Jump to content

YF-19, Hasegawa 1/48


Alexei_UA

Recommended Posts

Душил или додушил, но выглядит замечательно, ну и само собой необычно завораживает и поражает своими формами. Думаю твой внутренний ребенок позабавился на все сто и результат того стоит.

Link to comment
Share on other sites

работа - на пять !

а вот машина ничем не поражает :  узкопленочный дизайнер надергал фрагментов с боевых самолетов 70-х - 80-х годов и слепил их в одну страшилку, не имея ни малейшего понятия в аэродинамике. Зачем крыло изменяемой геометрии двигать вперед от взлетно-посадочного положения ? Ведь это неминуемая катастрофа вследствие потери балансировки из-за смещения вперед аэродинамического фокуса.  Там есть еще пару нелетабельных косяков, но если начать их перечислять, то хася мну может затягать по судам  ))

Link to comment
Share on other sites

22 часа назад, palanbor сказал:

а вот машина ничем не поражает :  узкопленочный дизайнер надергал фрагментов с боевых самолетов 70-х - 80-х годов и слепил их в одну страшилку, не имея ни малейшего понятия в аэродинамике. Зачем крыло изменяемой геометрии двигать вперед от взлетно-посадочного положения ? Ведь это неминуемая катастрофа вследствие потери балансировки из-за смещения вперед аэродинамического фокуса.  Там есть еще пару нелетабельных косяков, но если начать их перечислять, то хася мну может затягать по судам  ))

ну как бы первоисточник как раз в тех 80х и рисовали. а по летабильности... эта птичка по задумке автора дизайна (в еще тех 80х) в полете трансформировалась в  две формы и в обоих могла держаться в воздухе. так что как говорят фанаты Вархаммера 40000 "Во мрачной тьме далекого будущего нет логики, только война". 

как то так... 

и если и будут по судам тягать то не Хася... там другие правообладатели на все эти дизайны... (хотя оно им не нада наверн).

а птичка получилась очень даже, приглядывался к такому в 1/72 (тоже Хасегава) но не созрел.

Link to comment
Share on other sites

В 22.01.2017 at 21:12, mehanicus сказал:

а птичка получилась очень даже, приглядывался к такому в 1/72 (тоже Хасегава) но не созрел.

Лучше возьмите Валькирию из ЗЕРО или из Фронтира... Они гораздо красивше, нежели это чудо...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Новые сообщения на форуме

    • Теж думав про Whait if..., але трохи вагався. Тепер аж на душі легше стало😁
    • Та замовлю Фенгда, не проблєма, але шкода бо IWATA буде лежати без діла, а він так кльово зручний особливо його прямокутний тригер.   І ще є питання про якість між FENGDA і Miol, TAGORE  та BEZAN ? чи всі вони на одному конвеєрі робляться?  Десь читав, що є FENGDA оригінал і НЕ оригінал, це може буть правда?
    • Краще візьми аерограф Фенгда чи Міол і не парся. Колхозити Івату - це як підклеїти скрипку Страдіварі суперклеєм. І, як чув в якомусь фільмі: "...це скрипка Страдіварі, і звучання її бездоганне. Щоправда, щоб почути це, не ній має грати віртуоз..."
    • Всім, привіт! Зломав сопло на аерографі IWATA CM-C Plus Custom Micron.  (на малюнку під номером 1С ), а саме при відкручуванні ключиком сопла, та частина сопла що має різьбу залишилася у середині корпуса, під мікроскопом якось тяжко але викрутив другу половинку сопла з корпуса, тож тепер маю сопло з двох частин). Крутив вертів соплом на столі міркував може приклеїти сопло до корпусу і всьо?... на герметик або клей, та ні, бо доведеться розберать і чистити аерограф і тоді вже дійсно буде капець. З практики чи можна замінити сопло іншого виробника схожої моделі наприклад FENGDA BD-180 або TAGORE TG180, зовні вони всі схожі, але підозрюю і розумію що начинка аерографів різна, тим більше у оригінала IWATA сопло 0,23 а в FENGDA BD-180 та TAGORE TG180 мають 0,25 та 0,20 відповідно. Ще дивився в інеті точнісіньоко такий BEZAN ЛОТОС і він має у комплекті ще додатково 2ш голки з соплами. Тому міркую чи можу я щось замудрити з слплом іншого виробника.  Оригінальне сопло IWATA на модельку CM-C Plus Custom Micron в інеті знайшов саме дешевше це 3650 грн.  Тому міркую про заколхозити). Поділіться Вашими міркуваннями, буду дуже вдячний.  Аерограф використовую для підкрасів при детейлінгу автівок, тому точність яка при малюванні занадто тонких ліній мені не дуже важлива.
    • Всім вітання, а ми продовжуєми засідання нащого маленького клубу та гуртка. Народу малувато - літо...Сьогодні на гуртку відбувалась збірка справжнього динозавра  - Як-6 від бозна кого...наче "Альфа". Це ледь не найперша модель, що створена на пострадянському просторі, валялася у мене ледь не 20 років, аж поки не знайшла свого нового хазяїна. Деталізація лякаюча, хоч збирається пристойно - принаймні, пиляти небагато. А на клубі наш молодий, але все ж шановний колега пробує робити камуфляж аерографом без використання масок. МОдель IBG Bergepanzer III 1/72. Фарби ІСМ при тиску 2 атм (тобто, відносно високий) лягають непогано. Німецький коричневий у ниш ледь трохи не співпадає Dunkelbraun. Швидше DunkelPink)) Сам я випробовував нову приблуду з Алі-Експресса, кругоріз від Dspiae. Спецефічна штука, працювати нею треба акуратно. І розпочав маленьку каторгу - нафарбування хрестів на Фоккер, адже декалі не маю. Бажаючих запрошую приєднуватись. Разом ми можемо наробити ще більше фоток! Може, навіть з моделями що вийде. 
×
×
  • Create New...