Олексій Єременко Posted March 10, 2018 Share Posted March 10, 2018 Вітаю, колеги. На ваш розсуд невеликий огляд моделі доволі рідкісного автомобіля - польського Фіат 508/ІІІ ранньої модифікації. Виробник теж польський. Оригінальна розробка 2010 року. IBG Models розвинули тему і в тому ж році випустили пізню модифікацію, а також пікап та санітарку на його базі. Шкода, що на цьому все закінчилося. Можна було ще декілька цікавих легковиків випустити. Класичні немілітарні Fiat 508/I та Fiat 508/III, наприклад. Отож... Упакування досить гарне. Нижня коробка із міцного гофрованого картону, досить дебела. Верхня кришка - із цупкого картону. Таку коробку і викидати шкода, залишу на майбутнє як лоток для запчастин. Два літніка з деталями запаяні в окремі пакетики, в одному з яких знаходиться плівка з малюнком лобового скла та декаль. Також інструкція формату А4 на глянцевому цупкому папері (8 сторінок, з'єднана скріпкою). Зображення в мануалі великі та виконані 3D-проекціями, що досить зручно. Інформація дублюється двома мовами - польською та англійською. Цифри арабські. Відсутня історична довідка по прототипу. Таблиця використовуваних кольорів прив'язана до Gunze Mr. Color, Model Master Acrylic, Humbrol, Vallejo Model Color. Але не варто сліпо довірятися цій таблиці, якщо ви збиратимете модель не просто із коробки. За тими номерами оливково-зелений у кожного трохи відрізняється (маю три з них в запасах). Гунзівський найтемніший, моделмастерський найзеленіший. Найближчий до фото пофарбованого робочого екземпляра з музею Вальєхо, але це не точно... Більша рамка містить 15 деталей, що не будуть використовуватися для цієї модифікації. Відливки гарно виглядають, чисто та акуратно. Є деталь, що покликана імітувати двігун. Звісно ж, вона неточна та спрощена, але вона є. Але капот дають в закритому положенні. Також спрощена решітка радіатора. Якщо допрацьовувати модель, то її однозначно переробляти. Непогано виглядають колеса. Протектор в такому масштабі не сильно й видно буде, тому погрішність в його малюнку не критична. Диски коліс досить схожі на себе, з характерними головками болтів. Ресори акуратно відлиті. Тонкі трубчасті деталі, як то кермо, дуги сидінь, тощо. краще вигнути з тоншої проволоки - занадто товсто вони виглядають. Раму спростили. На фото чітко видно середню хрестовину з двотаврової балки, а бічні планки - з П-подібним перетином. На моделі все прямокутне. Хто буде перевертати машинку та в темі, відразу помітить недопрацювання. Таке собі рішення з фарами. Саме скло відлите з непрозорого пластику, та ще й з глибочезною і не масштабною імітацією розсіювачів. Грубо, але маємо, що маємо. Також рекомендую виготовити тонші навісні передні бампери - в наборі капєц які товстющі. На фото оригінального автомобіля вони значно тонші. На меншій рамці всі деталі використовуватимуться. Гарно вийшла підлога салону. Непогано відтворені жалюзі на боковинах капоту. Тент, звісно ж, виглядає броньованим та не детальований із внутрішнього боку. Прикольно виглядають сідушки з характерними виступаючими гудзиками. Дуги для сидінь я би рекомендував замінити трохи тоншою проволокою. Декаль та схема розфарбування розраховані на один варіант невідомого підрозділу польської арміїі 1930-их років. На декалі два номерні знаки, та дві армійські емблеми. Купував модель тут на форумі, коштує "копійки" як на сьогодні. Також тут на форумі розжився оригінальною польською монографією по Лазікам. По ній і буду робити. Складати модель планую вже найближчим часом. Тоді й зможу об'єктивно оцінити технічний рівень виконання моделі. Сама якість відливок виглядає на 5 балів, а от стикування невдовзі перевіримо... Всім бобра:) pentagonschik and LansVVS 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
evst1972 Posted June 3, 2018 Share Posted June 3, 2018 А я жду First to Fight Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.