Jump to content

Миг-25 ПД, 1/48, ICM


Recommended Posts

В 20.08.2020 at 10:55, Bodik сказал:

До речі, зверніть увагу на отвори вентиляції за кабіною

Дозвольте запитання, а як саме ви робили додаткові отвори на своїй роботі, я якось зовсім не уявляю яким чином їх додати...

Link to comment
Share on other sites

21 хвилину назад, Владимир Губенко сказав:

Дозвольте запитання, а як саме ви робили додаткові отвори на своїй роботі, я якось зовсім не уявляю яким чином їх додати...

Додаткові отвори я висверлював сверлом і трішки підрівнював модельним ножем, щоб не було характерної впадини всередині від сверла.

Але є прототипи, де на тому місці не отвори, а просто "жабра", прорізи, не знаю як правильно назвати...

Наприклад тут..

08_Blue_Mikoyan_Mig-25PD_Russian_Air_Force_(8019116214).jpg (2304×1536)

 

А ось мій прототип, з отворами..

Немає опису.

Link to comment
Share on other sites

Одразу уточню, що я маю на увазі не вентиляційні отвори на відкидній панелі за кабіною, а отвори і прорізи на панелі, яка розташована одразу за відкидною..

 

Link to comment
Share on other sites

14 минуты назад, Bodik сказал:

Додаткові отвори я висверлював сверлом і трішки підрівнював модельним ножем, щоб не було характерної впадини всередині від сверла.

Зрозуміло, я гадав, може є якийсь інструмент для пласких не наскрізних отворів. Добре, візьмемо шмат пластику і будемо тренуватись. А от про їх вид і кількість, це питання.. я з прототипом не визначався, взагалі думав про суцільну "ізкоробку", і варіант, що дає виробник... Такий собі узагальнений образ... Але я ще в роздумах, до фінішу ще далеко...

Дякую за пояснення!

Link to comment
Share on other sites

3 хвилини назад, Владимир Губенко сказав:

Зрозуміло, я гадав, може є якийсь інструмент для пласких не наскрізних отворів. Добре, візьмемо шмат пластику і будемо тренуватись. А от про їх вид і кількість, це питання.. я з прототипом не визначався, взагалі думав про суцільну "ізкоробку", і варіант, що дає виробник... Такий собі узагальнений образ... Але я ще в роздумах, до фінішу ще далеко...

Дякую за пояснення!

Тут уже вибір за Вами, якщо просто з коробки,то не варто з даними отворами заморочуватись...

Будь ласка, звертайтесь.

Link to comment
Share on other sites

13 минуты назад, Gavrosh сказал:

:lol::lol::lol:

Ну саме так і є... Справа в тому, що я вже намагався ставити ліхтарі і стікачі (маю на увазі саморобні, вони на відміну від афтермаркетних дещо не ідеальні в посадкових місцях) після фарбування моделі, і нічого гарного з цього не вийшло...

Link to comment
Share on other sites

2 минуты назад, Bodik сказал:

Тут уже вибір за Вами, якщо просто з коробки,то не варто з даними отворами заморочуватись...

Будь ласка, звертайтесь.

Можливо і так, але в тій чи іншій варіації вони присутні на майже всіх машинах. Ще поміркую над цим питанням.

Дякую!

Link to comment
Share on other sites

Вітаю всіх! 

"Металеві" роботи завершені... До суботи сохне, закрию остаточно металеві поверхні масками і можна складати весь літак до купи.

IMG_20200827_213347.thumb.jpg.734a9be9d5ed520e569e8ccd0d0d69cf.jpgIMG_20200827_213407.thumb.jpg.448187091ebae50b1cb4df9a452a3739.jpgIMG_20200827_213418.thumb.jpg.82511d55c3e970d3f3d397fa4c6116a3.jpg

І от таке крісло в мене вийшло, поки що таке, ще трохи підфарбую, і на штатне місце... Але то буде перед самим встановленням ліхтаря, щоб випадково не зламати . Дяка виробнику, ставиться воно досить просто і в будь який момент.

IMG_20200827_213608.thumb.jpg.28a0ff9b4dc7abeb7bc767c969908314.jpgIMG_20200827_213515.thumb.jpg.6d57850e9df985b47968377224b7f18a.jpgIMG_20200827_213531.thumb.jpg.187dcc518725160380bd7871b1ba57f5.jpg

Link to comment
Share on other sites

11 час назад, Tali сказал:

Не успел вовремя спросить - а пластик полировали перед металлами? 

а пластик полировали перед металлами? - а яким чином,є спеціальна методика?

Link to comment
Share on other sites

Обычная - шкурка до 2000-3000, потом можно полиролью пройтись. 

Дело в том, что металлики очень сильно «проявляют» поверхность — малейшие царапинки или шагрень обязательно вылезут и будут очень хорошо видны. 

Link to comment
Share on other sites

45 минут назад, Tali сказал:

Обычная - шкурка до 2000-3000, потом можно полиролью пройтись. 

