Bodik Posted May 2, 2018 Share Posted May 2, 2018 Всім привіт. Лежить в коробці P-39D with Pinup girl від хасі, скоро буду починати роботу. Планую на моделі накатати кльопку ну і інші допрацювання. ЯК тільки почну роботу - створю відповідну тему, але збір інформації це тривалий процес, тому починаю завчасно. Маю два випуски журналу "Война в воздухе" в електронному вигляді, присвяченому саме Р-39 , але там на кресленнях кльопу майже не видно. Буду вдячний за фото, та креслення даного ЛА. Випуски журналу додаю, можливо комусь стане в пригоді. Voyna_v_vozdukhe_27_-_P-39_Airacobra_1.pdf Voyna_v_vozdukhe_28_-_P-39_Airacobra_2.pdf TomcaT 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Сергій Фляшко Posted May 2, 2018 Share Posted May 2, 2018 Ось тут є майже все що потрібно: Дублювати ті самі фотографії, схеми і поради ще раз потреби нема, достатьньо уважно продивитись Олександрів WIP. Але якщо знадобляться якісь нюанси - звертайся. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bodik Posted May 2, 2018 Author Share Posted May 2, 2018 Дуже дякую. Нюанси вже є, а коли почну роботу їх буде ще більше, обов'язково звернусь. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jetac Posted May 14, 2018 Share Posted May 14, 2018 матчастина та кращі креслення є тут - http://karopka.ru/forum/forum259/topic25678/ у хасегави буде потрібно замінити гармату, зашпаклювати виштамповку під колесо на щітках передньої стійки, та зробити з двосекційних триммерів елеронів - односекційні. більше інформації можливо дав би, розуміючі який прототип обрано... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bodik Posted May 17, 2018 Author Share Posted May 17, 2018 В 14.05.2018 в 21:21, jetac сказав: матчастина та кращі креслення є тут - http://karopka.ru/forum/forum259/topic25678/ у хасегави буде потрібно замінити гармату, зашпаклювати виштамповку під колесо на щітках передньої стійки, та зробити з двосекційних триммерів елеронів - односекційні. більше інформації можливо дав би, розуміючі який прототип обрано... Гармату там треба тільки висверлити, а так норм. Патрубки треба також висверлювати, проте ще не знаю як і чим. Дякую за інформацію. Прототипом буде P-39D "AIR A CUITE". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hartmann Posted May 17, 2018 Share Posted May 17, 2018 19 минут назад, Bodik сказал: Прототипом буде P-39D "AIR A CUITE". А вот тут попрошу ша - точно уверены в прототипе под данный вариант? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jetac Posted May 17, 2018 Share Posted May 17, 2018 В 17.05.2018 at 19:06, Bodik сказал: Гармату там треба тільки висверлити, а так норм. Патрубки треба також висверлювати, проте ще не знаю як і чим. тобто немає різниці між тим як насправді виглядала гармата та тим що дає хася? точніше запитання риторичне виникає тоді - навіщо ті журнали та інформація? зібрати як всі з коробки та й по всьому) п.с. оце хася дала - кулемет браунінг замість гармати... Андрій Бутко 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hartmann Posted May 17, 2018 Share Posted May 17, 2018 5 минут назад, jetac сказал: тобто немає різниці між тим як насправді виглядала гармата та тим що дає хася? Если б только в этом только был вопрос... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jetac Posted May 17, 2018 Share Posted May 17, 2018 Hartmann все менять ясное дело не стал советовать, только бросающееся в глаза и легко исправляемое... не провоцируйте коллегу) ясное дело там два варианта, но один из них таки D, а второй Р-400... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hartmann Posted May 17, 2018 Share Posted May 17, 2018 Только что, jetac сказал: Hartmann не провоцируйте коллегу) ясное дело там два варианта, но один из них таки D, а второй Р-400... Я не провоцирую - я за истину. У мну в работе ревельный в 32-м, таки Д. А разница меж Д и Р-400 присутствует Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bodik Posted May 17, 2018 Author Share Posted May 17, 2018 Давайте по порядку. За гармату так написав, бо з першого погляду вона мені здалася непоганою, дякую за підказку, детальніше розгляну це питання. В коробці дійсно два варіанти. Враховуючи, що на експортний варіант (Р-400) не ставили обладнання за пілотом, то Air a cuite саме Р39. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bodik Posted May 17, 2018 Author Share Posted May 17, 2018 Хоча Едік пише, що це Р-400. З цим та іншими питаннями хочу тут розібратись, а тоді починати роботу, для чого і створив цю тему і прошу порад і допомоги. