Jump to content

SKALE WINGS 1/72 F-16 Barak (IS72001)


metalzavod

Recommended Posts

С продажей задержались в связи с исправлением формы, проблема обнаружилась на этапе тестовой сборки. По названию - Barak или Brakeet сам разбирался очень долго. Судя по статье в "Угоке неба": одноместный С Barak, а двухместный Д Brakeet. http://www.airwar.ru/history/locwar/bv/f16i/f16_isr.html   

Мы и заявили его как Бракит с оглядкой на Хасю и Кинетик. Но тут же посыпались в личку комменты от нескольких израилитян, имеющих отношение к моделизму и ВВС. Они меня горячо убеждали, что в IDF нет вообще такого понятия, как Бракит. Есть Нец, Барак и Суфа. Затем я нашел статью, на Западе и в Израиле принято другое разделение F-16A/B "Нец" , F-16C/D Block 30 - Барак, Block 40 - Барак II, Block 50 - Суфа http://www.f-16.net/f-16_users_article7.html и название зависит от серии модернизации.

DSC_0118-2.jpg DSC_0046 (17).JPG DSC_0117-2.jpg

DSC_0045.JPG

Link to comment
Share on other sites

20 часов назад, palanbor сказал:

по законам жанра  интрига должна сохраняться до последней минуты ))

Обжогся: получил литники, выложил фото и... Бац, надо переделывать. Так что выкладывать буду, но только тогда, когда будет ВСЕ готово.

Касательно литников - в комплекте будет еще два литника с вооружением. 4 Сайда, 4 АМРАМАа, два бака увеличенной емкости кажись по 1850 литров и два комплекта комплекса LANTIRN (фотки под рукой нет).

 

Link to comment
Share on other sites

42 минуты назад, foxbot сказал:

Должно быть намного светлее, почти как британский Sky

Это на Суфе. Барак (назовём его так) нёс pale green Но вссё равно промахнулись, должен быть светлее.

Link to comment
Share on other sites

29 минут назад, Genry сказал:

630  - ну и где там "почти скай"? Остальные прямо против солнца, ага...

Не Sky, конечно, но и не зеленый, как на модели, согласись. ;)

1094736_10153290427135497_646038807_o.thumb.jpg.a6390887421a2ea33f106d2ad8610d92.jpg

Link to comment
Share on other sites

Саш, так я о том и сказал. Глянь схемы, везде FS34227. У того же Валехо он значится, как IDF Green. Выгорая, скорее всего, светлеет. А на модели что-то типа Medium Green, слишком тёмный для израильскиз машин, любых. Впрочем, меня сейчас больше Миражи волнуют ?. На этом заканчиваю.

Link to comment
Share on other sites

On 14.03.2017 at 5:04 PM, metalzavod said:

На первый взгляд не совсем удачное членение. Сопло и воздухозаборник из двух половин. На носу нет ребер. Основные колеса из двух половин.

Стойка передняя это чудо.

http://data3.primeportal.net/hangar/isaac_gershman/f-16i_sufa_253/images/f-16i_sufa_253_72_of_99.jpg

На фото Суфа

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Новые сообщения на форуме

    • Та замовлю Фенгда, не проблєма, але шкода бо IWATA буде лежати без діла, а він так кльово зручний особливо його прямокутний тригер.   І ще є питання про якість між FENGDA і Miol, TAGORE  та BEZAN ? чи всі вони на одному конвеєрі робляться?  Десь читав, що є FENGDA оригінал і НЕ оригінал, це може буть правда?
    • Краще візьми аерограф Фенгда чи Міол і не парся. Колхозити Івату - це як підклеїти скрипку Страдіварі суперклеєм. І, як чув в якомусь фільмі: "...це скрипка Страдіварі, і звучання її бездоганне. Щоправда, щоб почути це, не ній має грати віртуоз..."
    • Всім, привіт! Зломав сопло на аерографі IWATA CM-C Plus Custom Micron.  (на малюнку під номером 1С ), а саме при відкручуванні ключиком сопла, та частина сопла що має різьбу залишилася у середині корпуса, під мікроскопом якось тяжко але викрутив другу половинку сопла з корпуса, тож тепер маю сопло з двох частин). Крутив вертів соплом на столі міркував може приклеїти сопло до корпусу і всьо?... на герметик або клей, та ні, бо доведеться розберать і чистити аерограф і тоді вже дійсно буде капець. З практики чи можна замінити сопло іншого виробника схожої моделі наприклад FENGDA BD-180 або TAGORE TG180, зовні вони всі схожі, але підозрюю і розумію що начинка аерографів різна, тим більше у оригінала IWATA сопло 0,23 а в FENGDA BD-180 та TAGORE TG180 мають 0,25 та 0,20 відповідно. Ще дивився в інеті точнісіньоко такий BEZAN ЛОТОС і він має у комплекті ще додатково 2ш голки з соплами. Тому міркую чи можу я щось замудрити з слплом іншого виробника.  Оригінальне сопло IWATA на модельку CM-C Plus Custom Micron в інеті знайшов саме дешевше це 3650 грн.  Тому міркую про заколхозити). Поділіться Вашими міркуваннями, буду дуже вдячний.  Аерограф використовую для підкрасів при детейлінгу автівок, тому точність яка при малюванні занадто тонких ліній мені не дуже важлива.
    • Всім вітання, а ми продовжуєми засідання нащого маленького клубу та гуртка. Народу малувато - літо...Сьогодні на гуртку відбувалась збірка справжнього динозавра  - Як-6 від бозна кого...наче "Альфа". Це ледь не найперша модель, що створена на пострадянському просторі, валялася у мене ледь не 20 років, аж поки не знайшла свого нового хазяїна. Деталізація лякаюча, хоч збирається пристойно - принаймні, пиляти небагато. А на клубі наш молодий, але все ж шановний колега пробує робити камуфляж аерографом без використання масок. МОдель IBG Bergepanzer III 1/72. Фарби ІСМ при тиску 2 атм (тобто, відносно високий) лягають непогано. Німецький коричневий у ниш ледь трохи не співпадає Dunkelbraun. Швидше DunkelPink)) Сам я випробовував нову приблуду з Алі-Експресса, кругоріз від Dspiae. Спецефічна штука, працювати нею треба акуратно. І розпочав маленьку каторгу - нафарбування хрестів на Фоккер, адже декалі не маю. Бажаючих запрошую приєднуватись. Разом ми можемо наробити ще більше фоток! Може, навіть з моделями що вийде. 
×
×
  • Create New...