Приблизно таким чином і робив. Спочатку шкуркою, а потім використовував пилки для нігтів, нещодавно придбав декілька різною абразивності, в тому числі і полірувальну. Дуже зручна річ, абразивне покриття на напівм'якій основі. Доречі полірувальну в мене вже не вперше, я цією пилкою виводив прозорі деталі, який мають дефекти, вже декілька років користуюсь. А на цій моделі, не знаю як на інших виробах ICM, дуже м'який пластик. Після шпаклювання та шліфування наждаком залишаються дуже помітні подряпини, навіть траншеї. Тому після всіх процедур зі шпаклівкою та наждачкою прийшлося полірувати всю модель, позбавлятися подряпин.

Отакими пилками користуюсь:

IMG_20200828_120025.thumb.jpg.e06bd0797de1fbfaa2ff63e4d2172a1b.jpg

Це звісно не всі, ті що під рукою були... Колись давно придбав в Епіцентрі шліфувальні губки, у відділі де всіляких наждаки та абразиви. Теж непогана річ, але завеликі, десь 5*5 см., не зручно користуватись для наших цілей. А такими в самий раз, форма і розмір дозволяють підлізти майже будь куди.

Link to comment
Share on other sites

2 часа назад, Tali сказал:

Обычная - шкурка до 2000-3000, потом можно полиролью пройтись. 

Дело в том, что металлики очень сильно «проявляют» поверхность — малейшие царапинки или шагрень обязательно вылезут и будут очень хорошо видны. 

Це я розумію.Але коли на моделі зовнішня кльопка? Або просто майже ідеальний пластик (шви,з*єднання не рахую)

Link to comment
Share on other sites

Ну напевно фірмові будуть кращі, але я з ними не стикався, нічого не скажу по практиці. Сам користуюсь такими:

IMG_20200828_150225.thumb.jpg.a5110ac65eaccb958b0ee9ff95d46fbd.jpg IMG_20200828_150229.thumb.jpg.868a7196371bf060061388240edfc913.jpg

4 кроки - 4 різних за зернистістю покриття. На дотик крок 1 як дуже дрібна наждачка, крок 4 майже не відчувається, гладенька. Полірування так і проходить по кроках 1, 2, 3 і останній 4 "фініш". Але цей баф я використовую лише для прозорих деталей. Для звичайного пластику на мій погляд це вже лишнє - виводити ідеальну дзеркальну поверхню. Хоча випадки то бувають різні. 

Ну і ще один показник - вартість. Усі ці прибамбаси коштують 30-50 грн, а фірмові модельні, я впевнений, дорожче.

Link to comment
Share on other sites

Мої вітання всім!

Нарешті дійшли руки...

Отже... Щілини, що виникли після встановлення крил, зашпакльовано. Статрозрядників на крилах нібито тримаються (дасть Бог так і буде надалі). Замаскував ніші, та основні стійки, в ніші перед фарбуванням ще поролону напхаю. Встановив також на корпус всілякі дрібниці, приймачі тиску, як би не відламати в процесі. Носовий приймач рідний, з комплекту. Залишилось встановити ліхтар кабіни, і можно фарбувати.

IMG_20200905_004943.thumb.jpg.1e177e8a2030faf4e88e26f9a4833efc.jpgIMG_20200905_005017.thumb.jpg.5f820105d11d2e384aca80dff3fc275e.jpgIMG_20200905_005034.thumb.jpg.2079b448a35ee9c6f2fe6d4737c645da.jpgIMG_20200905_005116.thumb.jpg.e9f3e2d2dc73710ca3d9fe0ba9494cfb.jpg

Доречі, підкажіть, будь ласка, хто як робить герметик на вікнах кабіни? В моєму розумінні, потрібно виготовити маски, трохи менші за розміром, нафарбувати герметик, а потім накласти маски в розмір, щоб і герметик перекрили,  і фарбувати остаточно... Не впевнений, чи вірно міркую...

Ну і озброєння на данному відрізку часу має такий от вигляд. Але це ще не фінал, ще трохи з ними попрацюю.

IMG_20200905_005411.thumb.jpg.e1952396c9daf7118c4ca683d5fc9efa.jpg

Link to comment
Share on other sites

І про невеликий мінус в карму ICM - антена за кабіною на гаргроті в наборі просто відсутня. Дрібниця, але така в принципі нескладна для виробництва деталь, а ні, немає...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Новые сообщения на форуме

    • С возвращением!👏 Просто поражаюсь, как у людей так аккуратно получаются такие тонкие работы. Мне приходится маскировать все грунтом и покраской  А вот ту маленькую детальку на краю РН как крепил?
    • Это по сути ультраглянцевый лак типа Футуры, шагрень хоть и осталась, но поверхность стала заметно более гладкой, и смывка хорошо растекалась.
    • Я как-то это недопонял - каким образом?
    • Не удержался) Быстро собрал все до кучи. Отдельные зализы вкупе с мягким пластиком дают возможность нормально всё спозиционировать, хотя на скотче все гуляет, конечно.  Кроме необходимости шпаклевать стыки по заливу и по закрылку ради тонких кромок (собственно, решение в украинских разработках последних лет очень популярное) - никаких сложностей не предвижу.  Самолет с эстетикой классических маслкаров (или наоборот, но это не суть)
    • Отличное продолжение! Виден скрупулезный подход к каждому элементу. Матчасти не знаю, но всегда интересно наблюдать за такой тонкой и душевной работой)
×
×
  • Create New...