Popular Post Анжей Posted December 15, 2019 Popular Post Share Posted December 15, 2019 Властиво створю тему, адже почав збирати. Ну і вже перший факапчик - у інструкції не вказано необхідність використання деталі 6R. Вона, загалом, робить товщину спинної настилки крісла. То ж не будьте мною - використайте її, збережіть собі час на вироблені нової деталі)))) На фото додаю крісельце з саморобною "спинкою" і "нормальною" спинкою. Властиво ліворуч результат неуважного розглядання детальок сидіння, праворуч - крісло з усіх рідних деталей. Пілотики люб'язно видані Самарським від Академівського Фантому, якщо не плутаю) Про складання деталей - традиційно "пєрєд сборкай обработаць напільніком". КОЖНУ деталь!) Хоча лиття хороше, без великих швів чи зсувів. Чорт, хочу Тамію....)))) Далі буде . . . RDV, ВПК, Gavrosh and 3 others 2 1 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Анжей Posted January 25, 2020 Author Popular Post Share Posted January 25, 2020 За цей невеличкий час дещо си змінило, а саме деталі моделі HB, окрім дек, носового "поду" та сидінь були віддані фанату котів Карабазі, а з шафи був витягнутий кіт від AMK. Що вам сказать... Дуже двоякі відчуття від моделі. З одного боку - прекрасна деталізація різних вузлів, ніш, ВЗ, кабіни (навіть РУДи зроблені окремою деталькою). З другої... на ВСІХ кришках люків сліди штовхачів. На внутрішній стороні ВЗ - так само "відгризані кругляшки" від штовхачів. Купа слідів поганої обробки поверхонь пресформ. Багато швів від пресформ (наприклад по 2 на кожну гондолу, що зроблені суцільними деталями від воздухозабірника до сопла. Не те, щоби це було криміналом і таким жахом, як, до прикладу, не вірні обводи хвостової частини. Але кількість роботи, що треба присвятити моделі, аби компенсувати амбіції інженерів, значно зростає:) Це попри дуже не очевидну інструкцію з помилками. Добре, що дехто Кітті Татсумакі на своїй сторінці в фб виклав багато фото зі збірки моделі, деякі моменти стають зрозумілими лише по фото. https://www.facebook.com/kitti.fishbone/media_set?set=a.10220675056810327&type=3 Таким чином, наразі пиляю от Авантґардного Кота модифікації D. Ну, і як буде час та натхнення, буду ще збирати одного кота, від Тамії, що їде мені разом з деками на Vf-103 на версію B. Такі діла. pentagonschik, Seversky, Robocat and 2 others 3 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Анжей Posted January 25, 2020 Author Popular Post Share Posted January 25, 2020 Про хороше. Я не дуже знавець 48-го масштабу. Ба більше - це моя перша модель в цьому розмірі, але оці детальки мене надзвичайно тішать: (загрунтовано білим mr.Surfacer 1500) pentagonschik, Seversky, Bams and 3 others 4 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Анжей Posted January 26, 2020 Author Popular Post Share Posted January 26, 2020 І детальніше про приємності АМК-шного кота - ніша носової стойки OOB. tarasmaimona, Пашка, TORT and 11 others 10 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
palanbor Posted January 26, 2020 Share Posted January 26, 2020 4 часа назад, Анжей сказал: основної носовой ? красиво смотрится ! Анжей 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tali Posted January 29, 2020 Share Posted January 29, 2020 В 26.01.2020 at 21:20, Анжей сказал: І детальніше про приємності АМК-шного кота - ніша носової стойки OOB. Неплохо, неплохо.... Анжей 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Анжей Posted January 29, 2020 Author Popular Post Share Posted January 29, 2020 Продовжую роботу над моделлю. Спробував побороти воздухозабірники... Чому "побороти"? Якщо чесно, ніколи раніше не задував такі профілі об'єктів, тому зловив багато шагрені. Подумав, що, певно, треба набагато більше розводити фарбу до дуже рідкого стану, і фарбувати в купу шарів. Може тоді би воно лягло нормально. Але, оскільки, ВЗ там