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomcaT Posted May 17, 2018 Share Posted May 17, 2018 Бодя да не обращай внимания на этих Эдиков да Хасегав , они деньги зарабатывают а мы стараемся более менее копийные модели выстроить используя ихние иногда косячные модели да травло , прислушивайся к хлопцам да на литературу ориентируйся Стройку даёшь ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bodik Posted May 18, 2018 Author Share Posted May 18, 2018 16 годин назад, TomcaT сказав: Бодя да не обращай внимания на этих Эдиков да Хасегав , они деньги зарабатывают а мы стараемся более менее копийные модели выстроить используя ихние иногда косячные модели да травло , прислушивайся к хлопцам да на литературу ориентируйся Стройку даёшь ! Так і буде, для цього і створив дану тему. Буде, як тільки почну роботу.... TomcaT 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Александр Беликов Posted May 18, 2018 Share Posted May 18, 2018 Эта машина серии F. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Александр Беликов Posted May 18, 2018 Share Posted May 18, 2018 Возможно с таким же рисунком было и две машины.Какой номер серийный дается в модели к этому варианту. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Александр Беликов Posted May 18, 2018 Share Posted May 18, 2018 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bodik Posted May 18, 2018 Author Share Posted May 18, 2018 Виробник не став себе цим напрягати і дав на декалі serial num 42-. Пошукаю ще інформацію по прототипу. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Александр Беликов Posted May 18, 2018 Share Posted May 18, 2018 Все таки две разные машины на фото.Обратите внимание на выхлопные патрубки.То фото,которое я приложил,это F.В вашем случае на фото скорее всего так и есть D.К тому же хвосты по разному окрашены. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bodik Posted May 18, 2018 Author Share Posted May 18, 2018 10 хвилин назад, Александр Беликов сказав: Все таки две разные машины на фото.Обратите внимание на выхлопные патрубки.То фото,которое я приложил,это F.В вашем случае на фото скорее всего так и есть D.К тому же хвосты по разному окрашены. Тааак....все стало потроху прояснюватись...дякую за увагу до теми та інформацію. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jetac Posted May 18, 2018 Share Posted May 18, 2018 не треба вигадувати лісапед) ось тут все розкладено - http://scalemodels.ru/modules/forum/viewtopic.php?t=71577&start=100 http://scalemodels.ru/modules/forum/viewtopic.php?t=12&postdays=0&postorder=asc&start=640 дивіться уважніше фото - одна P-39D-1-BE № 41-28267, інша Р-400. на ОБОХ було "обладнання за пілотом" (IFF/радіо-відповідач) плюс його антени від стабілізаторів. відрізнялися, окрім загального фарбування та відмінностями пін-ап (так, якщо зрівняти баб на носі, то можно побачити, що вони різні), ці Кобри лише патрубками та трубою випуску порохових газів гармати у Р-400 (та відсутністью її у P-39D) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bodik Posted May 18, 2018 Author Share Posted May 18, 2018 4 хвилини назад, jetac сказав: не треба вигадувати лісапед) ось тут все розкладено - http://scalemodels.ru/modules/forum/viewtopic.php?t=71577&start=100 http://scalemodels.ru/modules/forum/viewtopic.php?t=12&postdays=0&postorder=asc&start=640 дивіться уважніше фото - одна P-39D-1-BE № 41-28267, інша Р-400. на ОБОХ було "обладнання за пілотом" (IFF/радіо-відповідач) плюс його антени від стабілізаторів. відрізнялися, окрім загального фарбування та відмінностями пін-ап, ці Кобри лише патрубками та трубою випуску порохових газів гармати у Р-400 (та відсутністью її у P-39D) Дякую за посилання, обов'язково все детально перечитаю перед тим як буду починати роботу, зараз на це обмаль часу. Одразу планував робити Р-39D-1 (з білим хвостом). Так, значить визначились, копаємо у напрямку P-39D))) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted March 29, 2021 Share Posted March 29, 2021 Цитата А разница меж Д и Р-400 присутствует Цитата Как оказалось - разница присутствует почти во всех модификациях Кобры. Причем - достаточно существенная в размерах элеронов и рулей высоты. Вот страница инструкции по обслуживанию и ремонту от 1 декабря 1942 года. Читаем . Есть моменты с высотой с разными винтами, размерами элеронов и размерами рулей высоты. Чем достигалось - пытаюсь узнать AndreyK and Fokkerd21 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.