Jump to content

1/72 GLOSTER E28/39 PIONEER Clear Prop


kava
 Share

Recommended Posts

Чим краще зашпаклювати такі щілини, як на фото? Залити ціакрином і зашліфувати, купити якусь шпатлівку  в тюбику з тонким носиком (десь, до речі, відео таке бачив) чи інший варіант? Враховуючи, що там буде лінія розшивки.

І наступне питаняя - яку краще взяти грунтовку?

IMG_20211111_190255.jpg

Link to comment
Share on other sites

24 хвилини назад, kava сказав:

Чим краще зашпаклювати такі щілини

На мій погляд - Vallejo PLASTIC PUTTY 70401 - саме та, яка з тонким носиком. Вона достатньо рідка, гарно заповнює щілини, а залишки легко прибираються після застигання ватною паличкою зволоженою розчинником, або навіть чистим спиртом, або 40-відсотковим спиртовим розчином, що зветься в народі горілкою.

Link to comment
Share on other sites

43 хвилини назад, pentagonschik сказав:

Vallejo PLASTIC PUTTY 70401 - саме та,

Дуже дякую, саме те що треба! по ходу питання, яка шпаклівка для поверхонь краща? Утяжини на крилах шпаклювати.

Link to comment
Share on other sites

Для таких щелей советовал бы экстратекучий суперклей. Их много разных, пользуюсь последнее время Akfix 702 (недорого, 25-30 грн, и доступен для покупки в 5 минутах ходьбы, а это важно, так как при регулярном использовании клей в тюбике начинает застывать достаточно быстро и уже не супертекучий). При аккуратном нанесении, если не заляпать вокруг, а нанести именно в шель -  потребуется минимальная обработка вокруг щели, и при этом имеет достаточную прочность для нарезания расшивки.

Ещё неплохой вариант чёрная циакриновая шпатлёвка с активатором Ustar (продается на Литнике). Лучше обрабатывается, но густая и в щель так не затечёт, потребуется больше шлифования потом. 

Все остальные акриловые и нитрошпатлёвки - для последующего нанесения расшивки подходят плохо, выкрашиваются.

Что касается грунта - лучшее что пробовал это Mr.Surfacer 1000/1200. 

Link to comment
Share on other sites

8 годин назад, kava сказав:

Чим краще зашпаклювати такі щілини, як на фото? Залити ціакрином і зашліфувати, ...

Враховуючи, що там буде лінія розшивки.

 

Вже скільки років не пам'ятаю, користуюсь циакріном в тюбиках,  як для склеювання, так і шпаклювання, особливо з моделями ЛНТ. На носик надіваю тонку капіляру, зроблену з косметичної палички, шляхом розігріву і витягування. Можливо згодиться.

IMG_5802.JPG.840adee2feee68937fb8a94af61

 

Link to comment
Share on other sites

На мой субъективный взгляд все собранные модели Пионера с показанным двигателем имеют общий недостаток — немасштабно большая толщина бортов, которую прекрасно видно с любого ракурса. Не знаю, можно ли это безболезненно поправить, но если таки да — это бы сильно повысило зрелищность модели.

Но если навыков таких нет — лучше не трогать и оставить как есть. 

Link to comment
Share on other sites

а что там всё так сложно? нормально ж собирался

чуть по-аккуратнее, и точнее подгонять детали.

Шпаклевать цианом, в принципе, можно. Но, есть один момент. При застывании он тверже, чем пластик, и есть риск выбрать лишний пластик, пока стачиваешь циан.

 

Link to comment
Share on other sites

47 минут назад, rome_beetle сказал:

Шаклевать цианом, в принципе, можно. Но, есть один момент. При застывании он тверже, чем пластик, и есть риск выбрать лишний пластик, пока стачиваешь циан.

 

Для заделки узких и глубоких щелей отлично подходит - при аккуратном нанесении даже стачивать потом ничего не надо, и не даёт усадки, в отличие от обычных шпатлёвок. А для тех мест, где нужна последующая обработка - можно взять чёрную Ustar,  она хоть и на основе циакрина, но по твёрдости как  полистирол.

Link to comment
Share on other sites

14 години назад, kava сказав:

яка шпаклівка для поверхонь краща

Для шпаклювання поверхонь можна використовувати будь-яку шпаклівку для пластику. Тут гарно працює і суперклей (гель або рідкий, залежно від розміру утяжин) і чорна Ustar, і шпаклівка від ХОМА. Тільки не забувайте гарно обезжирити місце нанесення.

