Jump to content

MG 81


kava

Recommended Posts

На здоров'я! Чим більше буде питань по технологіях, тим більше розкажу. До речі, я маю три мусати з різними відстанями між насічками.

Link to comment
Share on other sites

В 29.07.2019 at 17:34, kava сказал:

На здоров'я! Чим більше буде питань по технологіях, тим більше розкажу. До речі, я маю три мусати з різними відстанями між насічками.

Даже не знаю что и вспросить. Интересно ВСЁ.  Рассказывайте, если возникнут вопросы то попросим рассказать поподробней 🤗

Link to comment
Share on other sites

Імітую гайку на стволі. Спочатку зробив кілька шайб з тоненької бронзи. Ось за цим методом: 

Скачати відео

Діаметр шайби 1 мм, внутрішній отвір 0,8 мм, товщина 0,1мм.

IMG_20190803_143534.thumb.jpg.e6e4f4821818a2eb7c64dc7d90b8dcf5.jpgIMG_20190803_143621.thumb.jpg.ed89ec543deaad5e303b25bcc59aa25f.jpgIMG_20190803_143818.thumb.jpg.49cdb6d5019ad4f6da2394d862d24931.jpg

Скручую трубочку з латунної фольги, одягаю зверху шайби, пропаюю з паяльною кислотою на запальничці.

IMG_20190803_152241.thumb.jpg.2bdae99bc6e261546deeee0d13149932.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Мастер-моделі готові, здані на виготовлення матриці. Надіюсь скоро отримати пробні відливки. 

Поки що результатами дуже задоволений:  повинна вийти найточніша і найдеталізованіша модель МГ 81 на сьогодні.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Новые сообщения на форуме

    • Прямо сейчас начинаю новую модель Volkswagen type87 от фирмы RFM ryefield model 9никогда не работал с этой компанией, и в несвойственном мне масштабе 1:35. думаю. что в этот раз не буду модель сильно "убивать". модель довольно таки серьезная, есть и резина, и травление и даже маски для стекла. Я начал ! 🙏
    • Сто сорок четвертий масштаб ??????? !!!!! Мацьопство !!! Це ж треба збирати з мікроскопом.🤩Бажаю успіху!
    • Вітаю всіх. Крім неспішного виконання Fokker D.VIII від Едіка, щось стукнуло в голову зробити ще й їхнього МіГа-21 1/144. Робота йде вдома, де немає можливості працювати аерографом. Тому вирішив спробувати техніку відмивки, тобто нанесення кількох шарів розведеної фарби. Але до цього справа ще не дійшла, поки що інтр'єр та загальна збірка.
    • Мої вітання всім. Щось підзапусти тему про клуб та гурток, а він, тим не менш, продовжує діяльність. "Гвоздьом" місяця стала червона сорокоп'ятка від ІСМ. От захотів хлопець саме таку, хоча я намагався наставити на путь істинний...Але ж непогано вийшло. І це ще не закінчено - попереду змивка і вазерінг. Потроху продожується тема Мессерштітта від УМ. І мессер, і гармата фарби ІСМ. Але фото погано передає колір, наприклад, червоний насиченіший. Це гурток. А після гуртка іде клуб. У відвідувачів просуваються поторху БМП-3 від Скіф та Le.Pz.Sp.Wg(Sd.Kfz.221) Leichter Panzerspahwagen (назву скопіював, таке не запам'ятати)). А сам дорвався одразу до двох моделей - Fokker D.VIII 1/48 та  МіГ-21СМТ 1/144, обидва від Едуарда. МіГ хочу спробувати фарбувати повністю пензлями у техніці відмивки, тобто нанесення в кілька шарів розведеної фарби для досягнення розмитого краю плям камуфляжу...От тільки фарби куплю. Кому цікаво - запрошую відвідати клуб. Відбувається по неділях у Києві, фабрика Каштан, на перехресті Окружної та Берестейського. Деталі прошу в лічку. Всім дякую за увагу))
    • Якщо труба і стержень виготовлені з одного матеріалу, мають одинаковий діаметр, то стержень завжди матиме вищу міцність на стискання, розтягування, згин та кручення(за рахунок більшої площі поперечного перерізу пристисканні та розтягуванні та більшого моменту опору поперечного перерізу при згинанні). На практиці частіше використовують в конструкціях труби через економію матеріалу, виграш у вазі при деякому збільшенні діаметру з метою досягнення одинакової міцності в порівнянні з конструкцією із суцільних стержнів. 
×
×
  • Create New...