Jump to content
Dmitry Che

"Забытый Герой", диорама 1/35

Recommended Posts

Дуже цікава робота! Не знав про таке використання цієї машини. Щодо власне моделі хотів би відмітити, що не вистачає потеків іржи-пилюки. Машина довгі роки стоїть просто неба, кожного ранку на ній випадає роса, що стікає, тож зазвичай там дуже чіткі сліди в тих місцях, де збирається і стікає вода. А тут воно все рівномірно іржаве. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 час назад, Aly сказал:

Дуже цікава робота! Не знав про таке використання цієї машини. Щодо власне моделі хотів би відмітити, що не вистачає потеків іржи-пилюки. Машина довгі роки стоїть просто неба, кожного ранку на ній випадає роса, що стікає, тож зазвичай там дуже чіткі сліди в тих місцях, де збирається і стікає вода. А тут воно все рівномірно іржаве. 

перший раз робив  іржу, ще й в таких масштабах) Але дякую)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Цікава, незвична робота. Я теж не чув про таке використання цих САУ. Антураж класний. 

Гусениці варто міняти на набірні - вони привертають уагу. Люки на покинутих машинах краще робити привідкритими - додає реалізму. 

Чому такі світлі, майже білі, шви?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
34 минуты назад, DanS сказал:

Люки на покинутих машинах краще робити привідкритими - додає реалізму. 

 

Це якщо машину кинули десь в бою тощо, коли вистрибували з люків і не закривали їх. В даному випадку, впевнений, всі люки були акуратно зачинені. А зачинені люки десь через півроку пріржавіють намертво до корпусу (суджу з разконсервації техніки до АТО).

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 часов назад, DanS сказал:

Цікава, незвична робота. Я теж не чув про таке використання цих САУ. Антураж класний. 

Гусениці варто міняти на набірні - вони привертають уагу. Люки на покинутих машинах краще робити привідкритими - додає реалізму. 

Чому такі світлі, майже білі, шви?

 

Швы не ржавеют. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 годин тому, Aly сказано:

Це якщо машину кинули десь в бою тощо, коли вистрибували з люків і не закривали їх. В даному випадку, впевнений, всі люки були акуратно зачинені. А зачинені люки десь через півроку пріржавіють намертво до корпусу (суджу з разконсервації техніки до АТО).

 

Це теоретично. А на фото прототипів люки в різній ступені відкритості. А по-друге, моделізм у великій мірі не відтворення реальності, а її підміна. Як на мене, привідкриті люки додають. 

Стосно швів: навіть не думав про те, що вони не іржавіють. . 

6099869.jpg

C6Sz8vNUYAAKQEX.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
37 минут назад, Tali сказал:

Ничего не скажу за матчасть, но выглядит... атмосферно так ))

Спасибо. Матчасти здесь нет. В Чернобыле стоит ИСУ-152К, а у меня обычная. Чтобы приблизить хотя бы немного - добавил боковые ящики на полки и всё. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×