від початку "пороблені" не дополірованою пресформою та слідами штовхачів, вирішив до "ідеалу" не доводити, тим більше шліфувати кути поміж стінками дуже важко без якихось спеціальних інструментів. Задумався про "дремель" з довгою віссю) Сподіваюсь, що вийде зимітувати внутрішній характерний бруд в каналах, адже на практиці вони чистими не бувають. Зібрав 50% ніш основних стійок. Решта п'ятдесят збирається після встановлення ВЗ та внутрішньої механізації останніх. Деталізація знову дуже тішить. На суху "прикидку" механізація воздухозабірників ставатиме через одне місце. Саме тому на відео TAKEOFF Models моделіст при збірці вузла використовує зажими. Загалом, модель виглядає як продукт overengineering'у, за що моделістові, який буде її збирати, прийдеться платити нервами і часом. Таких речей багато - і відлиті монолітом мотогондоли, і ніші основних стійок, коробки яких складаються з 6 деталей. За досвідом збирання основної ніші шасі передчуваю наступну картину - або стінки склеяться рівно, або без щілин між собою, проте криво))) І так всюди - щоби вклеїти гондоли без щілин з нішами, тре пиляти ніші. І штука не в тому, що вони відлиті проблемно (вони відлиті без зміщень), вони просто мають незрозумілий виступ по всій довжині, що заважає поставити гондолу... Це легко прибирається, просто питання - нафіга його взагалі було робити?) А місце кріплення передньої частини стінки ніші до нижньої половини фюзеляжу... Взагалі треш... Далі буде))) alexxa007, palanbor, Bams and 9 others 8 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
palanbor Posted January 29, 2020 Share Posted January 29, 2020 4 часа назад, Анжей сказал: адже на практиці вони чистими не бувають было бы интересно взглянуть на грязные каналы. Фото в студию ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Анжей Posted January 29, 2020 Author Share Posted January 29, 2020 Мені радше цікавіше подивитися на "чисті") palanbor, pentagonschik and Onetogo 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
palanbor Posted January 29, 2020 Share Posted January 29, 2020 если б этого ушлепка мама научила снимать ботинки у входа... )) pentagonschik and Tali 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Анжей Posted January 29, 2020 Author Share Posted January 29, 2020 Та да... Але вони всі не в капцях ходять. То вам не стелс))) palanbor 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
palanbor Posted January 29, 2020 Share Posted January 29, 2020 чего тудой ваще лазить ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MAUS Posted January 29, 2020 Share Posted January 29, 2020 И шо обидно - кокпит пустой. Некому движки запустить... palanbor 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Анжей Posted January 29, 2020 Author Popular Post Share Posted January 29, 2020 Спроба імітації нагару та іншої хріні в середині форсажної камери. А ви знали, що нутрощі камери на заводі фарбували в білий колір? Seversky, pentagonschik, Utkonos22 and 2 others 4 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Анжей Posted January 29, 2020 Author Share Posted January 29, 2020 1 час назад, MAUS сказал: И шо обидно - кокпит пустой. Некому движки запустить... Хто сказав, що він буде пустий?) Кокпіт ще не збирався, якщо шо))) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tali Posted January 30, 2020 Share Posted January 30, 2020 Имхо, работа ради работы. Хрен шо там видно обычно в тех трубах. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Анжей Posted January 30, 2020 Author Share Posted January 30, 2020 Ну, то зайняло не так уже й багато часу. Але я радий, що той "суслік" там є. Onetogo 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gavrosh Posted January 30, 2020 Share Posted January 30, 2020 21 час назад, palanbor сказал: если б этого ушлепка мама научила снимать ботинки у входа... )) швабру в зуби (а краще зубну щітку) і гайда палубу,вибачте повітрязабірник драїти... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
