Jump to content

Bf-109 G10 Hobby Boss 1/72


Анжей

Recommended Posts

6 хвилин назад, Анжей сказав:

... Про хвостовую стойку знаю. Косяк весьма заметный, но исправлять лень. ...

Да що там виправляти, відрізав та назад приклеїв. Модель симпатична, але хвостове коліща портить весь вигляд

Link to comment
Share on other sites

33 минуты назад, Анжей сказал:

якось зразу же пропадає бажання її "допилювати" і взагалі брати до рук. Не знаю, з чим це пов'язано.

Це якийсь психологічний "пунктик". Спробуйте себе заставити виправити косяки, і побачите, що в цьому немає нічого страшного, і Вам стане легше на душі. : )

А мені не подобаються передні стійки "враскорячку". ^_^

П.с. Давайте знайомитись! Як давно почали моделювати? Чи одразу купили аер з компресором чи починали з розпису пензликами?

Link to comment
Share on other sites

Як варіант.
Давайте. 
У мене був період захоплення цим ділом в юності. Десь років з 8 до 14. "Розписував" пензлем. Проте і зараз не дуже розумію, яким чином це виходило так класно. Єдине що, тоді в мене був Model Master - дуже подобався їхній акрил.
Потім за навчанням не встигав приділяти цьому часу. Потім переїзд в Київ... І от лише тепер знову з'явилася можливість знову зайнятись улюбленим хобі, та зрозуміти зміни у ставленні до процесу. Зокрема, після муштрувань профільних груп у ВК та ФБ стало зрозумілим, що аерограф - "маст хев". І от намагаюсь навчитися ним користуватись)
Ну і навчитися збирати моделі просто, для душі, а не робити не реальний максимум, слідуючи за внутрішнім перфекціоністом)
 

Link to comment
Share on other sites

Історія - точно як у мене! Правда мені настільки подобався моделізм, що після 9 класу я почав шукати "макетне" училище. І не знайшовши профільного закладу, пішов навчатись на ювеліра-модельера, як найбільш близького за духом, бо там також працюють з дрібними деталями заради краси та Мистецтва.

Який у вас набір аер та компресор, підбирали за ціною, максимальною якістю чи порадами однодумців?

Link to comment
Share on other sites

О! Увелірка - то дуже цікаво! Батько працює на заводі по виробництву ливальних машин...

Аер і компресор - Міол. Порадили мої "гуру" - люди, яких знайшов по ВК. Вони ж радили хімію. Наразі - основна проблема для мене - це артефакти "сміття" на щойнопофарбованій поверхні. І незрозумілості відносно характеру розпилення - аер часто типу як трішки плюється, а не дає гарний "градієнт" краями плямки. Купив нові іглу та сопло - проте ще не пробував їх замінити. 
Ну і ще одна штука - мені був звичний 72й масштаб. Проте в авіації виявилося, що в цьому масштабі те, що я хотів би імітувати у пофарбуванні в одномоторниках - задрібне для такого масштабу. Тому, певно, буду переходити на 48й. Якось так.

Link to comment
Share on other sites

Дякую. Це я знаю. Експериментував - вище криші. Але не можу сказати, що отримав прогнозований результат, який мене влаштовує. Може тре нітрою спробувати, а не акрілом. Коротше, я ще в пошуках)

Link to comment
Share on other sites

15 годин назад, Анжей сказав:

.... Може тре нітрою спробувати, а не акрілом. Коротше, я ще в пошуках)

ХехB)  Спробуйте Ганзу і Тамію, або Хамброл емаль - результат Вас просто вразить!!! 

У мене також з акрилами повна біда. Тому ними й не користуюсь взагалі, при роботі з аєром, лише для пензлика.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Доброго дня! Цілком підтримую. Для тонкої  (як мотлінг) роботи виключно нітра. Тонке сопло, високий тиск, мінімальна подача фарби. Щодо акрилів - їх можливо використовувати, але під маски та досить обережно.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Новые сообщения на форуме

    • Сегодня почтальон притаранил большую коробку: японца в 1:35 и часть палубы и надстройки японского же авианосца
    • Зачётный NoseArt)))
    • Ого... Неочікувано...
    • Джентльмены,если кто-нибудь после релиза  приобретет данный кит и не будет делать француза-готов сменять или приобрести данный  вариант. Могу отдать за него любой вариант с тетками из предидущего релиза
    • F-86A Clear prop 1/48, ожидается и 72 масштаб. Вроде бы А никто не делал. Механизация дана отдельно. Видимо два варианта, ранний и поздний, судя по портам пулеметов и носовым отбекателям. Проработка как всегда у Clear Prop, ЛНД но не отличимо от ЛВД.  
×
×
  • Create New...