Jump to content

Recommended Posts

Фігурок вояків УНР у нас ніхто не випускає   -  шкода,що МІНІАРТ з їх великим досвідом у виготовленні фігурок різних армій різних епох забула за українських вояків періоду УНР і не тільки.Сучасні укр.танкісти з салом це вже класно,але...маловато буде :)

Link to comment
Share on other sites

Ні, я юрист. ;) Ну, ще був за життя купою всього додатково, але зараз я юрист. ;) Щодо фігурок - не засуджую МініАрт, адже в першу чергу це бізнес, треба розуміти, що продається, а що ні. Вояки УНР продаватися масово точно не будуть. Тож більше претензій до виробників смоли - ось вони як раз могли б щось зробити. Щодо протектора - то британський протектор, спеціально створений для умов поганих доріг-бездоріжжя тощо. Однак на моїй моделі такого протектору не буде, бо цей броневик 2-ї серії, а "Петлюра" був 3 серії, вони помітно відрізняються ззовні. 

Link to comment
Share on other sites

10 часов назад, Aly сказал:

Ні,  юрист. ;) Ну, ще був за життя купою всього додатково, але зараз я юрист.

Ну що ж,нас тепер двоє.

Щодо протектора - МІНІАРТ точно не робить модель з таким візерунком протектора. Поперечні смуги так,сніжинка так, а такого малюнка я ще не бачу в каталозі моделей броньовиків.

Link to comment
Share on other sites

6 годин назад, Gavrosh сказав:

Щодо протектора - МІНІАРТ точно не робить модель з таким візерунком протектора. Поперечні смуги так,сніжинка так, а такого малюнка я ще не бачу в каталозі моделей броньовиків.