palanbor Posted January 31, 2020 Share Posted January 31, 2020 13 часа назад, Gavrosh сказал: швабру в зуби (а краще зубну щітку) і гайда палубу,вибачте повітрязабірник драїти... а потом ведро краски, валик - и в трубу до обеда ! )) Анжей and Gavrosh 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Анжей Posted February 2, 2020 Author Share Posted February 2, 2020 Почав клеїти гондоли... Багато матюкавсь, ходив за вогнеметом. Ходив віддавав вогнемет. Сідав за модель. Знову йшов за вогнеметом. Коротше, не вірте АМК. Воно ніфіга не збирається в тому виді, як відлито))) Основна проблема із гондолами наступна - вони відлиті монолітом. Поміж боковими стінками ВЗ спереді є перепендикулярна планка, яка відповідає, так розумію, за паралельність стінок ВЗ. І має вклеюватися в "стелю" воздухозабірника. А сама гондола із каналом ВЗ має клеєтись згори на характерні виступи нижньої половини фюзеляжа, "обіймаючи їх". Так от ті виступи, трясця, більші за внутрішній деаметр гондоли. А та "перемичка" сприяє утворенню величезних щілин поміж стінками ВЗ і нижньою частиною фюзеляжа. перемичка: Я ж, дурень, повівся, і спробував втулити "як є". Результат - щілини під петлями капотів двигунів. Як їх забрати, залишивши петлі - ломаю голову. Другу гондолу, наче, підготовив. Попиляв оці виступи під двигуни під нею... Результат - відстуність щілини між внутрішнім краєм гондоли і фюзеляжем, та щілина 1 мм шириною з зовнішньої сторони в сторону сопла. Подивився на фото прототипа - там ідеальна поверхня між гондолою і фюзеляжем. Без щілин, швів і тд... Тут видно, як "обіймає" гондола цей виступ під "двигну".... Сиджу, кусаю лікті, п'ю валеріянку, карвалол і віскі... От нахріна було робити ту гондолу одною деталлю? і оту "ванну" під двигун таку масивну?! Я розумію, що моделіст з досвідом в цю ситуацію би не попав. Сподіваюсь, і не попаде, маючи мій досвід. Але ж, кур*а, модель 2019 року, за хороший цінник, з хорошою деталізацією... Чудо інженерії і технологій, блін... Повторюю як мантру "суха примірка, суха примірка, суха примірка..." Пішов за вогнеметом... palanbor and Bams 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
palanbor Posted February 2, 2020 Share Posted February 2, 2020 45 минут назад, Анжей сказал: Повторюю як мантру "суха примірка, суха примірка, суха примірка..." Повторюю як мантру "Тамія, Тамія..." Анжей 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tali Posted February 2, 2020 Share Posted February 2, 2020 Бо тре слухати ще не дуже старого, але досить мудрого адм1на, який каже, шо коли е якась модель в1д Там11, то аж н1 в якому раз1 не тре купувати таку саму од китайц1в! Краща за японську вона НЕ БУДЕ! palanbor and Анжей 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Анжей Posted February 2, 2020 Author Share Posted February 2, 2020 Шановні, Tamiya F-14D мені вже пливе...чи то летить... І на неї плани як на F-14B VF-103. Як пощастить, зроблю і її. Дякую за турботу, правда, приємно. Але ж хтілось подивитися, що значить "модель 2019 року" розробки. Ще й улюблений літак. Краще скажіт мені, що з оцим о зараз робити? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tali Posted February 2, 2020 Share Posted February 2, 2020 Не, ну я сочувствую, конечно (( Анжей 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tali Posted February 2, 2020 Share Posted February 2, 2020 Не знаю, друже, если бы у меня такое вышло, модель бы стопудово улетела в мусорник. Ну петли, теоретически, можно снести, вывести стык и сделать петли самодельной декой. Но я боюсь, что вот те щеляки тебе потом вылезут боком где-то дальше. Например, на соплах будет ступенька. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.