, що їх також треба допилювати - тут ще питання, навіщо їх брати, чи не краще тоді попиляти дрова. Тим більше мені процес подобається більше за результат - завжди. Fokkerd21, MARADER, Tali and 2 others 2 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Aly Posted May 12, 2020 Author Popular Post Share Posted May 12, 2020 Пофарбував гусениці. Все ж таки вініл від Скфіа проблемний, але і на нього може знайтися управа! Хоча все одно планується нанесення багнюки. АПД: Не відразу помітив, що на фото добре видно місце з'єднання гусеничної стрічки, там, де я її зшивав за допомогою проволоки. Бо я сам виділив цей стик металіком. А зараз дивлюся на фото і думку гадаю: а що це за додаткові гребні на траку? Bams, Fokkerd21, foxbot and 2 others 3 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Aly Posted May 15, 2020 Author Popular Post Share Posted May 15, 2020 Нарешті маю час, натхнення і технічну можливість викласти сюди більш детальну інформацію, ніж на ФБ. Справа у тому, що у 2С1 на лівому борту башти є такий собі ящик, в якому зберігається банник для стволу гармати. "Скіф" дає цей ящик ну дуже схематично. Але спочатку я думав лише мінімально його доробити, наліпивши імітацію защіпок і ручок. Алезрештою мені стало соромно за таке спрощення, і я спробував зробити защіпки ближчими до реальності. Зрозуміло, що защіпки робив саморобні, і так само - на основі базового ящика. Додатково наростив ребра жорсткості по боках. Але ж зрозуміло, що так воно не дуже добре виглядає. І зрештою я психанув. Замовив собі фототравлені защіпки, і зробив ящик з баночної жесті Фототравлені защіпки виявилися не такими простими, як спочатку здалося. Тобто самі защіпки, коли вони всі однакового розміру, і не треба їх намагатися стандартизувати - це дуже зручно, але власне скобу защіпки відділити від основи і не погнути-не пом'яти її, та ще й не залишити слідів відрізу - в мене виходило погано. Тож я вирішив замінити скобу проволокою. Але спочатку не вгадав з діаметром, поставив затовсту. Думав, що воно непомітно, але щойно виклав фото в ФБ - мені на це вказали. Тож зрештою переробив. MARADER, pentagonschik, Иван Колесников and 5 others 7 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Aly Posted May 16, 2020 Author Popular Post Share Posted May 16, 2020 Задув "Гвоздику" в базу. Колір імітував саме машини після зберігання, вигорілий і бліклий. Далі планує наносити більш темнозелений і коричневий, які наносилися під час розконсервації. і у військах. Але то вже після прикріплення ящика для банника. Під час фарбування зніс антенну рації. Аж цікаво, що я ще знесу? pentagonschik, Иван Колесников, foxbot and 4 others 4 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tali Posted May 16, 2020 Share Posted May 16, 2020 Танкистам в этом смысле хорошо - чуть шо не так – сразу грязюки... ) Aly and Fokkerd21 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Aly Posted May 18, 2020 Author Popular Post Share Posted May 18, 2020 Робота кипить. Насправді я так можу навіть до кінця карантину встигнути! Принаймні з самою машиною. Наніс камуфляж. Стандартний "гірський", який був широко розповсюджений на наших машинах у 2014-2015 роках. Робити конкретний прототип не дуже хочу - занадто звужує творчі можливості. Тож намагаюся зробити більш-менш загальний образ, створивши на діорами певну атмосферу. Зробив склоочисники на переднє скло водія і на приціл. На ФБ мене розкритикували за неакуратність окантовки переднього скла - але там нічого не буде видно, бо створка все прикриває. А ось склоочисник видно, він у самому низу. Встановив гусениці на машину. Довжина гусениць, нагадаю, нарощена, тож тут - три місця з'єднання гусеничних стрічок. Але - їх не видно, бо проволока все ж таки - дуже добра технологія для з'єднання. Вчора ще багато чого зробив, але сил фотографувати вже не було. MARADER, Bams, foxbot and 2 others 3 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hartmann Posted May 18, 2020 Share Posted May 18, 2020 3 часа назад, Aly сказал: 😥😥😢 PS: Aly 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aly Posted May 19, 2020 Author Share Posted May 19, 2020 21 година назад, Hartmann сказав: 😥😥😢 PS: Так, є таке. Вже виправив, просто ще не виклав фото тут. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Aly Posted May 19, 2020 Author Popular Post Share Posted May 19, 2020 Ну що ж, в основному я закінчив роботу над моделлю. Поки що зупинився в роботі, не приклеївши антену, башту і люк командира - це все буде робитись після встановлення членів екіпажу. Зокрема була виправлена ситуація з провисом гусениці: Під час нанесення змивки і обдірингу використав шагрень для імітації іржи під шаром фарби. Bodik, Bams, foxbot and 4 others 6 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Aly Posted May 26, 2020 Author Popular Post Share Posted May 26, 2020 Потрохи працюю власне над діорамою. З фігурками - створюю їх з купи різних фігурок різних армій і епох. Тож випробовую різні концепції, і поки не буду нічого викладати, вже коли остаточно стане зрозуміло, що воно вийшло - тоді викладу. Підставку вчора ввечері залив і обробив. Використав гіпс, тому що акрилової шпаклівки вдома не залишилося, а їхати в "Епіцентр" було ліньки. Але я особисто радий, що весь гіпс нарешті використав. - все ж таки воно ненадійне, і дуже довго сохне, і ще не факт, що не потріскається в кінці. Але поки що ось так. Иван Колесников, MARADER, alexxa007 and 3 others 5 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Aly Posted May 28, 2020 Author Popular Post Share Posted May 28, 2020 Не знаю, як народ встигає вести модельний блог на декількох форумах - мене навіть на один плюс ФБ ледве вистачає... Тим не менш - до моделі. Наніс декалі: тактичний номер і тризуб: А також - присвоїв машині дорожній номер В роботі спробував рідини для декалей -пом'якшувач і фіксатор від Валеджо. Чесно скажу, я так і не зрозумів, чим воно краще за горілку, яку я зазвичай використовую (після наклеювання декалей протираю акуратно горілкою зверху на моделі). Але з іншого боку цього разу декаль була дуже якісна (при тому, що використовувалася рідна "скіфська" декаль від "Гвоздики" і МТЛБ, ну і дорожній номер від DAN-models). Може, якщо буде використовуватись щось менш якісне - я зрозумію, як важливо використати ці рідини. ВПК, pentagonschik, foxbot and 2 others 4 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.