Jump to content

ГОТОВО Су-27УБМ1 Eduard(Academy) 1/48


Recommended Posts

"Далі довгий шлях зачищання і відновлення розшивки."  - а закльопочні шви будеш наносити, тобто ревітерувати ? ( о , як закрутив :) )

Link to comment
Share on other sites

15 хвилин назад, Gavrosh сказав:

"Далі довгий шлях зачищання і відновлення розшивки."  - а закльопочні шви будеш наносити, тобто ревітерувати ? ( о , як закрутив :) )

Ні, не буду

Link to comment
Share on other sites

12 хвилини назад, Gavrosh сказав:

Шкода. :( 48-й добре до цього підходить, та й модель від цього виграє.

Я це обдумав ще до початку роботи і вирішив не накатувати кльоп.

Link to comment
Share on other sites

Кльопка це клас! Але,Богдане,вибач мені - ну муляє ота гармата (чи кулемет).Так і хочеться відламати і вставити голку.Але ти можеш мені відповісти-купиш свій Су і вставиш голку ,чи в літак чи в с...:)

Link to comment
Share on other sites

8 хвилин назад, Gavrosh сказав:

Кльопка це клас! Але,Богдане,вибач мені - ну муляє ота гармата (чи кулемет).Так і хочеться відламати і вставити голку.Але ти можеш мені відповісти-купиш свій Су і вставиш голку ,чи в літак чи в с...:)

За кльопку дякую 

Гармата мене влаштовує, після покраски, думаю, перестане муляти)

Link to comment
Share on other sites

В 19.03.2020 в 19:17, Bodik сказав:

Я це обдумав ще до початку роботи і вирішив не накатувати кльоп.

І це вірно! Ох же ж мені ті любителі усе покліпати... Для тих хто вагається пояснюю: ще з часів Другої Світової літаки, а особливо винищувачі «клепали»  закльопками впотай, тобто їх шляпки не стирчали над обшивкою. А тим більш сучасні винищувачі...

Link to comment
Share on other sites

1 година назад, UA-320 сказав:

І це вірно! Ох же ж мені ті любителі усе покліпати... Для тих хто вагається пояснюю: ще з часів Другої Світової літаки, а особливо винищувачі «клепали»  закльопками впотай, тобто їх шляпки не стирчали над обшивкою. А тим більш сучасні винищувачі...

Відверто кажучи, моделі з кльопкою дійсно виглядають цікавіше, але в даному випадку це недоречно, оскільки на цьому борті й розшивка не сильно виділяється, а на жаростійких панелях, де кльопку видно, вона вже накатана.

Link to comment
Share on other sites

В 22.03.2020 в 16:07, Bodik сказав:

Пофарбував фари і шток на передній стійці, мені подобається.

Не тільки тобі це подобається.Мені теж.

Link to comment
Share on other sites

2 година назад, TomcaT сказав:

Это надеюсь была шутка что клепа  нет ... Да там его куча ...

Перечитай ще раз моє повідомлення.

Я писав, що його там майже не видно...

 

Link to comment
Share on other sites

5 хвилин назад, TomcaT сказав:

Фото говорят о обратном...

Не переконав...видно в основному в кількох місцях, особливо на жаростійких панелях.

 

Link to comment
Share on other sites

Колись бачив фото планера у заводській фарбі (грунтовка?) жовтого кольору.Так там точно було видно,де є кльопка,а де немає.Треба пошукати заради цікавості :)

Link to comment
Share on other sites

8 хвилин назад, TomcaT сказав:

Здесь и вовсе комментарии излишни ... Особенно на светлом низу...

https://www.airplane-pictures.net/photo/852159/71-ukraine-air-force-sukhoi-su-27ub/

 

Тут так, але залишусь при своїй думці

Link to comment
Share on other sites

Поки що знайшов такі фотки.Можливо не зовсім якісні.Але будемо правдиві: кльопка (в основному) на сучасних  планерах потайна (плоска) і після грунту та фарби її не завжди добре видно.Хіба що тільки випукла кльопка,але не думаю що її на сучасних планерах багато.

5jF1T.jpg

pic_96.jpg

Link to comment
Share on other sites

TomcaT - серьезное место со всех ваших фото, где видно клёпку - рама фонаря. Она действительно там есть. Но наружная. Как ее имитировать, да ещё и аккуратно, рядом с прозрачной частью фонаря ... ??? И да, видны швы заклепок на неокрашенных листах обшивки - жаропрочные панели вокруг сопел двигателей и пушки. Но и то, на современных самолетах клеп «в потай» то есть сильно и там клепать не надо, эти заклепки на реальном самолёте глаз видит, но рукой они почти не ощущаются.

По всему остальному планеру, и на той фотке, что вы показываете «снизу» - там не видны заклёпки. Видны головки винтов на лючках (их конечно надо как-то делать или выделить). И ещё видны линии где обшивка приклепана к силовому набору и больше видны «хлопны» обшивки между ними. Когда вы придумаете как это масштабно и реалистично сымитировать на модели в пластике, то можете нам всем рассказать. 
P.S. Что-бы вы не начали долгий и бесконечный спор, то сразу предупреждаю: самолет на котором я сейчас работаю, сделан по точно таким же технологиям, что и Су-27, и я каждый рабочий день обходя его, вижу глазами, а не на фотках, как и что там выглядит...
Bodik - вибачте трохи за офтоп, але маю надію, що це все ж не дуже офф...

Link to comment
Share on other sites

1 час назад, UA-320 сказал:

TomcaT - серьезное место со всех ваших фото, где видно клёпку - рама фонаря. Она действительно там есть. Но наружная. Как ее имитировать, да ещё и аккуратно, рядом с прозрачной частью фонаря ... ???

Декальными заклепками HGW или Archer.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...