Jump to content

Recommended Posts

  Будова продовжується, з дроту були навиті пружини підвіски, зібрані права та ліва каретки ходової частини.Раджу бути уважними з деталями - 1В,2В та 3В,13В , зовнішні деталі мають бути без накладок, а внутрішні з накладками, тут я "дав маху", деталі з накладками наклеїв на ліву каретку, а без - на праву, прийшлось дпя симетрії монтувати накладку на праву каретку. Історія могла повторитись з монтажем направляючих коліс - деталі кріплення осі  25D , 29D на інструкції і на рамках перепутані.В зібраних вузлах є    "сліпі" місця , тому їх потрібно фарбувати по ходу будови.

IMG_20180810_152657.thumb.jpg.af05333850d5b60a6ba56ce1dcad651a.jpg IMG_20180810_153646.thumb.jpg.c99792dc834d6147b77ffcf93b7c41a7.jpgIMG_20180810_153446.thumb.jpg.4259265200a9267c5f1bc0b2ba5e3a09.jpg

IMG_20180810_153603.thumb.jpg.d1debbf01438068fd13cdb06c52c8e22.jpgIMG_20180810_153522.thumb.jpg.f1bfd77e60e583eaa38a135dc3391248.jpgIMG_20180810_153755.thumb.jpg.ab456d2b7d095d074bf1a5de9829b426.jpg

 Я писав в огляді на Холт75 , про утяжини на даху ,  вони зашпакльовані та чекають зачистки. Також зашпакльовано стик на кільцевій рамі.

IMG_20180810_153927.thumb.jpg.e8606045a4c6bf3f94c76f00c0c1eb92.jpgIMG_20180810_153223.thumb.jpg.24b445d76dfb3af8d5c6194a60b3accd.jpg

 Ось такі засади та, як ми з ними боремось.На черзі будова огородження заднього моста та рами двигуна.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Будова Холта 75 продовжується, зібрана надбудова, чи кожух трансмісії- кому як подобається, дивна конструкція.Також зібрана рама двигуна з інструментальним ящиком.     Деталі стикуються нормально, певна "заслуга" в цьому товстого пластику.

IMG_20180811_101754.thumb.jpg.ed56b7f979a7a2c78c10629af76d6351.jpgIMG_20180817_094553.thumb.jpg.0f3dcfe75d3a8ae3e9402d947b65cb11.jpgIMG_20180817_094607_1.thumb.jpg.6a67f2d75246bc41c825e01342c5d736.jpg

IMG_20180812_105731.thumb.jpg.8a6cfb9912b43d47dc58e8df08e63394.jpgIMG_20180817_094636.thumb.jpg.f4fcb4d7645be18e02150096d610df01.jpgIMG_20180817_094646.thumb.jpg.4440000629aad0825d3ca3b38fea0039.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

   Наступні кроки будови трактора, неприємний сюрприз з деталлю  10F, половина зубчатого сектора має нормальні зуби, а інша зіпсовані дефектом лиття, попрацювавши надфілями більш-менш вивів нормальну форму зубів. Поворотне(направляюче) колесо злегка дороблене, наклеїв заклепки кріплення спиць до шини, зібрав весь вузол  колеса з поворотною рамою.

 IMG_20180819_102421.thumb.jpg.c38f061c17096906478ca59b013bee7a.jpg IMG_20180821_114451.thumb.jpg.4599439c6ebf01b10dcb103312590b48.jpg

  Зачищено кільцеву раму направляючого колеса, додані заклепки, дороблені стопорні шайби поворотної рами.На водяному бакові переробив заклепки, ті що на деталі ,після зачистки від облою просто зникають.

IMG_20180821_114513.thumb.jpg.c38bbea7ad5f2bfa9957093a957abb8f.jpg IMG_20180812_114630.thumb.jpg.da5ff20cce0adfbf250c693849bcd9ff.jpg IMG_20180821_114417.thumb.jpg.fe3abaf24eb7aa1844ee552c1c18cebf.jpg

 Приступаю до складання двигуна, відчуваю що буде цікаво...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×