Jump to content

Акрил vallejo і перенесення ним низьких температур


Yurii
 Share

Recommended Posts

Можливо хтось мав досвід із акрилом Vallejo і транспортуванням його при низьких температурах (їхала посилка з Польщі 14 днів. По дорозі в різних містах думаю було максимум -5, -7. Але не знаю чи фарба в такі моменти їхала в машині чи стояла на складах) 

Посилку отримав і на вигляд фарба густа і однорідна (така як завжди. густина залежно від партії), але при нанесенні пензликом здається що є мінімальні комочки. дуже малі. 

От і не знаю чи це я накрутив себе через транспортування чи реально фарба зіпсувалась.

Можливо хтось знає як визначити чи акрил Vallejo в доброму стані чи зіпсувався від морозу? Можливо є якісь інші критерії за якими можна це визначити?

На фото Зелений та коричневий це фарби які прийшли у посилці. Колір іржі це для порівняння моя фарба старіша яку замовляв колись літом

IMG_20220113_200726.jpg

IMG_20220113_200912.jpg

Link to comment
Share on other sites

4 години назад, Tali сказав:

Ну... я бы продул на «кошке» и посмотрел, что получится. 

Vallejo тільки під кисть в мене. Для висвітлення дрібних деталей, сколів і малювання деяких елементів на діорамах

Link to comment
Share on other sites

11 година назад, Yurii сказав:

Можливо хтось знає як визначити чи акрил Vallejo в доброму стані чи зіпсувався від морозу? Можливо є якісь інші критерії за якими можна це визначити?

На фото комочки дійсно трохи проглядають. Однак це ще точно не зіпсована фарба - там би навіть фарбувати нормально не вийшло б. Шкода, викинув переморожений свій акріл, а то б показав - воно як скисле молоко, частки пігменту плавають окремо в розчиннику і більше в ньому не розчиняються, такий собі ріденький сир із сивороткою. Може ваша фарбьа і попала в мороз, але все ж таки Валеджо трохи стійкіші до морозу, ніж Хо-Ма, наприклад. А вам варто трохи розбавити розчинником і розмішати, і подивитися, чи не зникнуть ці комочки. Можливо, профільтрувати фарбу (я використовую жіночі панчохи для цього). З пензлем працювати буде можна точно і без цього, з аером було б ризиковано. 

Link to comment
Share on other sites

2 година назад, Aly сказав:

На фото комочки дійсно трохи проглядають. Однак це ще точно не зіпсована фарба - там би навіть фарбувати нормально не вийшло б. Шкода, викинув переморожений свій акріл, а то б показав - воно як скисле молоко, частки пігменту плавають окремо в розчиннику і більше в ньому не розчиняються, такий собі ріденький сир із сивороткою. Може ваша фарбьа і попала в мороз, але все ж таки Валеджо трохи стійкіші до морозу, ніж Хо-Ма, наприклад. А вам варто трохи розбавити розчинником і розмішати, і подивитися, чи не зникнуть ці комочки. Можливо, профільтрувати фарбу (я використовую жіночі панчохи для цього). З пензлем працювати буде можна точно і без цього, з аером було б ризиковано. 

дуже дякую. Спробую дуже добре перемішати і нанести розбавлену розчинником. І тоді гляну на готовий шар фарби. 

 

Link to comment
Share on other sites

11 час назад, Yurii сказал:

Vallejo тільки під кисть в мене. Для висвітлення дрібних деталей, сколів і малювання деяких елементів на діорамах

Та же самая рекомендация — тщательно вымешать и нанести кистью на кошку. 
Если результат устраивает — краска хорошая )

Link to comment
Share on other sites

52 хвилини назад, Tali сказав:

Та же самая рекомендация — тщательно вымешать и нанести кистью на кошку. 
Если результат устраивает — краска хорошая )

А реальний варіант, що фарба має хорошу консистенцію, добре наноситься, але змінились якісь зв'язки всередині фарби і вона має гіршу адгезію до поверхні? чи якщо фарба переморожується то це відразу видно?

Хоча це звичайно треба тестувати. Нанести стару фарбу і ту яка їхала по морозі. І після висихання терти пальцем))))

Link to comment
Share on other sites

Насколько я знаю, «мороженку» сразу видно — у нее и консистенция/однородной скорее всего будет нарушена, и наноситься/сохнуть она будет плохо.

Я в прошлом году красил модель акрилом, который в принципе отказывался сохнуть. Даже через неделю липкий был. Скорее всего померз где-то.

Link to comment
Share on other sites

3 години назад, Yurii сказав:

але змінились якісь зв'язки всередині фарби і вона має гіршу адгезію до поверхні? чи якщо фарба переморожується то це відразу видно?

Фактично після перемерзання пігмент відділяється від основи, і більше з нею не змішується нормально, не "розчиняється". Тож так, це видно-відчувається відразу. Зменшення агдезії буде скоріше викликано іншими чинниками. Я не виключаю, що після перемерзання агдезія також погіршується - адже пігмент відділився від речовин, які допомагали йому утримуватись на гладкому пластику. Але мені здається, це найменша проблема, і найменш помітна. 

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

  • Новые сообщения на форуме

    • Всех приветствую! Начинается первая тестовая сборка отдельных узлов и элементов модели. В качестве теста будем собирать модификацию Миг-23МЛ ранней версии. Киль модели: Как видите, в модели предусмотрены 2 варианта законцовки киля, а также 2 варианта руля направления. В зависимости от конкретного прототипа можно выбрать нужный вариант.
    • А ICM реально на боксарте дало борт без звезд?
    • Исчерпывающий ответ на мой вопрос, огромное спасибо...
    • Насколько я знаю, натурального металла в RAF не было кроме, разве что, экспериментальных машин. Дело в том, что тогдашняя технология производства предполагала применение шпаклёвки, которая требовала защитного слоя краски. И в целом, для предотвращения коррозии, было решено самолеты красить целиком серебрянкой, тем более, что оказалось, что серебристый цвет даёт достаточно неплохую скрытность на фоне прочих однотонных покрытий. Поверхности были вполне себе матовыми или полуматовыми. High Speed Silver появился в 50-х годах и применялся на реактивных самолётах. Как таковой лак по металлу в качестве "камуфляжа" не использовался, в отличие от США. Что же касается панельного эффекта, то на фото реальных машин он таки просматривается, хотя и не ярко выраженный. Думаю, появлялся он, скорее, в результате проявления следов эксплуатации и ремонтов. Ну и не исключен вариант, что краска по-разному ложилась, например, на алюминиевые и стальные панели.
    • Слухай,thrust lover.Маєш телеграм,інстарграм?Щоб було зручніше балакати  

Форум GreenMats.CLUB, также известный как "Общество владельцев зеленых ковриков", создан группой украинских моделистов осенью 2014 года.

У нас запрещена политика и прочие, не относящиеся к моделизму темы!

×
×
  • Create New...