Jump to content

Проблема з аером FENGDA BD-180


Recommended Posts

Доброго дня шановні.

Потрібна Ваша допомогоа порадою.

Що маю:

 аер  FENGDA BD-180, сопло 0,2

компресор - тиск 2-2,8 bar

фарба акріл АММО-МІG

ПРОБЛЕМА : під час фарбування фарба бульбашить (пузырится  рос.) у бачку для фарби.Звісно фарбування ніяке. У чому може бути причина(и). Порадьте,підкажіть,будь-ласка.

Дякую.

 

Link to comment
Share on other sites

Проблема швидш за все у втраті герметичності з'єднання між соплом та корпусом, там тоненька гумова прокладка, яка частенько рветься. Замінити на нову, або якщо на швидкоруч - відрізати вузеньку смужку сантехнічної ФУМ стрічки та намотати на різьбу сопла.

 

Link to comment
Share on other sites

35 минут назад, AndreyK сказал:

Так, воно, ущільнювач на різбі сопла.

Глянув :) гумове кілечко там нове (забув старий пеньок,що недавно його міняв).І трішечки підтягнув сопло ключиком,ну щоб щільніше прилягало.

17 минут назад, Руслан сказал:

Было нечто подобное. Попробуйте заменить прокладку между корпусом воздушной чашки (позиция №4 на рис.) и корпусом аэра. На сколько я помню мне этот способ вроде помог

Дякую,гляну.

Link to comment
Share on other sites

Руслан,там дійсно вже зношене кільце.Ледь живе.Але де таке велике знайти? У мене тільки маленькі є.Чим можна замінити,чи таки прийдеться купляти?

Link to comment
Share on other sites

5 хвилин назад, Gavrosh сказав:

Чим можна замінити

Я просто намотав ту ж ФУМ-ленту. Працює. Бажано використовувати газову ФУМ (жовтеньку) - вона має більшу щільність.

Деякі колеги пропонують намастити резьбу бджолиним воском, попередньо трохи розігрівши його в руках. Екологічно та надійно.

Link to comment
Share on other sites

53 минуты назад, Руслан сказал:

Я покупал комплект колец. Такая мелочь, а стоит будь здоров. Но по другому у меня лично никак бы не получилось.

 

Так,знайшов.Коштує майже 90 грн.А оскільки магазин торгує з мінімальною сумою замовлення у 200 грн.,для мене,на даний час безробітнього,це дорого.

Link to comment
Share on other sites

5 часов назад, Руслан сказал:

Попробуйте заменить прокладку между корпусом воздушной чашки (позиция №4 на рис.) и корпусом аэра

 

5 часов назад, Gavrosh сказал:

Руслан,там дійсно вже зношене кільце.Ледь живе.Але де таке велике знайти?

 

Якщо мається на увазі позиція 5 по схемі - то це кільце просто герметизує повітря під тиском щоб воно не виходило назовні у щілину між чашкою та корпусом. До фарби воно ніяким чином не відноситься. А от щоб повітря не свистіло у фарбу - за це відповідає гумове кільце номер 6. Можливо воно теж розірване? Хоча це трапляється набагато рідше, ніж з кільцем на різбі сопла.

Ну й ще ймовірні причини бульбашок у фарбі - це 1) тріщина передньої частини сопла або 2) надто глибоке положення сопла відносно деталі номер 2. Носик сопла має виступати з отвору у цій деталі. Якщо буде знаходитися на одному рівні або глибше - то буде потрапляти не у зону розрідження повітря й відповідно низького тиску, а навпаки у високий тиск й фарбу буде не відсмоктувати назовні, а навпаки гнати повітря у бачок.

Link to comment
Share on other sites

Доброї ночі.

Мав таку ж проблему з такою ж балалайкою. Придбав отакий ремкомплект, зняв всю "голову", накрутив нову, і все: https://www.hobby.dn.ua/fengda-fgd-diffuzor-dlya-180-korpus-chashi-sopla-chasha-sopla-soplo-chasha-igly-p-72319.html

Тільки в мене сопло 0,3, та можна запитати по телефону, там люди адекватні, я в них постійно тарюсь всім (бо їхати до них 15хв😁). І здається в них немає мінімальної суми замовлення. Тобто повинні відправити.

 

Link to comment
Share on other sites

8 часов назад, Владимир Губенко сказал:

Тільки в мене сопло 0,3, та можна запитати по телефону, там люди адекватні, я в них постійно тарюсь всім (бо їхати до них 15хв😁). І здається в них немає мінімальної суми замовлення. Тобто повинні відправити.

 

Дякую.Сама головка універсальна.В неї можна вкрутити сопло і 0,5 і 0,2.  Я так часом і роблю. Але мати комплект кілець всеж таки варто.Вони спрацьовуються,рвуться тощо. Маючи такий ремкомплект, буде чим замінити вчасно.

Link to comment
Share on other sites

7 часов назад, Gavrosh сказал:

Дякую.Сама головка універсальна.В неї можна вкрутити сопло і 0,5 і 0,2.  Я так часом і роблю. Але мати комплект кілець всеж таки варто.Вони спрацьовуються,рвуться тощо. Маючи такий ремкомплект, буде чим замінити вчасно.

После того, как замените уплотнительное кольцо постарайтесь не забывать, что после работы в отмытом аэрографе не затягивайте до упора  сопло. Оставляйте  большой люфт. Перед работой затяните. Этими не сложными манипуляциями продлеваете жизнь девайсу.

Link to comment
Share on other sites

Додатково до всіх порад (які також слушні) варто звернути увагу, що бульбашки можуть бути також через забивання сопла. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Новые сообщения на форуме

    • С ливреей закончил. Подкрасил косячки. Осталось несколько мелочей дорисовать на крьіше и днище, приклеить рожки/ножки, которьіе я благополучно по два раза отломал (не буду больше мелочи такие приклеивать до финиша). И, пожалуй, потом глянцевьій лак под декали. Тогда и покажу очередной апдейт.
    • Начал работу над моделью. Как и в предыдущей части проекта (постройка Leopard 2 Revolution I от Tiger Models) параллельно с другими узлами собираю аотихоньку, так сказать «на фоне», гусеницы, поскольку это самая долгая и нудная часть сборки. Сделал первый кусочек из шести траков. Для удобства производитель даёт шаблоны для сборки отдельных траков друг с другом, что очень помогает. Сами траки собираются по тому же принципу что и у Леопарда от Tiger Models, но по ощущению как-то медленнее и сложнее, возможно из-за немного другого сочленения (а значит и мест нанесения клея) нижней и верхней половинок трака.   Отделил от литников дно и левую боковину ванны и обалдел от деталировки! Сварочные швы воссозданы везде где они есть у оригинала, очень тонко и реалистично - просто сказка! Пластик чистенький, приятный в обработке, без утяжин или  смещений, места креплений к литникам выбраны оптимально - любо-дорого с ним работать!
    • Итак, бак будет без швов. Поковыряли тему поглубже, появился нюанс: снизу есть то ли слив, то ли дренаж, но Арма даёт его в носовой части ПТБ, фото нам говорят о задней части - будем переделывать
×
×
  • Create New...