Jump to content

Калінін К-7


LutskGrom

Recommended Posts

Вирішив намалювати цей пєпєлац у 48масштабі, потім може і до 32 дійду. Хоча у принципі масштаб неважливий. Можно відмасштабувати можно до будь-якого. Малював по кресленням з МК, та при порівнянні з фото виходить багато нестиковок.

Балки виходять коротші ніж є. Крила також не не співпадають за своїми лініями. Лінія кабіни виступає занадто далеко. 

Робота по доводці продовжується. Можливо погано підібрани ракурси.

91.JPG

92.JPG

93.JPG

94.JPG

Link to comment
Share on other sites

Так, я бачив і рендери і фото зклеєного. Тільки є моменти які не бьються з фото. Я креслив по кресленням по МК, і вони не співпадають з фото. Я спеціально на своїх рендерах проводив направляючі. Буду працювати, що якось наблизити до фото. Крім того, десь попадалась інфа, що й креслення У МК людина, що креслила також в багатьох моментах креслила від себе. Якось так.

 

Link to comment
Share on other sites

Вы же, конечно, знаете, что на фотографиях возникают искажения, вызванные особенностью конструкции оптики и т.п.

Ну когда вертикальные в жизни линии становятся под углом и т.п. ?

 

 

Link to comment
Share on other sites

6 часов назад, LutskGrom сказал:

92.JPG

 

судя по фото ниже - у крыла и передняя и задняя кромки в плане - не прямые линии

6 часов назад, LutskGrom сказал:

91.JPG

 

Я практически не волоку по теме СССР, но, походу, тут крыло оживальной формы а-ля спитфайр

Link to comment
Share on other sites

3 години назад, palanbor сказав:

судя по фото ниже - у крыла и передняя и задняя кромки в плане - не прямые линии

Я практически не волоку по теме СССР, но, походу, тут крыло оживальной формы а-ля спитфайр

Якось так. Враховуючи любов Калініна до еліптичних крил.
Але якщо вірити кресленню (перепрошую за якість фото), то до 3/4 довжини напівкрила від внутрішніх двигунів воно таки було прямим... Далі йдуть, напевне, якісь радіатори, що технологічно зрівнює обрис, а вже за ними можна розгледіти еліптичність.

Виключно власні спостереження, на істину не претендую:)

зображення_viber_2021-08-26_23-44-13-720.jpg

Link to comment
Share on other sites

5 минут назад, Андрій Бутко сказал:

до 3/4 довжини напівкрила від внутрішніх двигунів воно таки було прямим... Далі йдуть, напевне, якісь радіатори, що технологічно зрівнює обрис, а вже за ними можна розгледіти еліптичність.

именно это я имел ввиду. А на схеме топикстартера корневая часть крыла - прямая, консоли - трапициевидные (т.е. передние и задние кромки образованы прямыми линиями. Это показалось подозрительным), и эллиптические законцовки.

Link to comment
Share on other sites

З вашим доводами погоджуюсь. Малював з самого початку прямими лініями задля того, щоб вивести задню кромку. оскільки, якщо її малювати по кресленням з МК, то вона виходить з перепадами. А на фото видно, що задня кромка крила йде рівною лінією. Спочатку виправив усі лінії. а потім намалював вже елептичні направляючі лінії. Вийшло схоже на фото.

30.JPG 301.JPG 54.JPG 31.JPG 32.JPG

33.JPG 302.JPG

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Новые сообщения на форуме

    • С ливреей закончил. Подкрасил косячки. Осталось несколько мелочей дорисовать на крьіше и днище, приклеить рожки/ножки, которьіе я благополучно по два раза отломал (не буду больше мелочи такие приклеивать до финиша). И, пожалуй, потом глянцевьій лак под декали. Тогда и покажу очередной апдейт.
    • Начал работу над моделью. Как и в предыдущей части проекта (постройка Leopard 2 Revolution I от Tiger Models) параллельно с другими узлами собираю аотихоньку, так сказать «на фоне», гусеницы, поскольку это самая долгая и нудная часть сборки. Сделал первый кусочек из шести траков. Для удобства производитель даёт шаблоны для сборки отдельных траков друг с другом, что очень помогает. Сами траки собираются по тому же принципу что и у Леопарда от Tiger Models, но по ощущению как-то медленнее и сложнее, возможно из-за немного другого сочленения (а значит и мест нанесения клея) нижней и верхней половинок трака.   Отделил от литников дно и левую боковину ванны и обалдел от деталировки! Сварочные швы воссозданы везде где они есть у оригинала, очень тонко и реалистично - просто сказка! Пластик чистенький, приятный в обработке, без утяжин или  смещений, места креплений к литникам выбраны оптимально - любо-дорого с ним работать!
    • Итак, бак будет без швов. Поковыряли тему поглубже, появился нюанс: снизу есть то ли слив, то ли дренаж, но Арма даёт его в носовой части ПТБ, фото нам говорят о задней части - будем переделывать
×
×
  • Create New...