Якщо треба відновити розшивку по суперклею, я, якщо це можливо в даному місці, використовую тонку пілку - вона забезпечує липший контроль і знижує ризик відколювання ціаноакрилу. 

Link to comment
Share on other sites

4 години назад, Tali сказав:

 можно ли это безболезненно поправить

Мабуть, безболісно не вийде, там всередині рельєф. Хоча сьогодні гляну, ідея хороша. Правда на цьому етапі сточити борти буде непросто) 

Link to comment
Share on other sites

8 годин назад, rome_beetle сказав:

Шпаклевать цианом, в принципе, можно. Но, есть один момент. При застывании он тверже, чем пластик, и есть риск выбрать лишний пластик, пока стачиваешь циан.

 

Самая тема с циакрином в том, что его можно обрабатывать минут через 15 после нанесения, его твёрдость примерно равна пластику.  И самое ценное, как правильно заметили не даёт усадку. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
30 минут назад, kava сказал:

вставив туди відрізки тоненького проводу 0,1 мм (з оплітки кабеля) і пропаяв.

Чим паяли, який флюс? Голка з нержавійки, пагано лудиться навіть з активними флюсами...

Link to comment
Share on other sites

Мотогрупа у мене в такому стані. Ну перші кроки зрозумілі, сверлю всі посадочні місця під трубопроводи, знежирюю (ізопропілом) і грунтую. А потім не знаю, як.

IMG_20211219_220025.jpgIMG_20211219_220137_1.jpgIMG_20211219_220146.jpg

Виробник рекомендує так:

1.thumb.png.a3dd59dd49a797bfd7656e1f0a6962b2.png2.thumb.png.28b9677fe6367c5bed06dcc2af1eee09.png3.thumb.png.6ee6ef00b0e90ccc7b008e8b16ddf013.png

Мені подобається така версія:

NASM-A19500082000_NASM2016-000435.thumb.jpg.012b739ff6bf9e719a78d2cf0ebeb21f.jpgPower_Jets_Whittle_W.1.thumb.jpg.9371aad224f1d5c739cb4d9ef628f4bc.jpg

Link to comment
Share on other sites

Якщо мова йде про перший літаючий прототип Gloster E.28/39 з двигуном W.2/500 

1532409038_WU1.thumb.jpg.bcb354720c40268743ad5ec083ec7c36.jpg WU.thumb.jpg.f6bcff9b449a37b4cc3eeb9afbdd48c2.jpg

Whittle-W1-engine.thumb.jpg.8266bfbcb5561d38ff49940da4858350.jpg

На першому фото двигун, який працював при більших  навантаженнях або триваліше есплуатувався, ніж двигун на третьому фото, виходячи  з більш темного кольору мінливості вихідних патрубків камер згоряння.

Link to comment
Share on other sites

Тобто можна фарбувати центральний конус і передні частини камер згаряння в такий собі коричнюватий колір (як фарбують вихлопні патрубки), потім окремо фарбую задню частину камер, склеюю половинки мотора. Ізолюю камери і патрубки, які до них підходять і фарбую передній торець мотора в чорний колір. Фарбую блок механізмів передньої частини мотора у відповідні кольори, приклеюю. Виділяю торці "сухим пензлем", клею частину трубопроводів, вклеюю мотор в фюзеляж. доклеюю решту трубок. Так нормально?

Link to comment
Share on other sites

Різниці майже немає.У Mr. Surfacer 1500 більш  дрібний помол, ніж у Surfacer 1000. Surfacer 1000 підходить більше для видалення нерівностей поверхні, подряпин, а Mr. Surfacer 1500 для створення основи перед фарбуванням.

Link to comment
Share on other sites

Підкажіть, будь ласка, який взяти базовий колір для камер згоряння і для деталі РЕ39? Хочу, щоб вони трохи відрізнялись кольорами. І чим потім це все тонувати? 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

Форум GreenMats.CLUB, также известный как "Общество владельцев зеленых ковриков", создан группой украинских моделистов осенью 2014 года.

У нас запрещена политика и прочие, не относящиеся к моделизму темы!

×
×
  • Create New...