Jump to content

Калінін К-7


LutskGrom
 Share

Recommended Posts

Вирішив намалювати цей пєпєлац у 48масштабі, потім може і до 32 дійду. Хоча у принципі масштаб неважливий. Можно відмасштабувати можно до будь-якого. Малював по кресленням з МК, та при порівнянні з фото виходить багато нестиковок.

Балки виходять коротші ніж є. Крила також не не співпадають за своїми лініями. Лінія кабіни виступає занадто далеко. 

Робота по доводці продовжується. Можливо погано підібрани ракурси.

91.JPG

92.JPG

93.JPG

94.JPG

Link to comment
Share on other sites

Так, я бачив і рендери і фото зклеєного. Тільки є моменти які не бьються з фото. Я креслив по кресленням по МК, і вони не співпадають з фото. Я спеціально на своїх рендерах проводив направляючі. Буду працювати, що якось наблизити до фото. Крім того, десь попадалась інфа, що й креслення У МК людина, що креслила також в багатьох моментах креслила від себе. Якось так.

 

Link to comment
Share on other sites

Вы же, конечно, знаете, что на фотографиях возникают искажения, вызванные особенностью конструкции оптики и т.п.

Ну когда вертикальные в жизни линии становятся под углом и т.п. ?

 

 

Link to comment
Share on other sites

6 часов назад, LutskGrom сказал:

92.JPG

 

судя по фото ниже - у крыла и передняя и задняя кромки в плане - не прямые линии

6 часов назад, LutskGrom сказал:

91.JPG

 

Я практически не волоку по теме СССР, но, походу, тут крыло оживальной формы а-ля спитфайр

Link to comment
Share on other sites

3 години назад, palanbor сказав:

судя по фото ниже - у крыла и передняя и задняя кромки в плане - не прямые линии

Я практически не волоку по теме СССР, но, походу, тут крыло оживальной формы а-ля спитфайр

Якось так. Враховуючи любов Калініна до еліптичних крил.
Але якщо вірити кресленню (перепрошую за якість фото), то до 3/4 довжини напівкрила від внутрішніх двигунів воно таки було прямим... Далі йдуть, напевне, якісь радіатори, що технологічно зрівнює обрис, а вже за ними можна розгледіти еліптичність.

Виключно власні спостереження, на істину не претендую:)

зображення_viber_2021-08-26_23-44-13-720.jpg

Link to comment
Share on other sites

5 минут назад, Андрій Бутко сказал:

до 3/4 довжини напівкрила від внутрішніх двигунів воно таки було прямим... Далі йдуть, напевне, якісь радіатори, що технологічно зрівнює обрис, а вже за ними можна розгледіти еліптичність.

именно это я имел ввиду. А на схеме топикстартера корневая часть крыла - прямая, консоли - трапициевидные (т.е. передние и задние кромки образованы прямыми линиями. Это показалось подозрительным), и эллиптические законцовки.

Link to comment
Share on other sites

З вашим доводами погоджуюсь. Малював з самого початку прямими лініями задля того, щоб вивести задню кромку. оскільки, якщо її малювати по кресленням з МК, то вона виходить з перепадами. А на фото видно, що задня кромка крила йде рівною лінією. Спочатку виправив усі лінії. а потім намалював вже елептичні направляючі лінії. Вийшло схоже на фото.

30.JPG 301.JPG 54.JPG 31.JPG 32.JPG

33.JPG 302.JPG

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Новые сообщения на форуме

    • Очередное продолжение. Собрал консольные части крыла. Без шпаклевания циакрином не обошлось. Помимо этого меня в этом месте ожидал неприятный сюрприз: деталь С16, средний гребень, на обеих литниках не пролилась, пришлось изготовлять самостоятельно. Также попробовал сделать имитацию БАНО из прозрачного пластика. Просверлил характерную перфорацию в корневой части крыла, т.к. при отклоненном флаппероне она хорошо видна. Приступаю к окончательной сборке.
    • В данном случае в качестве ПВД вклеена игла, Д=0,7, и служит для защиты и формовки кончика носа. 
    • Проблема звичайно на копійку, але всі одно час затрачено
    • Арма с ассортиментом выбрала самый верный путь из возможных. При великолепном качестве и вменяемых ценах - это несомненный успех на рынке. Монстры, учитесь ! (в первую очередь это относится ко всяким хасям и фиксам))
    • Нє, ну я вважаю то автентично! Літать на такому ероплані яйкі треба мать, ото і виріз під них!

Форум GreenMats.CLUB, также известный как "Общество владельцев зеленых ковриков", создан группой украинских моделистов осенью 2014 года.

У нас запрещена политика и прочие, не относящиеся к моделизму темы!

×
×
  • Create New...